Partyflock
 
Forumonderwerp · 723959
 
Heb weer zin in oud en nieuw haha :/ denk ik nu al aan maarja t is altijd vet gezellig in scum dan.. 8)
 
In wat??
 
Ben er nooit geweest en het boeit me ook niet eigenlijk..
 
ben dr 1 keer geweest..maar vind t niet zo boeiend daar.. dus ga liever oud en nieuw ergens anders vieren!!
Artiest 2LS
Joh t word op zkr weer gezellig! Maar goed daarvoor moet je in katwijk of omstreken wonen he om dat te weten, LATER!!!
 
http://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/30838.html
 
Noordwijk word zeker weten gezellig!!Misschien ook nog ff langs scum
Uberhaupt de jongerencentra's in de Bollenstreek zijn top met feessies. Ook heel vaak leuke feesten gehad in Solution in Hillegom. Heerlijk. Maar Scum-Katwijk met Oud & Nieuw is ook toppie!!!!!!!
huh ik snap die hele zin niet schuilie
maar goed dan motte we weer hoor!
word zeker weer lekker knallen daaro :D
 
Oud en Nieuw met Scum gaan we weer even een gezellig knalfeesttie van maken zoals gewoonlijk zal er ook wel weer beuken gedraaid worden en ik ben niet voor TRAUMA PROJECT, maar ik ga voor de enige echte HAMdj!!!!:respect:
 
Hammie Hammie Hammie :yes:
gulde middeweg double pret double pret double pret
nou ok dan ook hamdj maar dan ook trauma!
altijd weer een lache begin van je jaar!!!
laatste aanpassing
 
Artiest Balbasaur
Gewoon weer in de Rburgse feesttent ;P
 
Nou oke Jeroen dan spreken we het zo af!
We gaan er gewoon een leuke knalfeest van maken!
 
het wordt top met oud&nieuw kan niet beter met het nieuw aankommend talent in de Hardcore scene TRAUMA PROJECT :bounce: heb er zin an!!!!
ik weet het nog niet ik zie het wel ik zet het wel in me agenda maar zeg niet dat ik al ga ligt aan een aantal factoren:P:P ik weet het diaan vel te dure woorden voor mijn taaltje:P maar nu eerst qlimax
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
met het nieuw aankommend talent in de Hardcore scene TRAUMA PROJECT


Zal het jou tegenvallen dat hij helemaal geen hardcore draaid die avond!

Voor de hardcore moet je van 22:00 tot 24:00 uur zijn daarna zal het niet meer gedraaid worden!
Voor de hardcore moet je van 22:00 tot 24:00 uur zijn daarna zal het niet meer gedraaid worden!


waarom tot 24:00 en dan niet meer dan?

na twaalve komt de grootste groep binnen!!:S
laatste aanpassing
 
Artiest Sjonny M
omdat het na 12 uur harder word :D

wordt weer lekker stampen heerlijk
altijd super gezellig

hahahhaa
 
ik zeg toch ook niet dat hij hardcore gaat draaien!!! maar hard zal ie wel draaien want zachter draaien dan hardcore of hardstyle daar heeft ie nog nooit van gehoord. maar wat moeten we dan verwachten na eerst een paar uur hardcore lijkt me toch niet dat er dan al tekno terror en speedcore wordt gedraaid ????dus zullen we weer met hardstyle verder moeten maar er wordt toch nog wel oldschool gedraaid na 12 uur en mischien af en toe mischien wel heel eventjes stiekem een hardcore plaatje tussen door zeker de laatste uren hoop ik wel dan heb ik een goed oud&nieuw!!!
ik
**kinp**
nieuw!!!


Van 22:00 tot 24:00 Hardcore
Van 24:00 tot 01:30 Harde clubsounds
Van 01:30 tot 03:00 Techno
En van 03:00 tot 06:00 De residents van scum en trauma project en dan zullen de harder styles aan bod komen maar daar zal geen hardcore gedraaid worden. Zal meer een mix zijn van Hardstyle, techno, old style en misschien wat early rave Maar zeker geen hardcore van de afgelopen 6 a 7 jaar!

waarom tot 24:00 en dan niet meer dan?

na twaalve komt de grootste groep binnen!!


