Partyflock
 
Forumonderwerp · 723507
 
Waarom is zondag altijd zo'n klotuh dag? voel me weer verrot vandaag.
me :lief: zondag (y)

heb meer moeite met de maandag en dinsdag :bloos:
 
heerlijk genieten van je verrotheid
zondag is super gezellig als je verrot bent met zn allen!! vorige week zondag met 9 verrotte en 2 frisse mensen bij elkaar gezeten...lekker filmpje kijken met zn allen en het weekend doornemen, toppie :D
laatste aanpassing
het is het einde van het weekend, begin van school/werk week.. en that sucks gewoon :P

moet je weer 5 dagen w8en tot het weekend.. grrr :S

beetje jammer :P

gelukkig is het nu al maandag O:)
laatste aanpassing
 
Afgelopen weekend was beetje zwaar. De zondag viel dus een beetje tegen qua gevoel. Wel een hele leuke dag gehad, maar echt kapot!!
 
Artiest Deaz
Afgelopen weekend was beetje zwaar. De zondag viel dus een beetje tegen qua gevoel. Wel een hele leuke dag gehad, maar echt kapot!!


Anders ik wel:
vrijdag hardcore feestje, tot 6 uur, naar huis gegaan ff op bed gelegen. Niet geslapen! Rond 7 uur naar men werk. Hele dag gewerkt tot 6 uur savonds (buiten). Toen even douchzen en eten. Weer uit tot 5 uur (kut muziek in die tent, dusz aardig aan het tanken geweest) en om 11 uur je bed weer uitgebeld worden.
Toen was ik toch aardig kapot.
En had een ultiem zondag gevoel :P
 
heb ik ook altijd vrijdags naar stratum zaterdags werken savonds op stap tot een uur of 4/5 en om 10 weer voetballen en dan bende wel verrot :yes:
 
voel me nog steeds verrot :gaap:
meestal voor 3 uur 's middags helemaal gaar daarna klaarwakker :D
 
Mijn a.s. zondag wordt nog verrotter!! Om 7 uur sochtends terug van Den Bosch naar Delft, ff :z en dan moek om half 2 alweer in Den Haag zijn om Sinterklaas te vieren!!! Pfff.......kword nu al moe als ik er andenk!! :(
zondag=deheledaginbedblijfdag
 
ik denk dat als je een vriendin hebt , je brak zal minderen....teminste dan stap ik niet meer zo veel en doe ik dan leuke dingen samen waar je minder brak van word..wie weet is dat een oplossing...!!
 
Best wel:Z
laatste aanpassing