Partyflock
 
Forumonderwerp · 795652
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

ik vind het absoluut niet kunnen!!!
 
kan ook niet.. alsof je op het moment dat je vreemdgaat ff vergeet dat je relatie hebt.. bullshit vind het echt onzin :loser:
 
Niks is een goed excuus voor vreemdgaan
PFFFF.. Vreemdgaan is sowieso niet goed te praten :no:!
Of er nu alcohol of drugs in het spel waren, jammer dan; meneer kan mooi opflikkeren!

:yes:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:32:
Niks is een goed excuus voor vreemdgaan

gewoon zodanig lam zuipen dat je niet meer instaat bent om vreemd te gaan :p:bier:
 
Uitspraak van Chan_tie op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:16:
meneer kan mooi opflikkeren!

of mevrouw
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 16:50:
of mevrouw

Goh ;P
ik vindt het echt GEEN excuus
met drank op of wat dan ook .. houdt je altijd in je achterhoofd wel dat je een vriend/vriendin hebt
want als ze mee is zoen je toch ook niet met n ander behalve hem/haar?
 
Nee.. nooit!
dat vind ik juist het slechste excuus uit.
 
Vreemd gaan is en blijft vreemdgaan...
Met of zonder drugs...

Al heeft ie 26 zakken chips, 9 blikjes red bull in z'n mik zitten, tis een slap excuus en hij kan gelijk bij die chick blijven!
:no: :no: NEE geen excuus!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 16:34:
Vreemd gaan is en blijft vreemdgaan...

Geen excuses voor!
Alleen als het door mij komt dat hij te weinig aandacht heeft gekregen van mij en hij heeft het bij mij meerdere keren aangegeven en ik doe er niks mee, ben ik zelf wel medeschuldig eraan...
 
Uitspraak van Laris82 op donderdag 18 oktober 2007 om 16:39:
Alleen als het door mij komt dat hij te weinig aandacht heeft gekregen van mij en hij heeft het bij mij meerdere keren aangegeven en ik doe er niks mee, ben ik zelf wel medeschuldig eraan...

Nou dat weet ik niet…
Hij heeft ook immers zijn bekkie bij dus hij zou het zelf aan kunnen geven…
Vind het alsnog een slap excuus om dan gelijk vreemd te gaan…
Praten zou een hele hoop schelen, denk ik…
 
Nee maar wel lekker :roflol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 16:44:
Hij heeft ook immers zijn bekkie bij dus hij zou het zelf aan kunnen geven…
Vind het alsnog een slap excuus om dan gelijk vreemd te gaan…
Praten zou een hele hoop schelen, denk ik…

Idd maar daarom zeg ik dat als hij meerdere keren tegen mij heeft gezegd dat hij tekort aan aandacht van mij en al die vele keren luister ik daar niet naar en ik doe er niks mee, ben ik zelf ook wel schuldig erin....
 
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 19 oktober 2007 om 09:01:
Idd maar daarom zeg ik dat als hij meerdere keren tegen mij heeft gezegd dat hij tekort aan aandacht van mij en al die vele keren luister ik daar niet naar en ik doe er niks mee, ben ik zelf ook wel schuldig erin....

nee.
Dan moet ie je maar dumpen.
Als iemand je niet kan geven wat jij wilt dan blijf je daar niet bij, of je gaat er ondanks dat voor. Maar niet ertussenin :no:

Lekker makkelijk om dan te zeggen jij veranderd er niets aan dus dan ga ik het wel ergens anders halen. Haal dan alles ergens anders vandaan (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 oktober 2007 om 09:30:
nee.
Dan moet ie je maar dumpen.
Als iemand je niet kan geven wat jij wilt dan blijf je daar niet bij, of je gaat er ondanks dat voor. Maar niet ertussenin

Lekker makkelijk om dan te zeggen jij veranderd er niets aan dus dan ga ik het wel ergens anders halen. Haal dan alles ergens anders vandaan

je hebt gelijk hoor, maar mensen zijn niet van steen, metaal o.i.d., menselijk vlees is zwak, zeker in tijden als je je ongelukkig voelt, niemand gaat het leven door zonder fouten te maken :nee:

maar goed, dan nog is het geen excuus hoor, eerder een oorzaak, maar wel één met grote gevolgen, en die moet je dan maar voor lief nemen en daar je lering uit trekken, hoe je ook verder gaat samen of apart.