Daarom na twaalve geen hardcore!
 
Wordt wel lachen,, jammer dat er later geen hardcore gedraait wordt. Kon vorig jaar de bass bij mij thuis (1 km ver) goed horen hehe, hoop dat dit jaar ook weer zo is.
hahaha he ham, hoe vaak mot je et nog uitlegge dan


Waarschijnlijk nog wel een paar x want sommige mensen zullen het toch nooit begrijpen!
 
beetje minder weer maar techno hoeft niet meer gedraaid te worden wie luisterd daar nog naar dat is verneuken van muziek!!!!!!
wie luisterd daar nog naar


Het zal jou verbazen hoeveel mensen daar nog naar luisteren!


Wij proberen het 2000 tot 2500 mensen in die tent naar hun zin te maken!
Geen 300 tot misschien 500 man!
Voor een avond hardcore met oud & nieuw moet je maar naar megarave gaan ofzo, niet naar scum!
juist!!!! wij zijn met alle meides weer van de party hoor :yes: geen oud en nieuw zonder Scum natuurlijk!!!
:bounce::bounce::bounce:
tot dan! prettige kerstdage en een happy newyear :P
laatste aanpassing
Estaloca is toch Roy? Sinds wanneer draait hij techno dan? Niet zo lang geleden draaide hij alleen nog hardstyle en hardcore. Maar ja et ken aan mij legge. Het wordt toch wel bruut, hoe dan ook! :yes:
Estaloca is toch Roy? Sinds wanneer draait hij techno dan?


Ja dat is roy ja en hij draaide toen ik m leerde kennen techno en toen ik besloot dat hij mocht draaien met oud en nieuw (vorig jaar) toen draaide hij ook nog techno! Hij is later meer hardstyle en hardcore gaan draaien maar dat mocht ie niet op oud en nieuw! Dus heeft ie maar een setje nieuwe techno aangeschaft en dat is volgens hem zwaar zagen!
 
Techno???? In het scum????? Dat zou te mooi zijn om waar te wezen:yes:Wat voor techno draait die dan? Minimal,schranz of Detroit?
als het goed is veel lars klein shit en veel van jan liefhebber! Iets in die richting!
 
:-o dat had ik ook nooit verw8 neej!
dat had ik ook nooit verw8 neej


Beter toch!

We hebben dit jaar voor wat meer variatie gekozen!
 
Heel goed(y) Wel de moeite waard dus om f te gaan kijken dan:yes:
laatste aanpassing
 
megarave geen geld voor!!!! dus moet wel naar scum want al me vrienden lopen daar ook rond en een maat van mij draait dus kom zekerz effe kijken!!! alleen een beetje jammer dat er hardcore als eerst wordt gedraaid maarja niks aan te doen!!! mischien wordt het nog wel gezellig
 
Zal idd vast wel weer gezellig worden als altijd, en heb ook de volste vertrouwen in de muziek :)
vast wel weer gezellig worde? hier hoeven wij toch niet over te discuseren!!!!!!!!!!!
 
scum is altijd knalluh
en zekers met oud en nieuw...
das duidelijk wassink:D
 
Helemaal LOS
bij jou een steekje ja!!!
hey hey effe rustig he cornell;)
 
Cornell ga je weer lekker!!
Afgelopen zaterdag gezellig feestje gehad in scum! Voor het eerst met 3 platenspelers gedraaid en ik zeg je dat gaat met oud & nieuw ook gebeuren!

Ik heb er nu al echt zin in!

The place to be is SCUM
beetje minder weer maar techno hoeft niet meer gedraaid te worden wie luisterd daar nog naar dat is verneuken van muziek!!!!!!


Ben jij niet goed bij je pan of zo? Techno is dé sound jongen! Zonder techno was er nooit geen harcore geweest.
 
mooi gesproken wizzard
techno rules