Partyflock
 
Forumonderwerp · 801619
 
Krijg ik vandaag een brief van Ticketonline, dat ik me Mysteryland kaartje terug moet sturen, omdat de lay-out verkeerd is. Het kaartje is geannuleerd en met dit kaartje kom je ook nie binnen!! Als je voor 16 augustus je kaartje retourneert, krijg je op tijd je nieuwe kaartje binnen!! :\

Meer mensen dit gehad???
 
uhm...kreeg die brief volgens mij vorige week woensdag...direct op de bus gedaan...en zaterdag weer binnen....dus heb hem al langer :)
 
ik kijk elke dag maar weer naar de brievenbus, maar nog steeds niets
vlgs mij afgelopen donderdag op de bus gedaan
ff afwachten maar
 
In Katwijk is altijd alles eerder *kuch* O:)

:D
 
ligt ook dichter bij ML toch?????
 
vandaar...hahaha
 
dat óók nog ja :yes: :D
 
hoef je ook niet zo ver terug te rijden...mazzelaar!!!!
 
*ahum*

b)
 
ik heb er zo'n zinnnnn innn....
Wil je niet weten!!!!
 
Nou...ik heb er ook wel zin in...maar tos pas over 2 weken...en voor mij zit er eerst nog Decibel tussen O:)
 
alweer mazzelaar!!!!!!
 
is geen mazzel :no:

men neme: een baan van maandag tot vrijdag,
men koopt: een kaartje voor Decibel,
men regelt: vervoer,of rijdt zelf

voila (F) :D
 
ik heb geen tijd voor twee feestjes...
zit nl.midden in een verbouwing...... :(
 
dus een typisch geval van: pech? :)
 
ach ja wat is pech....ik krijg er een heel nieuw mooi huis voor terug........ :yes:

als het af is,haal ik het wel weer in!!!!!! :yes::jaja:
 
ja je krijgt er wel wat voor terug ja :)

gelukkig hoef ik helemaal nix te doen in mn nieuwe huisje :D
dat scheelt een hoop gedoe en geld :yes:
joepie! i heb mijn nieuwe kaartjes ook gekregen :-)
 
Uitspraak van pietje200 op woensdag 17 augustus 2005 om 12:42:
joepie! i heb mijn nieuwe kaartjes ook gekregen

Ohhhh...dan zal het ook wel goed komen met mijn kaartjes:)
 
Ik heb ze binnen!!!.....Pfff
 
ik nog steeds niet, maar ik heb ze zaterdag ook pas op de post gedaan. Zal deze week wel komen
 
Dat moet haast wel :yes:
 
Ja mijn nieuwe kaartje is ook binnen, nu wel met ticket erop en ook me naam op ut kaartje :flower:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 15:20:
ik nog steeds niet, maar ik heb ze zaterdag ook pas op de post gedaan. Zal deze week wel komen

ik heb ze vorige week donderdag op de post gedaan en vandaag kreeg ik de nieuwe......
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 20:26:
ik heb ze vorige week donderdag op de post gedaan en vandaag kreeg ik de nieuwe......

ja ik zal hem vrijdag of zaterdag wel krijgen, (hoop ik teminste)
 
Werkzaam bij Stylez-eventz
Hmm ook lekker :S :S
 
ze maken maar fouten en fouten en fouten O:)
 
Hmm...ga zo bij iemand kaartjes halen! Ben benieuwd of ik hiermee genaaid ga worden! :/ Waar staat dat guest ticket of ticket ergens dan?!
 
Links onder ut ticket, daar moet staan Ticket en er kan een naam staan als diegene het via Ticketonline heeft gekocht!! Als er guest staat, laat dan maar, want dat zijn die verkeerde tickets!! Suc6!! :flower:
Stel dat je op vakantie bent geweest en je komt deze week pas thuis, dan denk ik niet dat je je tickets nog kunt omwisselen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon Guest tickets uitgegeven en willen ze niet dat heel de Guest/VIP area vol zit, maar volgens mij kom je d'r gewoon mee binnen.
Als het een vip ticket zou zijn (door dat guest) zou er ook vip op moeten staan. Dat staat er niet op dus is het geen vip/guest kaartje.

Heb die van mij vorige week terug gestuurd, maar nog niets teruggekregen :S
Hoe lang gaat dat duren??
 
Hmmm, ik heb nu weer een promo ticket!! Weer iets nieuws!! Ben benieuwd ;)!
 
Uitspraak van QB op vrijdag 19 augustus 2005 om 09:48:
Als het een vip ticket zou zijn (door dat guest) zou er ook vip op moeten staan. Dat staat er niet op dus is het geen vip/guest kaartje.

