Partyflock
 
Forumonderwerp · 793578
Wordt weer lekker, weer meer kans op regen dan op zon....zal toch niet weer zo'n bui als vorig jaar over komen???
 
hm plaatje doet 't nie, maar het was het tabelletje van weeronline..

zonnetje!!!
Nog één nachtje slapen en dan.............

:bounce:

party-time!!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 10:10:
moet je niet werken?

Vanmiddag even niet :)

Trouwens wie zegt dat slapen op werk niet kan? ;)
*duimt voor goed weer.
Anders maar een Honcho meenemen ofzo? :P
wat zeuren jullie man! t wordt geweldig weer!!
 
Artiest Venance
b)
het laatste weernieuws (onveranderd mooi!)

Het wordt een dag met flinke perioden met zon, afgewisseld met stapelwolken. De maximumtemperatuur varieert van 19 graden in het Waddengebied tot 25 in het zuiden en
oosten. De wind is zwak tot matig, rond windkracht 3 en waait meest uit een noordwestelijke richting.
:D :D :D
Zekerzzz

Het wordt mooi weer! Niet TE warm...dus ideaal :D

Heb er zin in :P

grzICE
 
Nabij Den Bosch hier, zegt iets me dat het vandaag perfect festivalweer gaat worden!
kan niet beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! :P:P:P:P:P:P
 
Volgens mij is ut toch mooi weer darom. Helaas kon ik nie gaan ivm verzwikte enkel, maar gelukkig heb ik me kaartje goed kunne verkopen!!! :cheer:

Corine, jij wel daro?? Jammer dak je nie kan zien!! Zal eens kijken voor een ander feestie!! Have fun meis!!! :hug:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:36:
Corine, jij wel daro?? Jammer dak je nie kan zien!! Zal eens kijken voor een ander feestie!! Have fun meis!!!

eerstvolgende feest is (hoop ik) Pleasure Island, volgende week... jij ook daar? En anders Dance Valley? Gaan we weer ff meeten! :D

Extrema heb je, vind ik, niets aan gemist, was echt walgelijk druk, ben na 2 uur pleite gegaan :(
 
Uitspraak van Rebelbitch op zaterdag 16 juli 2005 om 23:49:
eerstvolgende feest is (hoop ik) Pleasure Island, volgende week... jij ook daar? En anders Dance Valley? Gaan we weer ff meeten!

Ja op Pleasure Island benk er ook, dus dan maar ff smsen en meetyen :jaja:


Uitspraak van Rebelbitch op zaterdag 16 juli 2005 om 23:49:
Extrema heb je, vind ik, niets aan gemist

:jaja: Ik las ut ook al in ut topic!! Blij dak me kaartje dan toch nog verkocht heb kunnen krijgen!! Beetje jammer toch!!
het weertje was relaxed..!!
:D