Partyflock
 
Forumonderwerp · 797188
Wie gaan er allemaal op 27 augustus naar Powercore outdoor Recreatiegebied Maashorst? ( Schaijk )
 
kleur hem in en lever hem in bij bert en ernie op powercore outdoor... zet je telefoonnummer op de achterkant en wij sms-en je of je gewonnen hebt en waar je je prijs af kunt halen....

hoe kinky-er hoe beter...
of kleur hem in en geef hem aan ons op powercore outdoor en je hebt meteen prijs als je echt een hele mooie hebt!!
Dus blijf daar niet zitte!! print hem uit en pak je kleurpotloden en stiften en ga beginne!! dit mag je niet missen mensen!!
 
wat zulle we als hoofdprijs geven hakmaat-bert?
 
maar ik ga nu eerst me uber-citta fixe zodat ik meneer aart voor de flikker kan rijde... zuur figuur
whaaaaaaa die aart krijgt wel last denk!!! met zn bruine smoking!! haha die gast!! en boefje t is al erg zat da je nie gaat!! maar voor jouw speciale actie!! jij moet um 12 augustus maar late zien!! jij krijgt prijs in natura :P
iniemini da ben jij tog :P da kom tog ammel goed da weetje tog :P hahaha
Whehe zo niet dan toch B)

Dat dan weer wel!
 
en 8 keer de wortel van de kwart....
me citta is weer gefixed...
Ernie dacht vrolijk heel da ding uit elkaar te schroeve totdat ik erachter kwam dat me benzine gewoon op was :P

tja... hij zit nou wir in elkaar en ga denk maar een tanken bij de sesamtankstation...
Zozo ernie is nog slimmer dan ik dacht :O
haha gast!! ben je nogsteeds dik vaag of keihard aant spacen ofzo?? whahahaha wa un ventje eej!! gvd wa gaan wij daar ff tekeer gaan!! jmmr da me boefke nie kom dan hadde we nog een super vaag persoon erbij gehad!!
jmmr da me boefke nie kom dan hadde we nog een super vaag persoon erbij gehad!!

Ik ga me best doen, misschien dat het gaat lukken!
jah je moet gwoon mee!! dan gaan we zeker in een hotel ofnie Spacer uhhh placer :P haha uhh ik bedoel Hakmaat-Ernie!! :P haaaa :P

enne andere mensen zeg ok is iets!! of zijn julie ook van die mensen die wel een leven hebbe?? :P
 
me citta weer volgetanked....
weer lekker gecruised en die meneer aart onderstevoren geragd...
maar buikjes terrorist??? hakmaat-bertt bounced al regelmatig op me buik op en neer... kom je ook meedoen?
 
en toen fietste me pc vast :S

maar me citta weer volgetanked....
weer lekker gecruised en die meneer aart onderstevoren geragd...
maar buikjes terrorist??? hakmaat-bert bounced al regelmatig op me buik op en neer... kom je ook meedoen?
 
Goh eeej... me pc is al net zo vaag als ik :D
maar buikjes terrorist??? hakmaat-bertt bounced al regelmatig op me buik op en neer... kom je ook meedoen?

Ja hehe waar denk je dat ik zaterdag de hele tijd mee bezig was B)
 
doet daarom me buikje zo auw???

ach alles komt toch weer op hetzelfde neer....
zoals ze al zegge... de cirkel is vierkant
neej de cirkel is een hartje :P een roze wel te verstaan :P hahaha gast hakkuh en flippuh, bert en ernie!! Hakmate 4 Life!!
 
hakvrienden voor het leven... dat klinkt al een stuk meer abn :P
 
die el-buikje-quada reageert ook niet (roze)hart(je) meer :P
haha die gast he!! met zn abn!! da 2e brichje van jouw snap ik geen fuck van en jij komt aan met je klinkt al meer abn!! vage spacemountain da je ben!!
 
ik snap mezelf ook soms maar niet half....
jah af en toe heb ik ook het idee da ik nooit een idee heb waar ik mee bezig ben!!
 
ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jou moeder denkt dat ik denk dat jou hamster niet denken kan ENSO.......
ow ik dacht eigenlijk aan iets anders!! ik dacht namelijk dat ik zaterdag dacht dat ik kon vliege maar het bleek dat ik dat niet dacht want ik dacht gwoon dat ik dat dacht maar ik kon gwoon echt vliege dus ik had dat helemaal niet hoeve denke!! dus 8eraf gezien zag ik zaterdag alles wel vliege toen ik ergens naartoe keek om te zien of dat vloog!! snapte??
 
ik snap je hakmaat-bert...
ben benieuwd hoeveel mensen onze kleurplaat inkleure en bij ons inlevere op powercore outdoor :P

maar ik denk dat wij gewoon niet moeten denken als we vliege :P
 


bert nu wete we dus waar je zatendag was...
je was gewoon in "space"
neej wij moete idd nie denke als we aant vliege zijn!! ik hoop dat er mensen zijn die de lol ervan in zien en de vette kleurplaat met tel nummer inleveren!! de mensen herkenne ons vast wel door de fotos van bert en ernie :P
Gast!!
 
ik ben een gast???
lets have a kijk in me pants....
klopt ben nogsteeds een gast...
en ben u zelfs nuchter...
kun je nagaan hoe vaag PO word :P
whaaaaaa kijk mij vet spacen hahahahahahaa gast dit is zo wreed!!!
 
wreed??? hakmaat-bert haal die vinger uit me reet...

(dat rijmt :P)
jah idd we zijn nu nugter en dan al zo vaag hahaha issie nie weg gespaced dan??
 


kijk hakmaat-bert... we vliege.... ZWIEEEEEEEEEEEEEEEEE
whahaha die gast haal overal zn fototjes vandaan he!! we vloge wel hard daar he op dominator :P
 
koekje erbij????

nee doe mij maar een snoepje :)
 
We hebbe zelfs al groupies :P



Gvd jij was weer flink bezig hier he gast!! ik had nog zo gezegt blijf er tog vanaf!! mja wie nie luistere wil moet maar voelen


(die bert da ben ik dus nie he mensen!! dat is dus een van mijn dubbelgangers die ik inhuur voor zulke klusjes!!)
 
lieg niet hakmaat-bert....
je vond het wel lekker
geef maar toe...


kheb nog een kleuter foto van ons gevonde!! zelfs toen probeerde we al hard te vliege!! alleen ware we toen nog minder ervagen :P
 
precies.....
maar deze keer gaat het helemaal fout-komen....
idd bij powercore gaat het helemaal goed-fout!!! :P whiiiiiiiiiii hakkuh!!!!!!!! toet toet hakkuh en kleure!! vliege en gaan hopla kei hard!!!
 
sorry voor die scheet die ik net liet bert... maar om nou gelijk je gasmasker op te doen :9
whaaa die gast!! waar blijve ze fotos dan :P
 
Zo mijn scheet stinkt dus behoorlijk...
bert zit nu dus zo achter de webcam....

 
mooi he???