Partyflock
 
Forumonderwerp · 783401
 
heb gister 6-6-2005 nieuwe tattoo op mijn onderrug gedaan en meeste mensen doen er stoer over dat het geen pijn doet...:no:

doet degelijk wel pijn !!!


wil van jullie weten wat jullie ervaring of pijn hebt ondervonden !!
bij de mijne deed het ook zeer mar zeg ook alty dat niet zeer doet komen ze vanzelf wel agter als ze der 1tje laten zetten vooral op plekken waar bot zit en waar spieren zitten :(
Ik heb er eentje in me lies, vond het echt een super raar gevoel beetje schrapend, kreeg het er wel warm van.Toen ie klaar was, was ik dat rare gevoel ook al kwijt..Maar vond het geluid van dat ding veel en veel erger hahah..

maarja zaterdag ga ik voor mijn 2e op me voet onder me tenen nog gevoeliger zeggen ze..Neem mijn oordoppen mee ;) hahah
 
sinds 2 dagen het woord hardcore op mijn onderug, maar goed dat ie steeds ff stopte pff vond het niet lekker.

soort tandarts boor die in je rug zit te douwen, niet lekker dus.
hij trekt nou enorm en voelt ook niet fijn..

maar 2 komt nog...

"op onderrug doet het cker weten pijn maja
het is ook best een kut plek
die spinnenweb op me elleboog was me 1e en deed amper pijn'

kan niet qouten weet niet hoe je dat doet.
mag je die foto's niet laten zien ofzo? je had ze op je profiel niet zichtbaar, vaag hoor dat dat niet mag! maakt dat uit wat voor tattoo je hebt
het ligt eraan op welke plaats je hem laat zetten die op me kuit deed pijn toen hij bij me scheen kwam die op me arm voelde ik bijna niks van
 
tattoo doet niet zeer

maar voelt ook niet fijn
 
is toch voor iedereen anders,
ieder heeft n andere pijngrens.
de lijnen deden bij mij echt pijn het inkleuren vond k meer irri als dat het pijn deed
 
ze kunnen wel zeggen of het zeer doet of niet maar ligt aan je eigen pijngrens...ik voelde het alleen beetje bij me neukteugels verder nix
heb niks met pijngrens te maken me voelt het degelijk wel,
maaar ligt an de grote en de plaats
Ik heb vanochtend mijn eigenontwerp op mijn voet laten zetten. Zodra die over het bot ging was het ff jodelen maar voor de rest was een apart gevoel, kietelend..jeukend

Maar hij is super mooi!!
 
Uitspraak van PUSSY M@GNET op vrijdag 9 september 2005 om 17:22:
heb niks met pijngrens te maken me voelt het degelijk wel,
maaar ligt an de grote en de plaats

heeft dus duidelijk wel met de pijngrens te maken die is bij iedereen anders
 
op me bovenarm vond ik het niet pijnlijk...
op me enkel was al minder leuk...maar niet heel erg ofsow...
maar die op me bovenrug vond ik toch wel heel erg pijnlijk....
er lopen langs je ruggegraad veel zenuwen, vandaar dat dat best wel ff zeer deed die 3 uur
 
heb er zelf 2 .. op mn onderbuik & onderrug.. en dat voelde zeker niet als een pretje ofzo.. maar ligt ook aan je pijngrens & de plaats waar je hem laat zetten he.. ik zat bij die tattoo op mn onderrug maar gewoon droog wat voor me uit te staren met de gedachte van hmm het voelt niet fijn maar het doet toch ook weer niet zon vreselijke pijn.. en dat terwijl een vrouw naast me zowat flauw viel :vaag:

en die op mn onerbuik deed helemaal geen zeer omdat die binnen een kwartiertje klaar was, dus toen was mn huid nog niet erg geiriteerd enzo. het begint vaak pas pijnlijk te worden als je huid gaat opzwellen(irriteren dus) en dat ze dan daarover moete gaan tattooeren (inkleuren). das gwoon niet echt een leuk gevoel.

maargoed, al zou het vreselijk zeer doen.. tattoo's zijn gewoon VET ,kwil dr zeker nog wel 2 bij hebben (Y)
laatste aanpassing
 
Ik heb er eentje bij mijn lies... Heb nog nooit zo liggen zweten van de zenuwen! Ze zeggen meestal dat het inkleuren minder pijnlijk is, nou daar was ik het niet mee eens :no: De scherpe lijnen boven en beneden vond ik ook wel redelijk gevoelig.

