Partyflock
 
Forumonderwerp · 719562
­ Nederland
 
Vertel mensen... Hoe was het?

Ik kan wel wat gezelligheid gebruiken nu!! :D
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
vond het weer een gezellige hemkade feest :yes:

heb zelf nog ff rond 4en voor wat terreur gezorgd in de 2e zaal :)

jammer dat die naalden toch zo regelmatig springen in de hoofdzaal :(
 
Vond t een geweldig feestje. Hele tijd in zaal 1 gestaan. En Angerfist, man wat draaide die gast relaxed.
Verder erg goeie sfeer en lekker geluid :D, alleen beetje warm...

Maar me benen zijn op dit moment echt helemaal dood.
laatste aanpassing
een vet feest, alleen voor mij was het al wat eerder voorbij!

Er waren veel mensen geweigerd vanwege hun ID, maar als die een kaartje hadden moesten die ook nog binnen! dan zou ut wel echt tering druk zijn geweest, vond ut nu al druk
ik vond het een lekker feestje. lekker hard geluid vooral in de main. :D
 
Wat kregen trouwens de 100 1e bezoekers???
 
Ik heb me goed vermaakt!

Heb wel meerdere nr's wel een stuk of 6 keer gehoord, maar ja je kan niet alles hebben he? :P
Verder was het een goed idee om die 16 jarigen buiten te houden! Had ik tenminste meer ruimte om uit mijn dak te gaan! (6) :D

In zaal 2 met een paar van de familie flink uit onze plaat gegaan onder de speedcore! :D B)

Heb het heel erg gezellig gehad met de familie! :D (Y)
Verder zijn wel voor mij dan een paar tegenvallende dingetjes gebeurd, maar toch was het een zeer leuk feestje! :D
laatste aanpassing
Was weer een vet feestje :yes: Alleen een beetje druk maar dat mag de pret niet drukken! Vraag me alleen af wie die vage kerel met dat masker was die in het achterste zaaltje aan t draaien was met een laptop? :respect: die draaide echt tering hard niet normaal meer!
laatste aanpassing
:respect: Endonyx :p, Draaide heerlijk in 2de zaal op t eind. Voor de rest was het ook super strak feest. Alleen jammer dat mijn voeten niet meer wouden op Akira en Drokz:(. Voor de rest vond ik iedereen die ik heb gehoord wel goed. Maar waar draaide Korsakoff dan? Had ik wel willen zien:p.Blijft toch een aangenaam uitzicht.

:respect: deurbeleid Fun.
Bass-D, D-Spirit, Damage, King Matthew, Korsakoff, Masochist, Nightflyer,
Noisekick, Noizefucker, Promo, Stalker, The Wishmaster, Vince, Wicked, X-ess. Deze heb ik over het hoofd gezien denk ik :vaag:. Zitten toch leuke dj's bij :p. Waren zker allemaal in andere zalen:(.
zoooo vet
Vooral in de achterste zaal
Helemaal lossss op t podium :D
 
Heb me weer uitstekend vermaakt!! :D
Maar waar draaide Korsakoff dan


Zaal 2 en ze draaide in der 1tjuh :}
Zo was echt een goed feest vannacht! Toen we aan kwamen lopen zag ik hele groepen terugkomen die blijkbaar geen ID bij hadden, dus ben ik ze zelf maar even in de auto gaan halen, was geen slecht idee :).
Sfeer was echt erg relaxed vooral in het achterste zaaltje. Alleen Korsakoff....:S we hebben een tijdje van bovenaf staan kijken en die gast met zijn rode pet die sneaky achter haar zat koos de platen, draaide wat aan de knopjes en mixte ze soms zelfs gewoon de plaat (best knap zonder koptelefoon, maar die mixen klopte beter als wanneer zij die knoppen aanraakte), terwijl zij enkel de platen erop legde en interessant met haar koptelefoon op 5 minuten aan een plaat loopt te draaien en een beetje loopt te klappen naar het publiek. Wat doen ze dat mens aan zeg, ga eerst eens een half jaar thuis oefenen hoe je een plaat mixed voordat je op een feest gaat draaien. Fijn dat ze een leuk koppie heeft en leuk klapt naar het publiek, maar voor mij hoeft dit niet zo. Maar op zich was het wel vermakelijk om er naar te kijken.