Ik zou niet kunnen vergeven denk ik :nee:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 oktober 2007 om 09:30:
Lekker makkelijk om dan te zeggen jij veranderd er niets aan dus dan ga ik het wel ergens anders halen. Haal dan alles ergens anders vandaan

Ik bedoel alleen maar dat er in zo'n situatie 2 mensen fout zijn! Vreemdgaan is nooit goed te praten en beter is dan idd om de relatie te beeindigen, daar ben ik het zeker mee eens...
 
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 19 oktober 2007 om 09:37:
Ik bedoel alleen maar dat er in zo'n situatie 2 mensen fout zijn! Vreemdgaan is nooit goed te praten en beter is dan idd om de relatie te beeindigen, daar ben ik het zeker mee eens...

Qua vreemdgaan is alleen de vreemdganger fout.
Qua een slechtlopende relatie hebben er twee schuld ja. En idd, dat kan weer zorgen voor dat vreemdgaan wellicht. Maar toch vind ik niet dat het dan als eigen schuld gezien moet worden :no:


Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 19 oktober 2007 om 09:36:
je hebt gelijk hoor, maar mensen zijn niet van steen, metaal o.i.d., menselijk vlees is zwak, zeker in tijden als je je ongelukkig voelt, niemand gaat het leven door zonder fouten te maken :nee:

Zeker niet :D Maar wat je zegt, een excuus is het niet. En vreemdgaan is gewoon een zwakte.
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 19 oktober 2007 om 09:36:
Ik zou niet kunnen vergeven denk ik :nee:

Vergeven zou wellicht nog wel lukken, vergeten alleen niet hier. :Lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 22:17:
En afgezien van dat, mensen die zo bezopen zijn dat ze nier meer weten wat ze doen vind ik triest

en 9 van de 10 keer als ze niet weten wat ze doen ..
kennen ze ook niet veel meer.. denk ik dan
Uitspraak van Bananeman op zondag 21 oktober 2007 om 19:48:
hey meis,lang niet gezien
alles goed?

hey pikkie ja met mij is alles oke en met jou(K)
 
Tuurlijk is het geen excuus.... drugs/alcohol is juist een test voor je relatie :P
Zeker geen excuus! Maar wel een aanleiding!
Uitspraak van :devil: Little Devil :devil: op zondag 21 oktober 2007 om 19:56:
hey pikkie ja met mij is alles oke en met jou

mooi zo...goed om te horen(Y)
gaat lekker hier



OT:vreemdgaan mag nie:P
 
Uitspraak van [ZBG]Stacey (L) op dinsdag 19 juli 2005 om 14:28:
Ik wil wel is weten wie van jullie het een excuus vinden als je drank of drugs heb gebruikt en dan vreemd gaat!

ik vind het absoluut niet kunnen!!!

Als zoiets tegne mij verteld zou worden, zou ik de deur nog harder tegne hem aanslaan.. zo'n slap excuus
:no: geen excuus.. hoe dronken of in de warre was van drugs of drank k ben nog nooit vreemdgegaan!!
 
:no:
Nee mag zeker niet,

en wat je op heb of gebruikt maak niet uit. Somige dingen doe je gewoon niet.
 
gewoon niet teveel drinken dan maar! toch
 
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 9 oktober 2007 om 00:45:
met druks wel. daar kan je soms zo verschrikkelijk geil van worden
is toch makkelijker om dan de waarheid te vertellen( schat ik heb een ander) ben je van het gezeik af en weet die ander waar ie aan toe is.
 
:x fout..
:no: geen excuus

Maar alles gaat wel een stuk makkelijker als je wat op hebt ..
 
geen excuus,
moetje maar niet zoveel drinken..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 20:37:
geen excuus,
moetje maar niet zoveel drinken..

Precies of veel drugs gebruiken
 
nee, als je echt 'in love' bent met je partner doe je dat gewoon niet, kan me niet voorstellen dat je relatie dan top is.
 
Nee, niks is een excuus voor vreemdgaan.
maar als je toch vreemdgaat...is het opzich wel weer lekekr als je drugs ophebt:D
 
Uitspraak van Bananeman op zondag 18 november 2007 om 14:02:
maar als je toch vreemdgaat...is het opzich wel weer lekekr als je drugs ophebt

Of niet..
Kan niet voor anderen praten...maar ik vind het wel uber eingenlijk:D
 
Uitspraak van Bananeman op zondag 18 november 2007 om 15:36:
uber eingenlijk

vreemdgaan met drugs vind je uber;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 16:01:
vreemdgaan met drugs vind je uber

mjah..alles is net wat intenser he
en lekker lang doorgaan:D
dus ja...:D