Partyflock
 
Forumonderwerp · 729830
 
Ik weet het, het is al een tijd aan de gang, maar wat vindt iedereen van de toenemende 'urban'-invloeden op grote feesten?

Op Innercity is al zo'n urban-area en die urban-muziek komt ook steeds meer met grootschalige feesten (bijvoorbeeld Luxurush en nog wat)

Ik vind het persoonlijk 3x niks, en ook helemaal niet thuishoren bij het ID-T karakter.
Urban hoort, wat mij betreft, hier echt niet thuis

Wat is jullie mening?
 
Kijk, daar kan ik mee praten ;)
:bier:
 
weetje..... ik heb er totaal geen problemen mee gehad.....

waar stoor je je dan aan?? :vaag:

Je moet niet naar een Urban feest.....??
en ja als je je ergert aan andere muzieksoorten dan zal je duidelijk neit naar Innercity moeten :jaja:
Artiest Taurus
ik stoor me niet aan Urban, ik stoor me aan Urban bij ID-T.. dat hoort gewoon niet, ze willen alleen maar geld verdienen.. laat dat gewoon lekker over aan een urban organisatie...

nog een voorbeeld Urban tent bij Mysteryland, en geen HC.. terwijl ht begon als HC feest
laatste aanpassing
 
ID$T ja....... ach ook zonder Urban zijn et uitbuiters! :jaja: :[
daar heb je een punt :yes:
 
urban zuigt
 
ID$T ook... dus opzich passen ze wel bij elkaar ;p
hahahahahah 8)
urban moet verboden worden !
 
urban is gewoon geld

ik hou van hiphop, niet van urban.

urban is zoiets lomps. Hetzelfde als dat je zegt 'Ik hou van Dance'

en onder dance valt alles van terror tot trance tot drum n bass en tot goa.

Maar inderdaad, Urban hoort niet thuis op iets als innercity, maar aan de andere kant is het wel leuk dat ze dit proberen te combineren.
 
urban zuigt


urban moet verboden worden !


ghehe idd ;)

ik stoor me aan Urban bij ID-T.. dat hoort gewoon niet

idd, daar ben ik het dus mee eens...
Wanneer ID-T niet met zulke massale feesten voor urban kwam, was er voor die doelgroep ook niet van die grootschalige feesten en dus vind ik het ook fucked dat het bij feesten als Innercity en Mysteryland er een btje doorheen gemengd wordt.

nog een voorbeeld Urban tent bij Mysteryland, en geen HC.. terwijl ht begon als HC feest

Is ook zo. Ik ben dan geen aanhanger van HC, maar een HC-tent op Mysteryland, heeft wat mij betreft 110% voorrang op een urbantent, zeker omdat het met HC begon
 
Heb me er ook wel eens druk om gemaakt.. :p

Mja als het je niet bevalt dan ga je toch lekker daar niet heen.. :)(Y)
 
En daar gaan we weer. Weer zo een flapdrol die een nutteloos topic opent :frusty:

Waar maak je je druk om kerel. Je hoeft er niet naar te luisteren, je hoeft niet naar de feesten, je hoeft niet met de mensen die er heengaan/naar luisteren op te trekken, dus wtf is je probleem.

Deze disussie is al tig keer voorbij gekomen en van 90% weten we ondertussen al wat ze van urban vinden.

Urban hoort, wat mij betreft, hier echt niet thuis


Waarom wakker je het vuurtje dan weer aan als het hier toch niet thuishoort. pannekoek! :frusty:
laatste aanpassing
 
ik vind het een goed topic

kan eindelijk me ei kwijt;

urban zuigt nog steeds :[
 
Goh!! Verassend :o
Had echt gedacht dat een Hardcorekippie dagelijks naar Urban zou luisteren.
laatste aanpassing
 
Vind ook niet dat urban op feesten met hardstyle enzo thuis hoort maarja.....
 
