Partyflock
 
Forumonderwerp · 720277
Strenge kleding eisen: kisten, geruite blouse, bretels en opgerolde broekspijpen zijn verboden deze avond. Pogo zal verboden zijn.



Wat vinden jullie hier nou van?
is veel opschudding omdat kisten ook verboden zijn..
 
Iedereen draagt wat hij dragen wil..!
 
[AMC] Burpppppppppp 3 november 2004 13:29
En heb al op verschillende profielen gelezen dan mensen het feest gaan 'boycotten' om deze regels!


beter kom je niet :yes: :D


inderdaad :yes: wat zal het gezellig worden :D
je mag dragen wat je wil, maar of je er in komt dat is de vraag :P
 
Iedereen draagt wat hij dragen wil..!

maar niet op dit feest...
Dat lijstje is inderdaad netjes, wordt bij de meeste feesten ook wel gebruikt, maar niet altijd perfect nageleefd...
 
Dat is waar [amc] burppppppppp..' Maarjha als je der niet in komt dat is hun probleem dan weer he..
 
tja dat pogoen is helemaal kut!
IEDEREEN MOT GVD GEWOON WEER GAAN HAKKUH!!!
:RESPECT: voor de organisatie en ik hoop
dat ze zich aan de regels houden!
:bounce:
 
Idd..Maarjha je hebt ze, die zich niet aan de regels houden he..
Is het met DÉ LANGE DWAAS eens!

Nou die kale is was er wel degelijk! Ben ook een beetje klein dus misschien heb je over me heel gekeken. Maar heb overal gestaan! Zelfs op het podium in de grote zaal!
-Niet pogoën.
- Geen bretels.
- Geen racistische sieraden.
- Geen rode/witte veters in de kisten.
- Geen kleding met daarop spinnenwebben.
- Geen opgerolde broekspijpen in combinatie met kisten.
- En als laatste geen voetbalshirts, want voetbal heeft niks met hardcore te maken.

voeg ik voor de volledigheid nog even toe:
- Geen kleding met racistische uitlatingen daarop.


Dit zijn precies de zelfde regels als de regels die bij BKJN zullen worden toegepast, alleen met 1 groot verschil:
Kisten zijn helemaal verboden

De reden hiervoor heb ik al eens in een ander topic geplaatst:

De reden dat we voor "strenge" regels hebben gekozen, heeft voornamelijk te maken met de lokatie.

In het verleden zijn er een paar feesten geweest die een aardig "wazi-gehalte" hadden, als het ging om het publiek wat er op af kwam.

Een zaal vol met houthakkers die de hitler groet maken is niet iets waar voor wij ons voor inzetten.

We geven feesten om maar 1 reden : HARDCORE

Dit is niet alleen de muziek soort, maar ook het gevoel, de sfeer en alles wat te maken heeft met een geweldige avond samen met ECHTE liefhebbers.

Sfeer staat op nummero uno, en om er verzekerd van te zijn dat NIET een klein groepje het verpest voor de rest, deze regels.

Voor de gene die het (nog) steeds niet begrijpt of het er niet mee eens is....

feest heet niet voor niks, BETER KOM JE NIET


Lonsdale, Pitbull en dergelijke zijn WELtoegestaan.

BKJN zal er voor zorgen dat de regels ook daadwerkelijk worden uitgevoerd bij de ingang en tijdens het feest.

BKJN
Jammer dat er uberhaupt zulke regels nodig zijn :/
wat is hier streng aan? :/
Fijn om te zien dat er ook nog andere organisaties in Utrecht zijn die zich er echt voor inzetten om het tegen te gaan :)
Duidelijke argumenten van BKJN !
Jij moet eens zien wat er gebeurt als er Gepogo wordt, dan wordt eventjes de zaag ingezet, is het gelijk over met die bende...pogo doe je maar op een rock feest...je komt om los te gaan , om te hakken, om te :bounce: , maar daar hoort Pogo gewoon niet bij
Een wazi kun je herkennen omdat ze niet kunnen hakkuh. "Echte gabbers" of hardcoreliefhebbers kunnen hakkuh! Wazi denderen door de zaal alsof ze vergeten zijn hun medicatie te nemen!


hahaha!

We zijn immers niet op een rock feest..

SUUS nou moet je niet stoer/schijnheilig gaan lopen doen he!!!!!


