Partyflock
 
Forumonderwerp · 706109
 
Ik zou me verjaardag daar gaan vieren, maar door ongelukkige kutzooi ging het niet meer!

Ik baal ontzettend.
 
Afgezien van de paar relletjes vond ik het echt een serieus relaxt feest. :)
Qua muziek was het ook wel relaxt, Darkraver gewoon geskipt, ben naar Vince gegaan. :)
Sets van Jaydee en Robert Armani waren echt gruwelijk, alleen maar relaxte dikke classics, helemaal geen hitjessetjes, ideaal dus. :)
 
Wat maakt iedereen zich druk om een paar kleine knokpartijtjes :S

Laten we eens hebben over het feit dat er supervette classics gedraait werden, die we maar 1 x hebben gehoord !?! Niet de standaard Speedy J hitjes, maar echte classics :respect:

Rob en Joe, Stanton en Armani.. Duidelijk :respect:
Same here


:o

Jij ook al? :|
De volgende x ga ik undercover b) ;p
 
Dat helpt :S

;p
heb ik me daar toch 80e voor een kaartje betaald
 
had je verder moeten zeiken. Had je € 60 gescheelt :p
heb ik me daar toch 80e voor een kaartje betaald



ben je daar toch ff afgezet...

Jij wilde wel heel erg graag.
Dat helpt


Niet? :/
 
Niet als je ons steeds omver loopt :p

(Figuurlijk natuurlijk ;))
laatste aanpassing
ik wist wat ik zou missen.was alweer de6e of 7e keer.je houd het niet meer bij op een gegeven moment.maar als het 100 was had ik het ook betaald.
ik wist wat ik zou missen.was alweer de6e of 7e keer.je houd het niet meer bij op een gegeven moment.maar als het 100 was had ik het ook betaald.



ben jij in plaats van afdingen gaan opdingen ?

hij vroeg 45 jij zegt nee 50, hij oh doe dan maar 55, jij weer nee 60 ?


weet niet zou kunnen.. in iedergeval moet je veel van een feestje houden wil 80eu betalen voor zoon kaartje
 
Wat maakt iedereen zich druk om een paar kleine knokpartijtjes

Kleine knokpartijtjes , ja dag! het was constant rellen ..

GA nu al zo 13 jaar naar feesten en het valt me dus op dat het knokke op feesten met het jaar erger wordt.

Vandaag of morgen mogen er helemaal geen feesten meer gegeven worden.
Dus als die losers nu eens na gaan denken voor dat het telaat is :@
laatste aanpassing
als het zo door gaat was het strax een vechtfeest, constant en overal rellen???


Ik heb iig nix gezien!
was echt niet constant rellen hoor

anders proberen ook meer die rellen te ontlopen.
anders proberen ook meer die rellen te ontlopen


En hoe had je dat voor je gezien?? Om de 1 of andere vage reden is t altijd 'de gozer achter me' die 'de gozer voor me' gaat trappen....
Niet als je ons steeds omver loopt

(Figuurlijk natuurlijk )


Mocht je willen :P

Stalker :[
op welke site's kan je foto's
vinden weet er wel een paar maar hoor er graag wat meer
Kan iemand mij vertellen hoe die plaat heet die The Dreamteam draaide tegen het einde? Die steeds en steeds sneller ging? Wat een plaat haha
 
Stalker :[


Ik ???
O:)
Ja jij :[
Check de pics van HQ ook maar ff op Superfeesten.nl
Artiest Arson
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me prima vermaakt heb :yes:
Veel lekkere classics gehoord, ook veel "early rave" zoals dat tegenwoordig schijnbaar heet :)

JayDee draaide errug lekker, Armani vond ik iets minder... net iets teveel techno.
En het sensation anthem.... :s WHY?!?!
Daarna voornamelijk in de kleine zaal geweest.
Vince op het einde was helemaal top :respect:

Rellen?? Dat is sowieso een (te) groot woord voor vechtpartijtjes...
Weinig tot nix van gezien en/of gemerkt (gelukkig).
Die lui zoeken elkaar vaak wel op en laten de feestbeesten erbuiten.
Als je toch weet dat je beter geen rtc, neophyte,lonsdale of wat dan ook kunt aantrekken, doe dat dan ook niet!!
Terug naar de Aussies!
Maar zodra ze gewoon willekeurige voorbijgangers gaan slaan, tja dat gaat me dan wel te ver...
Ik heb gelukkig meer gasten gezien met een vette smile op hun face :)
laatste aanpassing
was gewoon een leuk feesie

en incidenten heb je altijd

dus niet zo janken allemaal
Ben ik het eigenlijk wel mee eens ;)
ik moet eerlijk zeggen dat ik de muziek echt super gaaf vond,mijn hardste feestjes waren hardstyle,maar dit was echt wel 1000x beter,nog nooit ben ik zo hard uit mijn dak gegaan op een feestje!:no: nu wil ik eens een hardcore feest proberen,want volgens mij ga ik me daar ook goed amuseren!:yes:
Dat kun je echt niet vergelijken hoor...
Houseqlassics is altijd al een klasse apart geweest.
 