Het klopt wel.. Tijdens het zetten doet et pijn maar daarna vergeet je het omdat je er dan blij mee bent :) Ik zou er wel zo nog een zetten dat wel!
vond t ook nie fyn maarja k heb um op me reet dus erges anders zal die wel meer pyn doen
Ga over een paar maandjes tattoo op mijn enkel laten zetten. Ben niet bang voor de pijn. Zou niet weten waarom. Wil het graag, of het nou pijn doet of niet :).
Als het wel erg pijnlijk is hoef ik er misschien niet meer ;)
als het met pijngrens te maken heeft snap ik niet dat die bij me scheen pijn deed, heb 3 weken geleden 2 dagen met een gebroken been gelopen ik denk dat het aan de plek ligt waar je hem laat zetten
 
Uitspraak van SuperSan op zondag 11 september 2005 om 16:55:
Als het wel erg pijnlijk is hoef ik er misschien niet meer ;)

op je enkel vast wel mee hoor....kijk lekker is anders maar je krijgt er wel iets moois voor terug:):)


Das de myne (beetje onduidelyk) ...en die deed dus echt geen pyn!! 8) (Tis gewoon een irritant gevoel op een gegeven moment :jaja: ) Komt ook dat het fyne lyntjes zyn en niet is ingekleurd, en heb erook maar 50 min voor gezeten!! (y) :d
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Wickie © op zondag 11 september 2005 om 20:39:
...en die deed dus echt geen pyn!! 8)

nou ik heb er ook 1 op die plaats en bij mij deed het dus echt wel zeer hoor.....die van mij is ook alleen maar "kraswerk"
maar op die plaats op je tug lopen veel zenuwen die naar je hersenstam toe lopen, maar ach voor iedereen is het weer anders:)
Ik heb een kleintje op mijn bovenarm en die heeft serieus geen pijn gedaan. Alleen een beetje gekriebeld. Ik wil er zo graag nog eentje, maar ik weet nog ff niet waar en wat.
Ja echt pynloos was t ook niet hoor :) maar had er iig wel meer pyn van verw8. Stukjes op mn ruggegraat deden wel zeer :jaja:
heb er 4, geen pijn gehad op mn onderrug, mn tiet en mn poes, maar de 4e staat deels op mn voet en een stukje op mn enkel... AU AU AU dat bot van mn enkel... dat deed écht pijn

maar verder alleen een beetje een irritant gevoel
errug mooie tattoo trouwens Wickie
Dankje Sanne :) (f)

Heb je zelf ook foto's van je eigen tattoo's?
na even zoeken :)

de 1e.. hebben wel veel mensen dus die wil ik nog een beetje aan laten passen..

nummer 2, zegt genoeg denk ik..

nummer 3.. zelf getekend B)

nummer 4.. beetje onduidelijke foto
laatste aanpassing
Hmmm of het licht aan mn pc maar ik zie jammer genoeg alleen de laatste foto...voor de rest allemaal kruisjes :(

Maar die op je voet/enkel is echt mooi :jaja:
 
Uitspraak van PUSSY M@GNET op zondag 11 september 2005 om 17:40:
als het met pijngrens te maken heeft snap ik niet dat die bij me scheen pijn deed, heb 3 weken geleden 2 dagen met een gebroken been gelopen ik denk dat het aan de plek ligt waar je hem laat zetten

Nou nu geef je zelf het bewijs heb er zelf ook een op mijn scheenbeen en bij mij deed het geen pijn en ken zo nog wel een paar voorbeelden geven

En het gevoel bij een gebroken been is anders als bij pijn van een tattoo dat kun je niet met elkaar vergelijken

Natuurlijk is de ene plaats gevoeliger dan de andere maar daarnaast speelt de pijngrens een belangrijke rol

Neem jij bij de tandarts een verdoving????????
laatste aanpassing
[img [/img]


Dit is die op me voet kleine foto..eigen ontwerp zaterdag laten zetten
laatste aanpassing
 
op mn onderrug deed vet pijn

op mn lies helemaal niet, dat werd gewoon 'numb' echt geen pijn gewoon



kan me dus niet voorstellen dat het zozeer met je pijngrens te maken heeft maar meer met de plaats waarop ie gezet wordt
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 23:45:
doet degelijk wel pijn !!!

bij iedereen anders..duh
dat bedoel ik dus ook dat de ene plek gevoeliger is dan de andere
 