Al met al echt wel zwaar vermaakt vannacht :)
MEGA feessie.......

aan het einde werd echt super gedraaid!!!!

en dat ze een nummer van 3 Steps Ahead aan het einde draaien was ook super :respect:

geluid (Y)
sfeer(Y)
lasers:kwijl:

al met al super feessie!!!!!
laatste aanpassing
Echt een super feessie :D, idd geluid, sfeer en draaikunsten waren optimaal :P Was echt super gezellig!
Was een leuk feestje !!
Leuke mensen enz,gewoon gezellig..
En Noisekick,oeh lala wat kan die gast toch rammen
Ongelofelijk :respect:
wat n bruut feessie zeg! cker wel volop vermaakt! LEkker geluid, lekker sfeertje, VOLGEND JAAR WEER DUS:D!


PS wat n gezeik om die ID's zeG:O! Ben 17 en werd niet eens gecontroleerd
 
hehe ik ben ook uit me coma! was egt naar de klote :D

maar ik vond het wel een super feestjuh!
het geluid was op zich wel ok maar de sfeer was egt super! vooral op het einde! :respect:
 
Damn, was echt weer een super dol feest!

Vele malen beter dan vorig jaar!

Vooral de afsluiter van Outblast :respect:
Prednision Attack & 3 Steps Ahead :respect:

En volgend jaar gaan we c-ker weer!!
Me beste feest in tijden! Echt bruut gestampt, ooral Angerfist en Dj D vs J.D.A. waren echt te goed. Hulde voor Outblast:respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
;d geweldig 8)
Heb echt een super avond gehad!

Werd goed gedraaid en het geluid was ook goed :yes:

:respect::respect:

En volgend jaar gaan we c-ker weer!!


Inderdaad!!!
laatste aanpassing
Het was echt een veeeet bruut feessie!! (Y) Heb wel paar foutjes gehoord.. Maja heeft iedereen welles he ;)
 
zooooo hey wat een bruuuuuuuuuut feeeessssie :Bier: :bounce: :devil:
was echt een super feesje. Flink gas geven. Geluid was super.
 
supergoed vermaakt!!
was niet weg te slaan uit zaal 2 ( grote zaal achter de main)
heerlijk werd er gedraaid..zat echt een lekker tempo in!!
zaal 1 vond ik te druk en te warm en veel dezelfde nummers :no: beetje jammer maja ik heb me zeker goed vermaakt:D
Ja heb me prima vermaakt (y)
goeie sfeer
goeie muziek


TOP feest!!!!!
 
Als ik dit zo lees baal ik echt dat ik te laat was met kaartje halen! :yes: :cry:
mega brute avond gehad !!! lekker afwisselende stijlen, relaxe sfeer... en dat allemaal voor 17,50 €
 
was weer knallen
vooral akira drokz en angerfist knalde helamaal de pan uit
het rooie zaaltje was weer trering heet maar werd ook zeker bruut gedraaid
 
Wat kregen trouwens de 100 1e bezoekers???


een t-shirt net als vorig jaar ;)
ik was trouwens de eerste die binnen was :D :bounce:
 
JAAAAAA!! Dit was weer 1 van die onmisbare feessies!!

:bounce: :D

Drukte viel me reuze mee trouwens...
Volgens mij was ik op een ander feest ofzo...
jezus wat een gruwlijk bruut feest!!

de sfeer was echt relaxt heel en dan ook heel veel bekende:D

het geluid vondt ik echt uber vet, nog niet meegemaakt in de hemkade zo geluid!

er werd heerlijk gedraaid de laatste paar uurtjes, endonyx met wat lekkere terreur aan het einde, wicked vondt ik heerlijk!!

en toen toch me groote HELD NOISEKICK :respect: jezus wat was dat tering hard gruwlijk snoeien!! echt godsgruwlijk los gegaan, wat een geweldige dj!!

toen naar akira drokz, ook heerlijk beuken:D!!

