Partyflock
 
Forumonderwerp · 767242
 
Werkzaam bij Rage-Online
zet ik gelijk in de agenda :D
jah dat vind ik :yes:

en ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat vinden :yes:
 
ik! ik! ik! :D
gehehe mooi man :yes:



keep it coming ! :bouce:
 
ik! ik! ik!:D


gaan we weer fotograafje spelen jeroen? :D
ja en dan weer klappen krijgen van marokanen die in Amsterdam wonen :S omdat een kameraad een jas van Neophyte aanhad..Neophyte komt dus uit Rotterdam..:S nja dik kut dus..en politie en shit stond nog geen 10 meter verder op en deed geen fuck :[

:frusty:
 
Vorige jaar liep het inderdaad een beetje uit de hand, een kennis was gestoken met een pen in zijn wang. maar dit jaar een herkansing. Neophyte wordt door veel amsterdammers gezien als kakkerlak, dus met zo een jas is het oppassen in A'dam, niet alleen voor marokanen
 
gaan we weer fotograafje spelen jeroen?

dat ben ik zeker van plan, al was t alleen maar vanuit historisch oogpunt ;)

- t eerste feest waar ik via Pf aan kwam was Legalize 2002
- mijn eerste Pf foto is op Legalize (ook 2002)
- mijn eerste fotoshoot voor Pf was op Legalize (2004)
 
lagge dat ook weer mindcontroller is als afterparty in de fun :)
khoop dat het dit jaar niet weer al om half 7 stopt vanwege rellen, maar ben zeker weer aanwezig.
Dit jaar niet mee rijden, maar misschien wel een after net als vorig jaar of niet Jeroen? Heb jij nog die foto's van ons after feestje voorbij de NDSM?
 
ben er ook weer! :D
 
Heb jij nog die foto's van ons after feestje voorbij de NDSM?

Die staan nog steeds in een mapje "afwerken als ik daar ooit nog eens de tijd voor heb" :[

*wil dagen van 26 uur*
uiteraard weer aanwezig bij de enige echte streetrave van nederland :D
Aaaaanwaziggg:P..

Ik lees er nu wel vanaf dat het een rave gaat worden en geen parade meer?
Misschien voorkomt dat al die opstootjes..die vorig jaar het feesjie verziekten:S!
Hopen dat het dit jaar beter wordt als vorrig jaar.
 
*hoopt dat het dit keer weer net zo vetjes word als 2003....2004 viel tegen...het eindfeest dan(Y)*

frontline zal iig met een dope technovrachtwagen de parade technoleven inblazen.....jieee! zin in!!
laatste aanpassing
 
ik neem ff aan dat je 2003 en 2004 bedoelt ;)
 
oeps.......*past even aan;)*
 
denk dat ik wel weer ff kom koekeloeren ja
Kom cker weer even kijken :jaja:
Die staan nog steeds in een mapje "afwerken als ik daar ooit nog eens de tijd voor heb"

*wil dagen van 26 uur*


hahaha, dan krijg je van mij wel 2 uur per dag erbij :D
 
:bounce: Ik ben zeker aanwezig!! wordt zeker weer knallen!! :bounce:
 
vorige jaaar goed vermaakt :yes:
 
Dit missen we 1000% zeker niet! :d
jaaaaa vette shit hor!!! 2 jaar geleden was t echt helemaal super, vorig jaar idd jammer van die rellen....
vorig jaar was echt zo vet :respect:

alleen die :x klote lui moesten het eindfeest weer verpesten :@ jesus wat een chaos was dat!!
echt zo zonde van het feest :( en het geeft ook weer meteen een slecht imago aan drugs, terwijl men juist met dit feest het tegenovergestelde wou bereiken
triest hoor zulke mensen
 
Ik lees er nu wel vanaf dat het een rave gaat worden en geen parade meer?

op de site van de organsiatie zijn verder nog geen bijzonderheden te vinden, maar een "streetrave" is bij mijn weten nog altijd een parade hoor ;)
 
Ja volgens mij is een parade inderdaad hetzelfde! Ik heb er echt super veel zin in...

Vorig jaar was mijn eerste legalize en het was echt TE gruwlijk!! Sta ik lekker uit mijn dak te gaan op het eind feest, stopt in een keer de muziek! :frusty: Echt zooo balen!!!

Dit jaar wordt het hoop ik anders!!!!
 
Zekers aanwezig!!!
Hey dat wou ik zeggen... :/

haha Zekers aanwezig!!! ;P

Altijd lachen en gezellig, ondanks het gene wat vorig jaar was gebeurd... :no:
Maja shit happends over al..

En cker daarna door naar Mindcontroller, wat vorig jaar ook een groot suc6 was.. :jaja:
laatste aanpassing
op de site van de organsiatie zijn verder nog geen bijzonderheden te vinden, maar een "streetrave" is bij mijn weten nog altijd een parade hoor


Jah naar mijn weten is een een rave anders dan een parade. En het heeft al die jaren legalize streetparade geheten en nu ineens streetrave...

Vorig jaar waren een hoop problemen. Veel gewacht tot we konden starten, gezeik in de ij-tunnel en dan nog dat gedoe op de eindplek....dus vandaar dat ik dan denk dat het nu misschien anders zal gaan;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4429, 2792}
Artiest {SHOWLIST artist 28683, 2511, 2274}
Dutchtechno is er dit jaar ook bij (incl. truck)!

(;))
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Hopelijk is de 12" House trucker weer o:)
idd DJ Ominous
12" house moet er standaard dit jaar ook weer bij zijn net als E.O.B. :P:P
Word dan wel weer flink knallen daar :P
vond het vorig jaar zekerz gezellig :jaja:
was al vroeg weg dus van die rellen heb ik helemaal niks van meegekregen...........

Ik vond het vorig jaar echt waardeloos.
Geen legalize meer voor mij:no:
ik vond voorig jaar echt wel goed hoor.. :yes:
vorig jaar was idd echt waardeloos. Slechtste "feest" waar ik ooit ben geweest
wil r vet graag heen, alleen zou ik r wel een weekendje weg voor moeten afzeggen.. :/
 
kan iemand ook vertellen waar deparade begint en waar het eindfeest is?
begon vorig jaar geloof ik bij waterlooplein en eindigde in noord bij ehmm.... Ja goeie hoe heet het ook alweer 8)


Dat braak liggende terrein vol met krakers ofzo. Gewoon stoet volgen eindig je erook

was vorig jaar cker wel gezellig :jaja:
 
deze foto heb ik gemaakt :D

 
Stoer b) ik zie mn neef achter de draai tafels staan 8)

vorig jaar ben ik niet geweest... wellicht dit jaar wel weer....
 
Jammer dat het stoet niet meer over de Dam gaat zoals vroeger. Al die toeristen wisten niet wat hun overkwam!
Schiterend:p