Uitspraak van PUSSY M@GNET op maandag 12 september 2005 om 17:01:
dat bedoel ik dus ook dat de ene plek gevoeliger is dan de andere

jah idd..en zoiezo heeft de een hogere pijngrens als n ander
 
maarre over tattoo's ..heeft r iemand 1 op je zijkant van je been, boven je knie zeg maar..doet dat pijn? als je begrijpt waar k bedoel (ennuh foto?)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 15:33:
kan me dus niet voorstellen dat het zozeer met je pijngrens te maken heeft maar meer met de plaats waarop ie gezet wordt

Nogmaals buiten het feit dat het op verschillende plaatsen anders is is er OOK een pijngrens is dat nu echt zo moeilijk om dat te snappen

IK en jij laten beide op dezelfde plaats een tattoo zetten en wat blijkt jij ervaart de pijn erger dan ik of andersom

Wat heeft het dan met plaats te maken??????????
Sannemeisje 12 september 2005 16:47
mooooooi R!entjah!!!

Dank je wel :) ben er ook erg blij mee..
Met een eigen ontwerp weet je tenminste dat andere er niet meer lopen :P
ja idd... beetje jammer van mn eerste.. maar goed maakt verder niet uit, ik ga m een beetje aan laten passen en dan issie ook mooi origineel :)
die op mijn voet is ter plekke er zo op getekend door Thomas.. echt geweldig hoe die kan tekenen
Ik ken ze nu wel zien :) Zyn mooi hoor Sanne :jaja:
 
Heb vandaag toevallig net een nieuwe laten zetten, http://storage.msn.com/x1pbglk-vqL4BvsewbEbQAOdnC8m9whmwl4IPMR13vM_0iU8Ir8S_swCA2OKv5jaCKllYxby1zK8ovQ_YdPbjDa059ilflM5YcKTD8ALdkZPp1Dr3ctQHuutJtlkactoAgl-xN8Vaky9cIXwtF9oyMezw

Deze en het deed echt erg veel pijn!! Hoop dat ik niet weer hoef, alleen het inkleuren viel wel mee, maar had er echt zweethandjes van. Maar hij is het zeker waard.

http://storage.msn.com/x1pbglk-vqL4BvsewbEbQAOdnC8m9whmwl4IPMR13vM_0hbDAiEFsT-EhNc7ZqwfNtYHMJpMp5sy5CxNwZLslBKwlnGBod0L-XFXTJ0hydDAG7w4xiZqGwQP7WUEpR_VV2eM_OOCM5YO6UyGw7WMKkAUQ

Deze is in december alweer 3jaartjes oud en deze deed niet echt veel pijn, dus om deze weer eens opnieuw te laten bijkleuren zou ik niet erg vinden.

Maja ieder zijn eigen pijngrens, dat is bij geen mens hetzelfde
 
zoo ik heb een roos in me lies.. nou die heeft wel degelijk 5 uur behoorlijk pijn gedaan .. kutzooi
 
had alleen last van de zijkant verder niej
 
heb 3 tatoo's zoiezo ligt et eraan waar je ze laat zetten, maar opsich vind ik tatoo's geen pijn doen, tis beetje gevoelig meer niet, en vind dat gevoel best lekker :P
 
Doet wel een beetje pijn, maar achteraf valt het best mee.
Heb er 2 en zou het voor de pijn niet laten :jaja:
 
pijn is fijn!!!! en persoonlijk denk ik net waar je hem zet,,,kijk ik heb er nu 7 en heb er maar met 1 pijn gehad op me onder rug inderdaad!!!
 
nau ik heb er ene op mun buik da voelde ik wel jaa
 
schouder.. nee... binnenkant van mn pols.. niet veel... bovenkant vn mn voet/wreef... ja!!!
 
binnenkant van me onderarm, die deed pleuresveel pijn en een ander vindt weer van nie, zo heeft ieder zen eigen pijngrens
 
Artiest Bladezzz
Uitspraak van Lemissa op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:35:
iemand hier toevallig 1 op de voet??

Vrouwtje heeft er eentje op zijkant been/enkel....was de bedoeling de voet op te gaan, maar bij de enkel afgehaakt....
doet echt nie zeer he!!!
 
het hangt idd af van je pijngrens, maar zelfs van hoe je dag was (of je moe bent of niet)...
welke plaats en vooral hoe lang het duurt...
als ze in 10 minten klaar zijn, valt het vaak mee...
maar als ze al 2 uur bezig zijn en vooral vaak over dezelfde plek gaan wordt het toch wel vervelend...
wat voor naald er gebruikt wordt is ook van belang...
kortom, er valt weinig over te zeggen...
het is maar net hoe je eigen belevenis is...
ik heb er keren bij gehad die echt niet tof waren, maar ook keren die erg meevielen...