Partyflock
 
Forumonderwerp · 774039
Wat zijn de verwachtingen van deze avond? En dan bedoel ik vooral muzikaal gezien? Wat gaat Oliver Ho doen? En kan Remy daar overheen?

Mijn voorspelling is een mooi gelijkspel waarbij Ho het wint bij de bezoekers die van wat zwaardere techno houden en Remy een voorkeur krijgt bij degenen die voor de wat lichtere kost gaan...
Oh datte.. denk dat ik plaatselijk verdoofd was en er daarom geen last van had :9 voel nu trouwens helemaal nix :)

GOA (L) Na FYM is er in Scheveningen op het strand een goa-feest.. is dat niet wat dan?! :d

Zonnetje was echt heerlijk vanmorgen! Eigenlijk wel zonde om naar bed te gaan met zulk mooi weer :/

Donderdag moet ik voor me theorie.. als ik die haal ken ik binnenkort me TTT doen en dan zo snel mogelijk naar m'n examen toe werken.. maar eerst die theorie maar eens zien te halen :s

Technoville? Beter van niet, houd zo geen cent over man!
Uitspraak van Mars.. op zondag 29 mei 2005 om 17:10:
voel nu trouwens helemaal nix :)

Jammer :/ . Hij deed nog zo zijn best enzo...

Ja Goa is zeker wel wat maar euhm gaan we door heel Nederland touren dan?? Vind best hoor :).

Ja wordt je wakker als het bewolkt is :S. Beter had ik door gehaald in de tuin en nu al op bed gelegen (Y). Ofzo, in die zin...

Ok bel ik je donderdag wel even over hoeveel foutjes je hebt :flower:.

Uitspraak van Mars.. op zondag 29 mei 2005 om 17:10:
Technoville? Beter van niet, houd zo geen cent over man!

:bier: :).

Gegroet een WYNN