Partyflock
 
Forumonderwerp · 786977
 
Wat vinden jullie van DJ OUtblast???????????????????
Artiest {SHOWLIST artist 20774, 72812}
Outblast = een commercieele kut mongool ..hij maakt hardcore weer commercieel !!! k vind het een lozer
Vind hem erg goed :respect: ook hoe die achter de draaitafels bezig is :D
 
Uitspraak van Dj Snow! v3.9 op zaterdag 8 oktober 2005 om 00:04:
eerst met paul, darkraver, dana en nu weer outblast. al deze mensen hebben een hoop gedaan voor de scene en wat
krijgen ze?? dit!! beetje jammer!!

Paul is een commerciele randdebiel.
Darkraver kan geen eens uitvinden welke knop in de studio waar voor dient. Deaz D (manager van Darkie) heeft me eens letterlijk verteld dat Steve wat betreft producen NIX doet :P

Dana is een slechte vergelijking zij produceert en draait de meest geniale hardstyle die er is. Rauwe acid sounds, gecombineerd met wat hard trance invloeden, SNOEIHARD, maar niet lijkend op hardcore zoals die kut bagger van The Prophet en Zany bijvoorbeeld.

Dana:respect:

OUTBLAST ZUIGT VAN 6 KANTEN
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Outblast is goed in wat hij doet, succesvol ook. Het is niet mijn ding, maar hij pakt het goed aan. Geldt ook voor Paul Elstak..
laatste aanpassing
 
Vind het af en toe wel leuk :)
Commercieel en onorigineel!! :jaja:
Master's Symphony.. Super plaat :D
 
Ik vind em (n)
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 augustus 2005 om 21:40:
Unleash the beast

vind ik anders de beste hardcore track op aarde sinds jaren,smaken verschillen.......................
 
Uitspraak van Dj Tmocs op zaterdag 8 oktober 2005 om 01:23:
Outblast = een commercieele kut mongool ..hij maakt hardcore weer commercieel !!! k vind het een lozer

hardcore is sinds dag 1 al commercieel,en zowiezo is hardcore de meest commerciele muziek stroming in nederland....:/

dus geen hardcore meer luisteren jij.....
laatste aanpassing
 
Artiest Balbasaur
hardcore is sinds dag 1 al commercieel,en zowiezo is hardcore de meest commerciele muziek stroming in nederland....:/

Ja man, de hele top 40 staat ermee vol

:vaag:
Artiest Henry
Outblast is echt een moment figuur, Master's Symphony (Y), set op Sensation Crap!!!. jammer want hij kan het dus wel.
 
Uitspraak van actief op zondag 9 oktober 2005 om 22:17:
Ja man, de hele top 40 staat ermee vol

*diepe zucht* heb je hem ook weer..

sorry hoor als je tegen commercie bent moet je geen platen/cd's longsleeve's etc...kopen

allemaal commercieel:jaja:
en ja vanaf het begin is gabber/hardcore commercieel,dat weet iedereen,maar nee das niet stoer.tsss
eenmaal op plaat of cd,het word verkocht,commercie....:vaag: he?
 
Daar gaat het niet over.

Er worden meer pop platen dan hardcore platen gekocht.
Er worden meer pop cd's dan hardcore cd's gekocht.
Er worden meer pop longsleeve's dan hardcore longsleeve's gekocht.

Dus waarom zou hardcore dan commerciëler dan pop zijn?
 
gaat er niet om of het commercieler is,maar hardcore is gewoon commercieel:jaja:
en dat gaat er bij velen niet in,want dat is niet stoer.
 
en zowiezo is hardcore de meest commerciele muziek stroming in nederland

Blijkbaar gaat het er dus om of het commercieler is

Dat het commercieel is weet ik ook wel, maar zeggen dat het de commercieelste stijl van NL is is echt klinkklare onzin
 
vraag elke puber wat vind jij toffe muziek..

hardcore.
 
Haha, tuurlijk jongen :D In mijn klas van 30 leerlingen zit er welgeteld 1tje die van hardcore houdt (mezelf niet meegerekend). Het grootste dance feest van NL is nog altijd een hardstyle feest, geen hardcore feest. Het overgrote gedeelte van de jongeren in mijn dorp heeft een griephekel aan hardcore, en op tv zie je het ook amper, dus nogmaals, dude, laat je nakijken.
Artiest Reload
Uitspraak van actief op maandag 10 oktober 2005 om 00:02:
Haha, tuurlijk jongen :D In mijn klas van 30 leerlingen zit er welgeteld 1tje die van hardcore houdt (mezelf niet meegerekend). Het grootste dance feest van NL is nog altijd een hardstyle feest, geen hardcore feest. Het overgrote gedeelte van de jongeren in mijn dorp heeft een griephekel aan hardcore, en op tv zie je het ook amper, dus nogmaals, dude, laat je nakijken.

Bij mij in het 2e jaar van m'n opleiding zitten er ook maar iets van 4 (mezelf ook niet meegerekend) die hardcore mooi vinden.

