Partyflock
 
Forumonderwerp · 733759
 
Het valt mij de laatste tijd heel erg op dat er steeds meer en jongere rond lopen op de grotere feesten die Super strak staan van de drugs.

Valt het mij alleen op omdat ik er op let of jullie ook??
En wat vinden jullie er van ondanks je eigen drugs gebruik??? en tevens de kleding van sommige jonge meisjes wat vinden jullie daar van??
 
het hele land spreekt er schand van :yes:
 
als ik een dealer was zat ik niet op vrijdagavond op pf te posten :)
 
Hoe oud waren jullie dan, en peuters :S hebben jullie dan helemaal geen respect meer
Ik was 14 toen ik begon met blowen, 15 toen ik voor het eerst pillen deed, 17 toen ik het eerst ECHT problemen had met pillen en met me 18 nog kleine herhaling ervan.

Ben nu 20 en gebruik bijna niets meer
 
ik was 15 met mijn eerste pil

15 1/2 voor het eerst speed

ben nu al weer een kleine 2 maanden 16 en zit nu standaard elk weekend aan de speed

**ja het is slecht dat weet ik** :P
Stoer hééé!
@mafkaas aka klapkaakterreur:
Leeftijd: 18


probeer je een paar jaartjes te smokkelen?:/

en indd errug stoer dat je elk weekend aan de speed zit, echt iets om trots op te zijn(Y)

k ben ook begonnen toen ik 16 was, maar k ben er altijd erg voorzichtig mee geweest en heb ook altijd mate gehouden, k heb nog nooit 2 weken 8er mekaar iets gebruikt, en k kijk ook wel uit dat dat niet zo gauw gebeurt, k zie nu al wat het met een aantal vrienden van me doet
k heb het dus over pillen, speed is indd de grootste troep die r bestaat, en sos is veels te duur:S
 
misschien viel t je eerder niet op omdat je zelf strak stond??
 
gun ons ook is een pleziertje joh :P
speed is indd de grootste troep die r bestaat


:nee:
ik ben diep geschokt
 
Ik vind ook dat het net lijkt of steeds jongere mensen op feesten komen en drugs gebruiken, maar ja, t zal wel aan mij liggen.
Toen ik 15 was rookten we wel s een jointje maar had ik nooit xtc of coke gedaan omdat ik bang was dat ik 't veel te lekker zou vinden. Jaren later heb ik wel xtc gebruikt en ben blij dat ik 't nooit op jonge leeftijd heb gedaan want 't is idd erg lekker.
Maar ik denk er nu bewust bij na hoevaak ik gebruik (± 4x per jaar) en ik weet cker dat ik op jonge leeftijd xtc gebruik niet onder controle zou kunnen houden!
laatste aanpassing