Partyflock
 
Forumonderwerp · 780586
 
Ik geloof je wel :), iemand met een Epileptik logo ken waarschijnlijk ook genoeg Ophidian werkjes :).
 
Splendid & Paulus :lief:
Opener: Flikker op en berderf dit forum niet met dit irritante, nutteloze vergelijken van verschillen.... :x
on topic: *Ophidian*
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 18:14:
enzyme of moh???

is toch duidelijke zaak!

Comemrcieel of niet commercieel??

Is toch ook duidelijke zaak??

Uitspraak van nano.strike op maandag 30 mei 2005 om 00:13:
Enzyme is een soort van filantropische instelling ofzo?

hahaha :yes:
Ophidian
haha wat een vergelijking weer (N)


uiteraard Ophidian (Y)
ik kots op angerfist, meest trieste hardcore act van de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat telkens weer leuk vinden.
 
Uitspraak van Irri :bier: op maandag 30 mei 2005 om 11:58:
ik kots op angerfist, meest trieste hardcore act van de laatste tijd. Snap niet dat mensen dat telkens weer leuk vinden.

Klopt, zijn ook meestal geen mensen die het vet vinden maar wazi's, die schaar ik niet onder mensen :D
Ophidian
 
Artiest Balbasaur
Toch vind ik de liveact van Angerfist altijd wel leuk. :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Duidelijk ophidian dus. Qua acts en qua producties:) Vooral die oudere nummertjes a la blackbox zijn gewoon meesterlijk:jaja:

Angerfist is ooit goed geweest, maar is voor mij zeker nooit boen opidian uitgekomen:nee:
Angerfist
laatste aanpassing
 
Artiest SpeedFolter
Welke van de twee dj's vinde jullie het beste?
Angerfist of Ophidian?

:frusty: :frusty: :frusty:
Eigenlijk geen van beide, maar dan toch nog liever Angerfist :yes:, vanwege een aantal oudere producties van hem(Cannibal, Fear of others en Criminally Insane)
 
Werkzaam bij KraakPiep
Kelere, idd :frusty:

Ophidian is the new Master _0_ . En Ophi live slacht Boosvuist met ALLEN gemak. 1 uur live klinkt al meer doordacht dan alle AF tracks .. hehe.
 
Sowieso weer een vergelijking van NIKS!
 
voegere producties zijn wel ok... maar wat ze nu uitbrengen (angerfist)
: kots :
ik ga voor ophidian...
Jezus hoe ken je de Darkcore(op Butterfly vip en Angel na) van Ophidian nou in hemelsnaam vergelijken met DE mainstream melodieuze *hardcore* van Angerfist.. Angerfist heb wel een eige sound wat k wel kan waarderen maar alle nummers zijn het zelfde dus dat verandert de zaak, 2 jaar gelede dacht ik Angerfist is DE naam van de toekomst dat word de leader in de scéne en k ging altijd keihard los op zn plate Fuck Off, Criminally Insane, Cannibal, Killerfist , Their You Go etc. maar tegenwoordig is er helemaal niks meer van over en zijn ze de helden van de beginners geworden die hun na een jaar weer verlaten omdat ze er dan zelf achterkomen dat er veeeeeeel betere als Angerfist zijn:P

100% Ophidian :D
laatste aanpassing
Angerfist Rulez!!!
Denekamp!!!!
 
the world will shiverrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

ophidian dus :x
 
>>>The (Out)Sider<<< citeer top bottom 30 mei 2005 13:54[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
>>>The (Out)Sider<<< :x

Echt! :D
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
:gaap:... Wat een loze KUT vergelijking...

jah hoeveel van die vergelijkingen die nergens op slaan komen er nog

:respect:

Uitspraak van Delete123 op dinsdag 31 mei 2005 om 09:47:
100% Ophidian :d

:respect:

Uitspraak van actief op maandag 30 mei 2005 om 17:41:
:frusty: :frusty: :frusty:

Sluit ik me bij aan!

Uitspraak van Irri :bier: op maandag 30 mei 2005 om 11:58:
ik kots op angerfist

hierbij ook O:)

wil ik de topic opener bij deze verzoeken zen doppe te openen en zich is af te vragen of hij nog van plan is betere topics te openen of dat hij niet beter vant forum kan gaan...
 
Uitspraak van actief op dinsdag 31 mei 2005 om 10:03:
the world will shiverrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Zondag die track voor t eerst gehoord ..... ehehehe.
Angerfist Rulez!!!
Denekamp!!!!

