Partyflock
 
Forumonderwerp · 798855
wie gaan dr allemaal naar BOOMIN BEREND 28 augustus op de Vismarkt in Groningen??? en de nacht ervoor naar Grunn gaat los natuurlijk :p:p
 
word zekers mooi:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Ik vrees dat t niet echt mooi weer gaat worden:(
is dat niet 27 aug booming berend?

Groningens Ontzet, de "28ste", wordt dit jaar op zaterdag 27 augustus gevierd. Indien de 28ste op een zondag valt, vinden de feestelijkheden op de voorafgaande zaterdag plaats.
27e heb je een feesje in huis de beurs en op zondag de 28e word er op de vismarkt hardcore/oldskool etc gedraaid inclusief een optreden van G-town Madness.Nou ja mocht t toch allemaal verplaatst worden naar zaterdag is dat ook niet erg...ben er zeker wel bij.
ow oke:)
FEESTJE HUIS DE BEURS... I KNOW:)
:BOUNCE:Grunn gaat zeker los:bounce:
dan zondag maar lekker doorgaan:)
Uitspraak van JAEL. op vrijdag 19 augustus 2005 om 20:24:
Is dat niet 27 aug Booming Berend?

Groningens Ontzet, de "28ste", wordt dit jaar op zaterdag 27 augustus gevierd. Indien de 28ste op een zondag valt, vinden de feestelijkheden op de voorafgaande zaterdag plaats.

Ja,dat had te maken met die paarden keuringen en vuurwerk enso :yes:

Hebben we er nog een beetje in in mensen ?

@ Dedicated By Blood : Ik heb er ook niet echt meer vertrouwen in dat het mooi weer word :(
Nona Misz: dat word hakkuh met je regenpak aan:),ik ben nu weer in grunn en ga maandag ff bij de appie mn pasjes uitproberen.

En weer of geen weer....ik heb eg wel zin:yes:
29 aug gaat het 32 graden worden :P
Daar hebben we niks aan JAEL ;)
HOEZOW NAIT? BOOMING BEREND IS BUITEN,

als ik daar maar wat aan heb ;)
 
Uitspraak van JAEL. op zondag 21 augustus 2005 om 13:17:
29 aug gaat het 32 graden worden

Uitspraak van Nona op zondag 21 augustus 2005 om 14:39:
Daar hebben we niks aan JAEL

dat klopt, tenzij jij de 29e ook wil losgaan:P ik ga iig de 28e volens mij is dr dan meer te beleven;)
Uitspraak van JAEL. op zondag 21 augustus 2005 om 14:57:
HOEZOW NAIT? BOOMING BEREND IS BUITEN,

Ja,maar als het de 29ste zo warm is,wat hebben wij er aan ? Boomin berend is namelijk de 28 ste ;)
 
dat bdoelde ik dus ook:P
Hoorde dat er wellicht een grote tent op de vismarkt komt te staan....nou ja we zullen wel zien;).Nog maar 1 weekje:yes:
Da's wel beter :yes:

Stel dat het wel gaat regenen,kun je wel gewoon lekker doorgaan :bounce:
(Y)zekers te weten
 
Uitspraak van Nona op zondag 21 augustus 2005 om 21:46:
Da's wel beter

Stel dat het wel gaat regenen,kun je wel gewoon lekker doorgaan:bounce:

inderdaad:bounce: wordt echt mooi:D
Uitspraak van Mongrel op zondag 21 augustus 2005 om 18:35:
Hoorde dat er wellicht een grote tent op de vismarkt komt te staan....

verkeerde info.

kijk maar eens goed wat er op de flyer staat.
verkeerde info dus...helaas:(

maar ja desalniettemin....beukuh op de 28e:) :bounce:
In het rampjaar 1672 probeerde Bernhard von Galen, de bisschop van Münster, de stad Groningen te veroveren. Op 21 juli van dat jaar sloeg hij het beleg op. Hij liet Groningen met bommen bestoken, wat hem de bijnaam Bommen Berend opleverde. De Groningers schoten terug met het kanon de Grote Griet. Door toedoen van Carl von Rabenhaupt moest Von Galen zijn poging tenslotte staken. Zodoende vieren de inwoners van Groningen nu jaarlijks op 28 augustus het Groning(en)s Ontzet.

Dit jaar wordt een speciale editie! Nadat bekend is geworden dat alle activiteiten, die normaliter worden georganiseerd, naar zaterdag 27 augustus werden verplaatst heeft Boomin’ Business razendsnel gehandeld om een dancefestival te organiseren die voor iedereen gratis toegankelijk is. Een primeur in de binnenstad van Groningen; Boomin´ Berend. Van ’s middags 14.00 uur tot 22.00 uur zal de Vismarkt in het teken staan van house en alleen maar house. Vele stylen zullen deze dag voorbijkomen, van techno tot hardcore en terug. Twaalf (groningse) artiesten zullen de binnenstad overdonderen met hun sound en skills; hieronder de line up + time table.