Jij beschouwd🇩🇪 jezelf ook als gabber:BOUNCE:(goed zo)

En hoe vaak hebben we wel niet met jouw staan pogo'en he!!!
Bv in de Shaker alleen al en ook in de City Hall

Dus doe nou niet of je anti POGO bent!!!!:@
Pogo is leuk maar niet voor de hele avond ne:NO: ben ik volkomen eens
ben het HELEMAAL 100% met jeffrey eens... maarja....

















*zucht* <--- i.v.m. al dat gezeur over het pogo!
laatste aanpassing
oke komt ie:

inderdaad ben wel eens een ping-pong bal geweest in de shaker.. toen kon ik dr om lachen.. nu vind ik het kk irritant!

en ja ik ben wel anti-pogo om de reden dat ik vind dat de laatste tijd de sfeer op feesten erdoor word verpest!

ik weet niet of je je aangesproken voelt, maar ik denk dat je heel goed begrijpt over welk volk er in dit topic gepraat word.


en 'BORNNAKED' *zucht*
laatste aanpassing
Suus, ik snap niet echt wat je bedoeld met :

BORNNAKED *zucht*

Ik doe dat omdat ik die forums een beetje zat ben over dat PoGo.... maar voor jou was het dus anders bedoel!! bedankt he!!! eindelijk duidelijkheid!
laatste aanpassing
www.BOYCOT-beterkomjeniet.nl/StErFmEtDaTfEeSt/eNdIeKuTfOrUmS


als je forums boycot/kut vind.. wat doe je hier dan??

en daarom *zucht*
laatste aanpassing
jaja das de reden...
ja.. :S wat moet anders de reden zijn??
 
dat zijn perfecte regels :jaja: :9
Al die poep wazi's en nazi figuren de deur uitgebonjourd (Y)
 
gewoon hakken met je maten!en niet pogoen met wazi's! (Y)
Mensen moeten niet zo zeiken!!!

Ik vind pogo'en op 'n tijd ook leuk kan me ermee prima vermaken

En dat neemt niet weg dat ik ook kan HAKKEN zoals ieder ander

Maar vind stampuh met me kisten veel beter kisten zijn de ideale schoenen om mee te srampuh en als ze dat op zo'n feesje als Beter Kom Je Niet gaan verbieden vind ik dat belachlijk:@

En even ter informatie

Ben afgelopen zaterdag naar Stunners geweest in CITY HALL!!
En heb daar ook staan pogo'en met mensen zonder Lonsdale of kisten en die deden net zo hard mee en we hebben ons prima vermaakt met ze allen

DUS KOM NOU NIET ZO ZEIKEN OVER DAT WAZI EN POGO GEDOE!!!!
Krijg alleen altijd zo'n zin om uit principe m'n kisten aan te trekken

Als je dan ook je kop kaal scheert,je broekspijpen oprolt en in je houthakkers hempje komt, ben je pas echt stoer! :no:

Het gaat natuurlijk wel om de combinatie.
Als jij met je kisten aan, broekspijpen er gewoon overheen komt en je hebt een 'normale'kop, dan is er geen haan die er naar kraait! ;-)
NIET ZO ZEIKEN OVER DAT WAZI EN POGO GEDOE


Dan ook niet gaan lopen mauwen als je eruit wordt gepleurd hè!

:[
vind het allemaal maar een beetje dom al dat gelul zoon wazi kun je tog zo herkennen en dan straal je hem tog eruit!!
Probleem opgelost vind dan niet dat andere mensen er te dupe van worden!!!!
niet alleen wazi's lopen op kisten!!!!
Tuurlijk is het jammer dat het op deze manier moet.. met zulke strenge regels!
en inderdaad, niet iedereen met kisten aan is fout..
maar blijkbaar is het nodig om zeg maar 'iedereen over 1 kamp te scheren'
de goeie moeten onder de slechten lijden..
 
Strenge kleding eisen: kisten, geruite blouse, bretels en opgerolde broekspijpen zijn verboden deze avond. Pogo zal verboden zijn.

Ik heb er op zich geen problemen mee...!! :P

Maar ook al was het wel toegestaan.....

ik heb er zin in :D
 
Iedereen zijn eigen ding..
Pogo'en of niet dat maakt niet uit..
Dan ook niet gaan lopen mauwen als je eruit wordt gepleurd hè!


Tuurlijk niet:NO:

Ik ga altijd schreeuwen en proberen het feest voor anderen zo veel mogelijk te verzieken!!!!

Natuurlijk niet,

Ik ga dan echt geen probleem maken ofzow

Maar zorg er gewoon voor dat ik er niet uitgekankerd wordt ga dan dus niet pogo'en

Het gaat mij om de idiote regel van geen kisten!!!
Geen kisten=Geen feest:NO:
Oke vraag Jeff:

Geen kisten=Geen feest
zeg jij..