Het is wel een Vip kaartje maar je komt er NIET mee binnen.... Ticketonline voelt nattigheid en gaat met scanners staan. Mensen die niet op tijd het kaartje terug kunnen sturen moeten contact opnemen met ticketonline zodat zij aan de organisatie door kunnen geven welke mensen met onjuiste kaarten aan de poort zullen verschijnen

Heb mijn kaartje inmiddels binnen. Duurde een dag of drie bij mij
snap sowieso niet dat je kaartje via ticketonline gaat bestellen... is t zo'n grote moeite om als je naar een winkelcentrum gaat gelijk ff bij piet de sigarenboer kaartjes te halen...???
kan er iig niks fout gaan en weet je zeker dat je een kaartje hebt:)
Uitspraak van Tuk op zaterdag 20 augustus 2005 om 00:07:
snap sowieso niet dat je kaartje via ticketonline gaat bestellen... is t zo'n grote moeite om als je naar een winkelcentrum gaat gelijk ff bij piet de sigarenboer kaartjes te halen...???

Als piet de sigarenboer tot 20:00 open zou zijn, wel ja
net of je 6 dagen per week van 08.00 tot 20.00 moet werken???:S
 
Uitspraak van Tuk op zaterdag 20 augustus 2005 om 00:07:
snap sowieso niet dat je kaartje via ticketonline gaat bestellen... is t zo'n grote moeite om als je naar een winkelcentrum gaat gelijk ff bij piet de sigarenboer kaartjes te halen...???
kan er iig niks fout gaan en weet je zeker dat je een kaartje hebt

Laat dat lekker ieder voorzich beslissen vriend. Tis 2005, ik maak gebruik van de mogelijkheden die deze tijd bied en dus koop ik dingen via internet. Nog nooit gezeik mee gehad en was ook niet van plan om vanwege een fout als deze er nu mee te stoppen. Komt bij dat er feesten zijn die in no time uitverkopen, en dan zit ik liever comfortabel achter mijn pc om kaarten te krijgen dan dat ik lekker kansloos in een rij bij het postkantoor ga staan

dus

:S
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 17:10:
dan zit ik liever comfortabel achter mijn pc om kaarten te krijgen dan dat ik lekker kansloos in een rij bij het postkantoor ga staan

ik heb nog nooit in een rij gestaan voor een kaartje...
 
Uitspraak van hardcore333 op maandag 22 augustus 2005 om 17:17:
ik heb nog nooit in een rij gestaan voor een kaartje...

Ik ook niet :no:
ik ook niet...
en t enigste feest waar je in de rij zou kunnen staan (sensation white of tiesto in concert) hoef ik niet heen dus... lijkt me duidelijk...
 
Uitspraak van hardcore333 op maandag 22 augustus 2005 om 17:17:
ik heb nog nooit in een rij gestaan voor een kaartje

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 17:57:
Ik ook niet

Uitspraak van Tuk op maandag 22 augustus 2005 om 23:17:
ik ook niet...
en t enigste feest waar je in de rij zou kunnen staan (sensation white of tiesto in concert) hoef ik niet heen dus... lijkt me duidelijk...

gefeliciteerd ermee

Wat een gezeik om niks zeg, tering hee. Laat mensen lekker zelf beslissen hoe ze aan hun kaarten willen komen

en ja ik ga wel naar feesten als sensation en TIC dus dan heb je WEL een rij
Uhm op mijn kaartjes die ik heb van ticketonline.nl staat ook Guest rechts onderin. Ik heb deze gekregen van iemand die ze van iemand van de organisatie ofzo heeft gekregen ze krijgt namelijk vaak kaarten toegestuurd. Maar ik heb van haar of ticketonline niks gehoord? Dus zal het dan wel werken?

Staat ook groot GUEST TICKET op..
laatste aanpassing
 
Whats your point ?

Kaarten die teruggevraagd zijn, zijn kaarten die door betalende mensen zijn gekocht, maar waar per ongeluk VIP/GUEST kaarten aan verstrekt zijn. Deze kaarten zijn dus gecancelled

Als jij een kaart hebt gekregen die iemand van de organisatie kado heeft gekregen dan lijkt mij dat daar niets mee aan de hand is
ja ik weet niet precies waar ze nou vandaan had. Maar zal dan wel goed komen. Hoop ik.
laatste aanpassing
Werkzaam bij X-Tase
Artiest {SHOWLIST artist 48505, 27533}
Ik heb de kaarten ook terug moeten sturen en heb sinds een week ofzo de nieuwe kaarten al waar geen 'guest' op staat.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:42:
Als jij een kaart hebt gekregen die iemand van de organisatie kado heeft gekregen dan lijkt mij dat daar niets mee aan de hand is

op deze kaarten staat promo ticket en er staat geen prijs op.
Er staat Guest ticket en er staat inderdaad geen prijs op.
De kaarten werden niet gescand.
 
Damn, wat een heisa om niks! :D
 
Godnondejuh !! Inderdaad niet gescand hahaha !!!

maar ja, had ook geen zin gehad om de guest ingang te gaan zoeken, dus vindt het wel prima zo (y)
Er was geen speciale Guest ingang. Gewoon de normale ingang kon je gebruiken en dan kreeg je een bandje.