Partyflock
 
Forumonderwerp · 737657
Een 29-jarige man uit Hardenberg is veroordeeld tot een celstraf van twee jaar (acht maanden voorwaardelijk), wegens het vele malen verkrachten van een pas negen jaar oud meisje. De man beging zijn delicten gedurende een tijdspanne van ruim een jaar.

Volgens de rechter heeft de man zich aan seksueel misbruik schuldig gemaakt. Zelf beweert hij dat het meisje zijn vriendin was, met wie hij een echte relatie onderhield. De opgelegde straf is flink lager dan de eis van de officier van justitie. Die pleitte voor dertig maanden gevangenisstraf, waarvan tien voorwaardelijk.

De man en het meisje liepen niet alleen hand in hand over straat, maar hadden ook regelmatig seks. Ook de moeder van het meisje wist hiervan, maar hield zich afzijdig door enkel het gebruik van condooms te benadrukken. Uiteindelijk hadden de twee zeker tien keer gemeenschap, alle keren gebeurde dit onveilig.

"Ze ziet er veel ouder uit dan negen of tien jaar. Ik was verliefd op haar en zij op mij. We hielden van elkaar", zo verklaarde de man zijn daden. Volgens deskundigen is de man een typisch geval van een gelegenheidspedofiel.

Volgens de man gebeurde alles uit vrije wil. Ze zou het zelf gewild hebben, zo zei hij in de rechtbank. Het meisje bleek ook op zevenjarige leeftijd al seksueel misbruikt te zijn, door een vriend van haar moeder. Ook toen wist haar moeder al wat er gaande was.

Bron
Nekschotje voor die mongool.
 
hoe ziek kan je zijn? wat een rand debielen lopen er toch rond op deze aardkloot :S:S
 
Je hebt van die mensen die maar beter niet geboren hadden kunnen worden... :/
en voor die moeder ook ... kutwijf :[
stemt voor ingang van de doodstraf voor zo'n mongolen, moeder en die zieke gast
3 x 9mm
laatste aanpassing
jammer dat doodstraf niet bestaat.
oh nee, dat i nog te "goed" voor hem.
marteling...emmer op zijn hoofd met ratten erin :[
idd gestoort :S
"Ze ziet er veel ouder uit dan negen of tien jaar. Ik was verliefd op haar en zij op mij. We hielden van elkaar


YEAH RIGHT!! :frusty: OPKNOPEN AAN DE HOOGSTE BOOM!
 
Ook de moeder van het meisje wist hiervan, maar hield zich afzijdig door enkel het gebruik van condooms te benadrukken.



Ho eens! Het zou je moeder maar zijn.. :S
eerst die vent laten verkrachten door homo's als die em nog willen
 
Zulk soort mensen verdienen het niet om te leven :no: :@
Zou persoonlijk die man en die moeder allbij een 'behandeling' willen geven...
laatste aanpassing
 
sick.. en zeker van die moeder.. gaat toch niet rustig toekijken hoe je eige dochter misbruikt word:S
 
Echt niet normaal man, die moeder is ook geschift:[
echt erg man bah:vaag:
:o zou oud is mijn dochter ook.....ik had hem afgemaakt :[
 
kapotschoppen, die vent en die ma, allebei HELEMAAL VERROT SCHOPPEN!!! tot er niks maar dan ook niks meer van over is als een zak huid met wat kapotte botten erin
det jeugd van dat meisje is ook mooi verpestt zo!!
 
2 jaar maar? :frusty: :@:@:@:@
 
2 kogels was beter geweest
Ik kan aan een geweer komen waarmee je aan 1 kogel genoeg hebt (Y)
Nu ben ik stoer.. maar gasten als deze moet je toch gewoon niet laten rondlopen..
 
Volgens de man gebeurde alles uit vrije wil. Ze zou het zelf gewild hebben, zo zei hij in de rechtbank. Het meisje bleek ook op zevenjarige leeftijd al seksueel misbruikt te zijn, door een vriend van haar moeder. Ook toen wist haar moeder al wat er gaande was


:@ Ja tuurlijk dat kind weet niet beter. ze is zo gestoord opgevoed dat ze niet beter weet dan dat het mag een kind verkrachtten.
Die kerel moet minimaal TBS met dwangverpleging krijgen.
Ook de moeder van het meisje wist hiervan, maar hield zich afzijdig door enkel het gebruik van condooms te benadrukken. Uiteindelijk hadden de twee zeker tien keer gemeenschap, alle keren gebeurde dit onveilig.

Waar heeft dat mens haar verstand zitten ????? :[
Een meisje van 9 jaar :vaag:

Die kerel moeten ze de lul erafhakken en dat kind moeten ze van haar moeder afpakken :yes:
 
TBS en dwangverpleging:O

opknopen die vent
Die moeder mag van mij ook de tering krijgen :[ ofzow iets :@ Wat een walgelijk wijf en die kerel moet de doodstraf hebben :@ wat een stel idioten :@
Gadverdamme zeg!!

Zieke personen, waar deze wereld beter mee af is zonder ze....
2 jaar maar?

:vaag:
 
Die moeder is verkeerd bezig maar die gast is nog erger..

:nee:
 
teringluier, en ook die moeder, je zal maar zo'n moeder hebben
Of zoals een goede collega van me wel eens zei:

"op een oude fiets moet je het leren... En 15 is echt oud voor een fiets!"

Maar 9? Nee dat kan echt niet!


;-) Nee hoor, geintje. Aan z'n ballen opknopen moeten ze die gast! Het enge is dat dat waarschijnlijk niet genoeg gaat zijn. Dit is typisch een geval van pedofilie. Het is gewoon een geestlijke afwijking die ook bij vrouwen voorkomt, heeft niets met pervers zijn te maken. Je kunt die kerel van alles en nogwat aandoen maar in zijn ogen zal zo'n meisje altijd een volwassen vrouw met een eigen mening zijn...

Triest maar waar... :-(
 
toevallig iemand die weet hoe die zieke personen heten???

GAAAATVERRRRRRRRRR!

opzoeken die bende en aan het laagste boompje hangen
en dood houwn die bende!!!
hoogste boom! ;)

(toch? :S)
 
hahha jaaa maar als ie lager hangt kan je m nog even flink
aftuigen die vent!!!! :p
normaal ben ik goed op de hoogte van wat er in Hardenberg gebeurt, maar hier had ik nog niets van gehoord, echt ziek
Je weet dat iemand die opgehangen wordt klaarkomt?

Gun je 'm dat?

Nee toch? Gewoon levenslang, is goed genoeg.
Ik kan hier zo kotsmisselijk van worden. Wat een zieke geesten hebben sommige mensen.

8 maanden voorwaardelijk? tering...
laatste aanpassing
 
Wat bezielt sommige mensen??? :S
 
zelf geprobeert ofzo?
dit is indd erg ziek:S

maar dit is toch hetzelfde verhaal als van die man wat een 'relatie' had met een meisje van 9, stond hier al een tijdje terug als topic gepost
 
Dit is hetzelfde, dus dubbel...
29-jarige man en 9 jarig meisje :S maar liefst 20 jaar verschil... hoe OERDOM ken die vent zijn!!!
opsluiten en niet meer vrij!
helaas gebeurt dit veel.
 
Een 29-jarige man uit Hardenberg is veroordeeld tot een celstraf van twee jaar


soms is het echt om te huilen die straffen
 
Een 29-jarige man uit Hardenberg is veroordeeld tot de doodstraf


Dat klinkt mij beter in de oren, vuile kutpedo!!!
 
ziekelijk figuur!! bij zulke mensen moeten ze um gelijk derafhakken!!
:/