Maar waar gaat het feest dan om? om wat je aandoet? of om de muziek?? :S
"niet iedereen met kisten aan is fout.."

nee idd, maarja tis vaak een combinatie van verschillende dingen en inderdaad een paar mensen die het voor de rest verzieken..

vind ik het sowieso stom een bepaald soort schoenen te verbieden :).

voordeel is wel dat het van te voren vermeld is, dat je t dus weet en dat je dus niet daar voor de deur met je kaartje in je hand geweigerd word om je schoenen :S..

vind pogo iets minder gezellig als mensen met hun kisten op mn sportschoenen staan ;)
 
Tja het vervelende dat er zo veel fout-kistenvolk is, dus ik snap sowieso niet dat het wel goede kistenvolk (want die zijn er ook!) daar op wil lijken, geld een beetje zelfde voor lonsdale; er zijn superveel lonsdale dragende mensen, die geen wazi zijn, maar als je dan toch zo wordt aangekeken (helaas zit er nu eenmaal dat imago aanvast), is de lol van het dragen van lonsdale toch ook snel eraf?

Ik vind het in ieder geval een prima beleid (Y)
Geen kisten=Geen feest

Ik blijf toch hier bij:
Als jij met je kisten aan, broekspijpen er gewoon overheen komt en je hebt een 'normale'kop, dan is er geen haan die er naar kraait!

Maar misschien zit ik er naast :-/
Suus

De hele avond op me maxies vind ik gewoon kut
Kan ik niet de hele avond lekker op feesten

Met me kisten wel vandaar dat ik het gewoon zo'n kut regel vind

En graag me kisten dan aan zou willen!!!!!!

Als jij met je kisten aan, broekspijpen er gewoon overheen komt en je hebt een 'normale'kop, dan is er geen haan die er naar kraait!

Maar misschien zit ik er naast

En Gaze wat bedoel je hier nou weer mee...
trouwens, ik heb een vraagje :)

toen ik in de rij bij mania stond werd er voor me dus ook een jongen geweigerd omdat hij een ruitjesblouse aanhad..

heeft dit nog een speciale reden of ongeveer hetzelfde als de rest?
alleen maar goed die strenge kleding eisen

word de sfeer alleem maar beter van
:@ wil met 1 kist komen :@
 
Artiest 3ckus
Wat een zware onzin. geen kisten of geruite blousjes. triest hoor. alles word zwaar over 1 kant geschorren. met andere zaken zoals buitenlanders mag dat toch ookniet, dit vind ik pas racistisch..:s
 
waarschijnlijk zijn die regels nodig...niet voor niks
is het zo moeilijk om je aan regels te houden...
als jullie regels stellen bij jullie thuis moeten wij ons daar ook aan houden

en als je geweigerd wordt omdat je je niet aan de regels houdt, ja heel logisch..zelf nadenken, dan hoeft e rlater ook niet over gezanikt te worden
Je kan idd niet iedereen in hokjes plaatsen, want niet IEDEREEN die kisten draagt, kan een agressieve sfeer veroorzaken etc.

Maar zoals uit het verleden is gebleken, zijn degene die feesten 'verzieken' voornamelijk mensen die WEL kisten dragen (onder andere).

Het zijn idd ook kleine groeperingen die het voor anderen, de meerderheid van degene die WEL KOMEN OM TE FEESTEN, verpesten.

En om dat te voorkomen, deze strenge eisen.

Net zoals Suusje APC al zei:
"waar draait het feest nou om? Om wat je aandoet? Of om de muziek?"

Blijkbaar zijn er mensen die het dragen van provocerende kleding belangrijker vinden dan het feest zelf... met alle daarbij komende gevolgen van dien (zoals het ontstaan van vechtpartijen).

Dat soort mensen willen we niet op BKJN! vandaar de voorschriften. En daar houden wij ons ook aan!

Dus als je toch kisten (etc.) draagt, ben je er zeker van dat je GEWEIGERD wordt.
Uitzonderingen worden niet gemaakt.

Het spijt ons voor degene die het beste op kisten kunnen stampen heel de avond en met maxi's blaren krijgen .....

Sfeer en gezelligheid is toch wel een heel klein beetje belangrijk op een feest .......
laatste aanpassing
en terrecht :jaja: (Y)
 
(Y) Clautje! :D
(y) Clautje! (had het niet BETER kunnen zeggen) ;P