Ontopic:
Outblast z'n muziek lijkt wel wat 'commerciëler' te worden, wat meer op de mainstream gericht. Gelukkig draait hij niet zo op feesten. Hij draaide een geweldige set op Masters Of Hardcore met Negative-A, heb erg van hem genoten (y)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 augustus 2005 om 10:52:
sterker nog HIJ is de BESTE Dj :respect: Dj Outblast :respect:
vraagje...als je zo stom bent als jij... do you KNOW you are? :/
Outblast draaide zaterdag ook weer sterk in de battle met Negative A.. :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 23:58:
vraag elke puber wat vind jij toffe muziek..

hardcore.

als je toch alleen maar commentaar levert op hardcore waarom post je dan telkens toch weer de topics vol die er over gaan?heb je niets beters te doen ofzo?:|
 
Ik vind Outblast een goede dj en producer. Het is misch. wel waar dat hij ietwat 'gehyped' is, maarja zo gaat dat in de muziekwereld, ook in de hardcorescene.
Neemt niet weg dat hij naar mijn mening goede producties op zijn naam heeft staan!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:04:
Ik vind Outblast een goede dj en producer. Het is misch. wel waar dat hij ietwat 'gehyped' is, maarja zo gaat dat in de muziekwereld, ook in de hardcorescene.
Neemt niet weg dat hij naar mijn mening goede producties op zijn naam heeft staan

:respect:
Z'n vroegere producties vond ik stukke beter dan dat ie tegenwoordig produceert. Qua draaien vind ik hem redelijk goed
 
niks
10×Niks!!!! Hij heeft te veel €-tekens in zijn oogjes!!!!
Maar dat geldt voor de hele mastersofhardcore-scene!!!
 
Uitspraak van Al-Qlaiduif op woensdag 9 november 2005 om 14:02:
Maar dat geldt voor de hele mastersofhardcore-scene

niet allemaal hoor :d
te soft

master's symphonie is wel vet maar nu vind ik outblast mar weinig aan, en mc'en kan die ook niet:P
Uitspraak van Breda-Mike op woensdag 9 november 2005 om 10:45:
vraag elke puber wat vind jij toffe muziek..

hardcore.

zoals bal ook al zei ik word de hele dag gefokt op school omdat ik hardcore e.d. luister ze houden der maar niet over op:P( gelukkig kan ik der om laggen)
Ik vind hem heel wisselvallig, qua draaien en ook qua producties. Maar wat me het meest tegenstaat is wat hij presteerde op Sensation 2005 echt slecht gewoon. Hij moet tocht wel beter kunnen.
hij kan echt wel wat, zowel mixen en produceren, maar laat het helaas lang niet altijd zien...

Base Alert vind ik echt top (velen met mij schat ik zo) Unleash the beast een absolute flop

Qua setjes ook, op kleinere feestjes draait ie beter dan op grotere...
 
Op Qrime-time was hij erg lekker!!!!
Zware bagger :x hoort meer thuis op hardstyle feesten
 
Zijn nummers zijn van unieke klasse




hahahahaha :D
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 13:56:
Op Qrime-time was hij erg lekker!!!!

goed gezegd :yes:
daar misstaat hij niet :x
Uitspraak van Reload op maandag 10 oktober 2005 om 09:02:
Hij draaide een geweldige set op Masters Of Hardcore met Negative-A, heb erg van hem genoten

Dat kwam dan door Negative-A...
 
Uitspraak van Deekore. op woensdag 31 augustus 2005 om 15:41:
dan samen met Dj D mee van de slapste tracks

rot op Dj D maakt echt wel goeie muziek
wat ik van outblast vind..

te happy :)
mietjes!

luister liever de b1 hiervan

http://www.sector-1.com/product_info.php?products_id=5871&osCsid=c55ff2602e9150435c5751cf33da8ba4
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Dj Tmocs op zaterdag 8 oktober 2005 om 01:23:
Outblast = een commercieele kut mongool ..hij maakt hardcore weer commercieel !!! k vind het een lozer

hardcore is sinds dag 1 al commercieel:s

outblast,niets mis mee,gewoon goed(Y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:04:
Ik vind Outblast een goede dj en producer. Het is misch. wel waar dat hij ietwat 'gehyped' is, maarja zo gaat dat in de muziekwereld, ook in de hardcorescene.
Neemt niet weg dat hij naar mijn mening goede producties op zijn naam heeft staan!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 19:56:
hardcore is sinds dag 1 al commercieel

malle xeno, wat zeg je nou allemaal joh
 
het staat toch op plaat en cd,dus commercieel:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 20:03:
het staat toch op plaat en cd,dus commercieel

bruin brood vind k ook commercieel worden de laatste tijd
 
oja sorry,het is niet stoer als het commercieel word genoemd:frusty:

hardcore/darkcore/breakcore/hardcore industrial etc..is vet underground 8)

zo weer opgelostO:)
zolang hij maar plaatjes met drokz gaat maken vind ik het best, die heeft tenminste een betere invloed op outblast producties dan korsakoff.

Black 04

Conflict 05 ook goed te doen:)

rest vind ik Outblast (n)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 22:14:
hardcore/darkcore/breakcore/hardcore industrial etc..is vet underground

Xeno, k wou er bijna weer op ingaan, maar k geloof dat je t al te grappig vind dat mensen telkens weer fel gaan reageren op je posts dus k hou t er maar bij dat je gelijk hebt :)
Outblast.. Outblast :/.. Outblast :S.. Outblast :|..

Gadverdamme! Schijtnummers!
Zelfs te slecht voor slaapmuziek
Uitspraak van WM op zaterdag 18 maart 2006 om 19:36:
Gadverdamme! Schijtnummers!
Zelfs te slecht voor slaapmuziek

ik zeg BreEzaHHh TeReURrR