Waarom wakker je het vuurtje dan weer aan als je hier toch niet thuishoort. pannekoek


Een forum is toch om meningen te delen?
Enne trouwens, die andere 10% waar we het niet van weten, wil ik ook nog een kans geven om hun mening te geven ;)

urban zuigt nog steeds

En nu nog steeds ;)
 
KANS-LOOS ouwe!!

:cheers:
 
urban zuigt nog steeds


maar hiphop is dé shit ! :D
 
Shit ja...

;)
 
KANS-RIJK jonge!!

:bier:
Kan me er niet aan storen.
Ieder zn meug :)

ID&T heeft groot gelijk, t is toch een commercieel bedrijf? ;)

Je hoeft toch niet naar die feesten? :S Zijn genoeg andere...
 
Echt verschrikkelijke muziek :| En ik stoor me er ook behoorlijk aan, iets wat ik toch beter niet kan doen :9

Ondanks dat ik erg gecharmeerd ben van het oude wizzard logo en nog wel eens een id&t feestje wil bezoeken, zal het me niet veel doen als het ermee stopt cq niet meer rond kan komen (Y)

Dacht dat ID&T zich voornamelijk bezig hield in de dance-scene... Maarja dat beeld mag je nu ook wel weghalen.
Misschien moeten we rechts-extremisme stimuleren onder Urban liefhebbers, wie weet komt het wel in het zelfde verdomhoekje terecht, heb je er ook geen last meer van op grote feesten (Y)
 
Vind ook niet dat urban op feesten met hardstyle enzo thuis hoort maarja.....

Ik vind de feesten waar ze ook hardstyle draaien meestal maar kut..... dus ja.... zo heeft ieder zn ding....
 
Is ook wel, veel dingen kunnen niet samen.
Maar dan vind ik techno en hardstyle nog wel een wat andere combinatie dan hardstyle en urban, dat werkt volgens mij niet.
 
En nu nog steeds


uhh nog steeds!!!

(het verveelt niet he) :[
 
Nou wil niet lullig zijn, maar hun moeten haar eigen feesten maar organiseren, en niet zomaar bij een hardcorefeest of hardstylefeest toevoegen :s:vaag:

Dat werkt idd niet :no:
 
precies(Y) maar dan niet onder het ID-T label zoals Luxurush bijvoorbeeld
Is toch lachen man.

Af en toe een kijkje nemen in zo'n urban zaal vind ik wel leuk. Al ben ik het vaak na een kwartiertje alweer beu, maargoed. Snap niet dat mensen er nu zo moeilijk over moeten doen.

Oh wacht ff, ik weet het al.

Hoop mensen kunnen natuurlijk alleen maar hakken en beuken alsof ze een spastische aanval hebben. En op Urban muziek moeten ze vaak 'echt' dansen. Losjes met de heupen en feel the groove. Leuk juist!

hehehe jullie kunnen gewoon niet dansen ;D
 
Id-t is ook gewoon een bedrijf hoor, geen liefdadigheidsinstelling. Bedrijven hebben altijd een oog voor winst anders kunnen ze niet meer continueren.

Beetje kortzichtig sommige mensen...
 
Hoop mensen kunnen natuurlijk alleen maar hakken en beuken alsof ze een spastische aanval hebben. En op Urban muziek moeten ze vaak 'echt' dansen. Losjes met de heupen en feel the groove. Leuk juist!

hehehe jullie kunnen gewoon niet dansen


Hakken en beuken? Niks voor mij :nee: ;)
 
Id-t is ook gewoon een bedrijf hoor, geen liefdadigheidsinstelling. Bedrijven hebben altijd een oog voor winst anders kunnen ze niet meer continueren.

Beetje kortzichtig sommige mensen...


De continuiteit van ID-T komt echt niet in gevaar zonder urban feesten hoor! Daar ben ik van overtuigd.
Het is alleen jammer dat 'dance' met 'urban' vermengd wordt en uiteindelijk op één grote hoop wordt geflikkerd...
Gebruik zo'n urban ruimte dan als chill out.