Ten 1ste je komt niet uit denekamp maar uit oldenzaal :S

Ten 2de als je muziekstylen te zien: harhouse/hardstyle/techno ken k begrijpen dat je angerfist goed vind ...:s maar voor echte HARDCORE liefhebbers ligt dat een beetje anders :S
 
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 31 mei 2005 om 12:03:
Ten 2de als je muziekstylen te zien: harhouse/hardstyle/techno ken k begrijpen dat je angerfist goed vind ... maar voor echte HARDCORE liefhebbers ligt dat een beetje anders

Laat techno hier aub buiten :)

En wat de topictitel betreft:

Rotte Vis of Kaviaar ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 12:36:
En wat de topictitel betreft:

Rotte Vis of Kaviaar ?

hahah
:respect:
 
Ten 2de als je muziekstylen te zien: harhouse/hardstyle/techno ken k begrijpen dat je angerfist goed vind ... maar voor echte HARDCORE liefhebbers ligt dat een beetje anders

ik denk eerder andersom. mensen die techno vet vinden trekken ophidian zkr weten beter dan de kiddyhouse van angerfist :)
 
Uitspraak van Hampie B) op dinsdag 31 mei 2005 om 12:40:
En wat de topictitel betreft:

Rotte Vis of Kaviaar ?

hahah

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 12:41:
Ten 2de als je muziekstylen te zien: harhouse/hardstyle/techno ken k begrijpen dat je angerfist goed vind ... maar voor echte HARDCORE liefhebbers ligt dat een beetje anders

ik denk eerder andersom. mensen die techno vet vinden trekken ophidian zkr weten beter dan de kiddyhouse van angerfist

Juist B)
niet andersom... ik vind persoonlijk angerfist gewoon voor de meelopers... tis, uuh, 'populair'... maar of je nou van techno houd, of van hardcore... de egte liefhebbers kieze ophidian :respect:
 
angerfist is poep
ophidian is in de roelatie (Y)
 
Laat techno hier aub buiten :)

Hardstyle in dat geval ook. :)
 
Jezus wat zijn jullie allemaal overdreven negatief over Angerfist zeg...zijn er hier een paar die er een beetje bij willen horen ofzo!!?? :frusty:

Vergeet eens ff niet dat die gast in het verleden ook een paar zeer vette knallers heeft gemaakt! Een beetje meer respect lijkt me wel op z'n plaats!
twijfel ik niet aan, chronic disorder :respect:... maar dat is dan weer een geript promo basje, wat het nummer voor mij dan alweer vernield... got 2 be origional, anders verlies ik al snel wat respect...
 
Ach joh, dikke schijt aan. Zolang het maar lekker klinkt.
Je moet niet zoveel nadenken; verstand op nul en gaaaaaaaan! :jaja:
 
Little Elfs
Necroslave
Cannibal (oppitchen)

vind ik weldegelijk vette tracks van Angerfist :)

maar Ophidian is toch meer mijn smaak:

Nurse
Thresher
Mantaray
Insects
Crime Passionelle
Mako
Strychnine

:respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 14:23:
verstand op nul en gaaaaaaaan!

geef mij maar hardcore om bij na te denken... :respect: ophidian :respect:

maar, ieder zen eige mening, is maar goed ook...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 14:23:
Ach joh, dikke schijt aan. Zolang het maar lekker klinkt.

Respect the skillz?
 
Verwende k*tnesten! :[

:P
 
Uitspraak van Hampie B) op dinsdag 31 mei 2005 om 14:28:
geef mij maar hardcore om bij na te denken...

waar denk jij dan overna als je naar ophidian luisterd???
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 14:39:
Verwende k*tnesten!

Want?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 14:59:
waar denk jij dan overna als je naar ophidian luisterd???

Hoe goed het in elkaar zit.
leg maar is uit hoe je naar muziek 'luisterd' dan, tis een gevoel... ik voel niets voor verstand op nul en gaan, ik voel op verstand volledig op de muziek en lekker op de muziek in laten gaan :d
laatste aanpassing
 
dan kan je bij korsakoff ook nadenken.... over hoe slecht het in elkaar zit :P
hahah jah en daarom dak er dan ook geen ruk aan vind O:)
 
Hehehe
vindt ze ophidian beter dan angerfist maar angerfist heeft ook wel redelijke nummers maar zou niet zeggen dat het 1 van me favo is
en noise-destroyer ik sluit me ook bij jouw aan ja ;)
techno

bijdehand:p ik heb het over de normale techno niet over de Hard-techno, Dark-techno labels (zoals die style ook op het enzyme label word uitgeoefend)
normale 'sensation techno' heeft weinig met Ophidian te maken
 
Want?

Nou uuh omdat iedereen tegenwoordig alleen maar kan zeiken op hardcore...dit moet in een nummer zitten, en dat moet ik een nummer zitten blablablabla tegenwoordig is iedereen gewoon veel te verwend volgens mij, zowel als het om feesten gaat, als om muziek.
Iedereen praat tegenwoordig over nummers alsof ze zelf producer zijn, en al jaren in het vak zitten. geniet gewoon eens een beetje van de muziek .. het begint echt een irritante scene te worden op deze manier!
laatste aanpassing
 
sorry hoor maar daar maak je toch n foutje... als zelfs niet-producers, zoals ik en met mij vele anderen, precies weten waar t aan schort bij de releases van de laatste jaren dan is er toch iets ernstig mis. jij maakt zelf ook plaatjes dus jij moet het helemaal weten toch? doe er wat aan zou ik zeggen :)
tegenwoordig is iedereen gewoon veel te verwend

sorry maar waarmee verwend dan?:S
ik vind dat je best wel n btje creativiteit mag verwachten van een producer, maar tegenwoordig produceert ook iedere boerelul die n btje met n computer om kan gaan, das wel jammer...
laatste aanpassing