het begin was wel lekker hoor, maar je beetje te melodieus en mainstream, had gehoopt op meer vage industrieel darkcore shit! maar het ging iig goed los!

het kleine zaaltje was weer een lekker zweet hokje werd af en toe goed gedraaid maar toen kwam er weer early hardcore shit door heen, daar had ik echt geen zin in!!

er was genoeg plaats om lekker te chillen en te relaxten, heb bijna de hele nacht gebeukt of lekker ffies rondjes gelopen:D

ja jammer dat die maar 1 keer per jaar jarig is :( maar ja volend jaar weer:D vorig jaar was het gruwlijk maar dit was veel beter!!

dit feest kon nog niet tippen aan het volume want dat is en blijft voor mij nog het beste feest van dit jaar:D maar het was wel weer een topper!!(Y)

OUTBLAST BEDANKT!!!(Y) :respect: en nogmaals gefeliciteerd!!
 
Artiest Balbasaur
Feest is me heel erg meegevallen:D

Ik kwam pas om kwart over 1 ouwe tijd aan:( gezeik met vrienden en de taxi moest een half uur lang wachten voor alcoholcontrole. Binnen was het erg chaotisch, druk, en Hemkade hou ik niet zo van, dus ik denk dit wordt nog wat. Maar zaal 2 was super:D Niet al te druk, wel veel gezellige mensen, goeie muziek, van early hardcore tot herrie tot terror, echt goeie muziek, weinig riritiew gehoord.

Endonyx:respect: Die man heerste zo zwaar alle kanten op, hij draaide gewoon Serious Evil Shit Mission 3 & The Uridium Project:lief: Totaal onverwacht maar wel grandioos:D Ver Noisekick vond ik in het begin heerlijk maar begon na een tijdje toch wel te vervelen, ben ik ff naar andere zaal gegaan, toen ik terugkwam zaal 2 half leeg want Noisekick was met speedcore bezig, ben ik voor het eerst losgegaan op speedcore, geweldig:D Nou Noisekick klaar zaal gesloten, terug naar Akira & Drokz, die gingen net Rap Hardkore draaien:lief: Hun plantten ook weer een heerlijke set, alleen jammer dat Outblast daarna verder ging met mainstream:/ Maar ja afgesloten met 3SA - Drop It dus toch nog netjes gedaan, outblast thanks:D
vet feesie!!!!! :bounce:
muziek was goed,sfeer was goed en het geluid was ook goed hard
en heel veel bekenden ;)

op naar hardcore dedicated
:respect:


top feest ..hemkade ---> nooit rellen ook


(y)
wat een geweldig feest was dit (y) :D heb me super vermaakt :D

en de controles vond ik ook maar raar... er werden mensen doorgelaten waarvan ik dacht dat ze hardstikke jong waren en ouderen werden wegestuurd. mij is ook nix gevraagd....

en de drukte viel idd ook erg mee, maar dat kwam ook omdat alles open was en er niet veel banken enzo stonden :yes:
laatste aanpassing
Behoorlijk wat fout volk! :S
Maar 't was wel lekker beuken :P
Was echt een Suupper feessie heb me echt Suuper vermaakt:D:D:D

:respect:OUTBLAST:respect:
 
*aangepast ivm verwijderde post waar dit een reactie op was*
:no: kansloos
laatste aanpassing door een beheerder
 
maarre zwaar vet feest idd!!!

vooral angerfist was keihard hakkuh!

echt een strakke set!

topfeessie!!!
haha echt een superfeest(Y)
jammer dat ik angerfist gemist heb aangezien iedereen weg wou:(
was mega hard feestje :respect: Dj outblast :respect:

en de mensen allen daar aanwezig waren ook super :yes:

:respect:
en de controles vond ik ook maar raar... er werden mensen doorgelaten waarvan ik dacht dat ze hardstikke jong waren en ouderen werden wegestuurd. mij is ook nix gevraagd....


dan zullen degene die er jong uitzagen hun id wel bij hebben gehad. Ben op zich best blij dat er veel weg moesten omdat ze geen id bij hadden. Anders was het te druk geweest. Nou waren er precies genoeg mensen.

Angerfist was echt het beste van de avond.