14.00 – 14.30 Warmin’ Up
14.30 – 15.15 Pronti & Kalmani - trance
15.15 – 16.00 Sebastian Davidson - house
16.00 – 16.45 Sounder - techno
16.45 – 17.30 Triple Six - oldschool
17.30 – 18.30 Easy A & Rayzor - early rave
18.30 – 19.00 G-Town Madness - live
19.00 – 19.45 Rabutu - hardcore
19.45 – 20.30 Oxytocin - jump
20.30 – 21.15 Denniz - hardstyle
21.15 – 22.00 Arson Vaszlovsky - classics

De Vismarkt zal worden ingericht als festivalterrein compleet met podium, markt en natuurlijk genoeg horecavoorzieningen. De organistaie hoopt dat iedereen zijn/haar partyspirit meeneemt en de 28ste zal vieren als nooit tevoren. Boomin’ Business kan alleen maar zeggen; BOOM! M*therf*ck*ng BOOM!

Wil je meer weten over Boomin’ Berend? Breng dan een bezoekje aan www.boominberend.nl

8)
hmm dus toch misschien eierballen;p....dat bied perspectieven:)
laatste aanpassing
:yes: 8) (y) Gaat leuk worden :D
Naast de eierballen misschien ook wel een loempiaatje,baopaotje:yes:

Ik ga zo ff oefenen bij de appie:)
Hmmm .. Krijg er honger van :kwijl:
haha ik probeerde een loopje met jullie tenemen:)
booming berend is idd 28 aug:P
is t nu zaterdag of zondag hoor verschillende verhalen moet ik ff wete voor mense die van ver komen
zondag;)
ok dan ja al die praatjes hahaha zou zonde zijn dat ze een dag te laat komen;)
ja precies,maar t vuurwerk is wel op zaterdag....maar daar wil je nie naar toe denk ik ;)
Als`k nog een beetje puf over heb en het is mooi weer kom ik bij je op bezoek Kaasterreur a.k.a. Mizz Mafkaas :p
Maar dan komen we gelijk s`ochtends denk ik,in 1x doorgaan vanaf Multigroove O:)
 
ja zeker :respect:
Uitspraak van Nona op maandag 22 augustus 2005 om 15:28:
Wil je meer weten over Boomin’ Berend? Breng dan een bezoekje aan www.boominberend.nl

ik denk: "ik wil meer weten...."

!!!!!VETTE SHIT!!!!!, een plaatje bij dezelfde text als je post *lol*

neej, ouwehoeren, vindt et een super-initiatief en ben ook zeker present!!!!


:bounce:
laatste aanpassing
ff offtopic- Hardstyle Freak jouw avatar:D (Y)...is dat je ex ofzo? hehehe

Zondag zal t zo rond de 20 graden zijn met bijna geen regen...erg gunstig dus(Y)
Uitspraak van Mongrel op donderdag 25 augustus 2005 om 10:16:
ff offtopic- Hardstyle Freak jouw avatar ...is dat je ex ofzo? hehehe

neej joh, was dat maar zo, dan had ik natuurlijk al lang één of ander chantage-plan opgezet :p :d

maar idd, ons aller Piet had het vanmiddag over een hele mooie na-zomerse zondag... ken nie beter dacht ik zo!!!!!
Nog 2 daagjes :D
t weer zuigt op dit moment,kletsharde regendruppels:(.Piet zegt dat t mooi weer gaat worden vanaf morgen.

Heb trouwens geoefend bij de Appie...lukt goed dat hakken:bounce:
komt goud, voel het aan mijn water :)
 
water hebben we niet nodig ;)
 
Het was net mooi weer op de vismarkt:P
En hebben we er al een beetje zin in mensen ? :bounce:
 
Ben erbij :D
nog een paar uurtjes(Y)
 
Wordt lekker beuken vanmiddag!! YEAH!!
 
ga er zo vandoor:D
17:30 - 18:30: Easy A & Rayzor

18:30 - 19:00: G-Town Madness

19:00 - 19:45: Rabutu


aanwezig
T was echt supervet(Y)
 
haha echt te gek :bounce:
Ja,dit was leuk 8) Alleen heb nou wel last van mn voeten,die steentjes op de vismarkt pffff ..

Maar voor de rest super :yes:

Had voor mijn part langer mogen doorgaan :D