Lekker pilsje drinken, en een praatje houden. En vaak nog een mooi uitzicht ook, want er staan vaak bloedmooie vrouwen, sexy te dansen.
 
kan iemand me precies vertellen hoe 'urban' nou verschilt van 'hiphop'? :/
 
De continuiteit van ID-T komt echt niet in gevaar zonder urban feesten hoor! Daar ben ik van overtuigd.
Het is alleen jammer dat 'dance' met 'urban' vermengd wordt en uiteindelijk op één grote hoop wordt geflikkerd

Het gaat er ook om, dat bedrijven zich moeten blijven vernieuwen om mee te kunnen gaan met de tijd.

Ik snap het probleem gewoon niet. Ik ben ook niet boos omdat ik bij de Trekpleister nu een dvd-speler kan kopen, terwijl die eigenlijk thuishoren bij de Radio Modern. Wat maakt 't nou uit, als je er niet van houdt, dan ga je er niet heen....
 
Mr. Thompson Gebruik zo'n urban ruimte dan als chill out.

Lekker pilsje drinken, en een praatje houden. En vaak nog een mooi uitzicht ook, want er staan vaak bloedmooie vrouwen, sexy te dansen.


ook een ideetje, maar dan liever 'Ambient' of 'Lounge' bij de chill out ;)
Bijvoorbeeld die lekkere nummers van Chicane :P
HipHop is een muziekstijl die valt in de verzamelgroep Urban?
 
kan iemand me precies vertellen hoe 'urban' nou verschilt van 'hiphop'?


Urban is de verzamelnaam....
 
Blen heeft een mooie uitleg gegeven over urban en hiphop

urban is gewoon geld

ik hou van hiphop, niet van urban.

urban is zoiets lomps. Hetzelfde als dat je zegt 'Ik hou van Dance'

en onder dance valt alles van terror tot trance tot drum n bass en tot goa.

Maar inderdaad, Urban hoort niet thuis op iets als innercity, maar aan de andere kant is het wel leuk dat ze dit proberen te combineren.
kan iemand me precies vertellen hoe 'urban' nou verschilt van 'hiphop'?


Helemaal niks.

Sterker nog, onder urban valt vaak ook funky club muziek etc. Maar dat weten de meeste hokjesdenkers hier niet eens.

Die denken bij Urban gelijk aan 50 cent met zijn dikke pimpstick en bling bling
 
Het is in ieder geval 1 pot nat!!! BLEEHH!!
 
Het gaat er ook om, dat bedrijven zich moeten blijven vernieuwen om mee te kunnen gaan met de tijd.

Ik snap het probleem gewoon niet. Ik ben ook niet boos omdat ik bij de Trekpleister nu een dvd-speler kan kopen, terwijl die eigenlijk thuishoren bij de Radio Modern. Wat maakt 't nou uit, als je er niet van houdt, dan ga je er niet heen....


als je een dvdspeler of tandpasta wilt vergelijken met dance en urban, dan wil ik daar wel wat op aanmerken.
- Trekpleister richt zich op 1 bepaald segment: alle huishoudens in Nederland.
- ID-T richt zich ook op 1 bepaald segment: de dance-scene
Dus niet: al het publiek dat van muziek houdt (dus ook urban)
liep je ook zo te zeiken toen hardstyle in de scene kwam?
 
Sterker nog, onder urban valt vaak ook funky club muziek etc. Maar dat weten de meeste hokjesdenkers hier niet eens.


Weet ik wel :P
 
liep je ook zo te zeiken toen hardstyle in de scene kwam?


wie, ik?
 
Ik geef het op...
 
neen...
- dance = trance tot terror
- urban = funk tot hiphop

dat zijn toch twee geheel verschillende werelden?
Geheel verschillend... :no:
verschillend... :yes:

Het is allebei muziek.. De dance scene vind jij dus Trance tot Terror.. maar misschien vind ID&T dat ie uitgebreid moet worden, of ze proberen dat in ieder geval, en bekijken of het bevalt..