JayDee draaide errug lekker, Armani vond ik iets minder... net iets teveel techno.

Jaydee draaide inderdaad top, echte klassiekers, niet goedkoop scoren met hitjes. :)

Armani teveel techno, dat vind ik wel een grappige opmerking. :D
Armani heeft techno praktisch uitgevonden! :)
Vond het echt een gruwelijke set. :respect:
waar valt houseqlassics dan onder?early rave?want ze gingen steeds harder draaien had ik het idee,dat opbouwen dat vond ik zo gaaf! :yes:
HouseQlassics de naam zegt het al ;)
:vaag: das toch de naam van het feest? twas toch echt wel hardcore op het laatst of niet dan? :yes:
Vroeger was dat hardcore ja...
prima vermaakt daaro... gelukkig geen vechtpartij gezien.. best jammer dat zoiets steeds gebeurt..
 
early rave

Vraag me af waar die naam vandaan komt,vind het namelijk zeer fout .. Ken er namelijk verdomd weinig rave tussen vinden..

Noem het dan early hardcore of zo iets
Ik heb er dus ook geen verstand van!kweet alleen dat ik het super mooi vond daar,en Oldscool dan? :d
 
Oldschool is eigenlijk de voorloper van de ouwe hardcore

Dat is waar ik mee op gegroeid ben classics,oldschool en ouwe hardcore
laatste aanpassing
Misschien is deze vraag al ongveer voorbij gekomen maarehh, ik ging fijn op de foto op HouseQlassics enne toen kreeg ik zo'n kaartje waar die site van hun op stond:
www.lookyourselfback.net
MAAR, die doet het dus niet :S Ook heb ik al .nl en .com geprobeerd maar helaas. Weet iemand hier iets van??
SUPER net als vorig jaar en net als volgend jaar gaat worden.. :D
Hoe heet nou die plaat die Dreamteam op het einde draaide??? Steeds sneller en sneller?
Ik vond het echt wel een vet feestje :) Heb trouwens niks gemerkt van aggressieve luitjes, hoorde het wel van anderen maar is compleet aan mij voorbij gegaan :)...en dat vind ik niet erg ook
Hoe heet nou die plaat die Dreamteam op het einde draaide??? Steeds sneller en sneller?


Dano met 120-9000 BPM

Mazzol
Heeft iedereen dan de wereld set van Yves gemist ofzo??........ beste set in jaren, met zun Bonzai koffertje onder de arm (y)........ en dat dieptepunt van Jaydee om de Sensation Anthem te gaan lopen draaien :s:s
Ik ging er echt met 0,0 verwachtingen heen en dat heeft echt goed uitgepakt :)

Ik heb me zeer goed vermaakt, al was het al een pluspunt om binnen te komen met Born Slippy en om vervolgens Loops & Things te horen... vanaf dat moment, kon mijn avond niet meer stuk :D

Zo goed vermaakt, dat ik zelfs heb staan hakken ;p en dat is een tijd geleden...

Yves had echt een topset gedraaid :yes:

Grappigste moment vond ik de intro van Human Resource met Poing! Nostalgie op zijn best ;p
laatste aanpassing
 
Ik had er denk ik teveel van verwacht.....

De eerste paar uur gingen niet zo lekker (wat aan mezelf lag helaas) :/
Maar de laatste paar uur gingen daarentegen wel super!! :bounce:
Weet alleen nog niet of dit voor herhaling vatbaar wordt.....
 
rave = hardcore

Ben het daar niet mee eens,

Rave is meer iets wat uit duitsland komt

Marusha,westbam,da hool enzo
rave is inderdaad zeker geen hardcore

maar deze discussie is hier al te vaak gevoerd...
Heeft iedereen dan de wereld set van Yves gemist ofzo

Grrr, Yves heeft helemaal niet gedraaid!!! Yves DeRuyter heet die man, da's helemaal iemand anders!

En of dit z'n beste set in jaren was?!? Ik heb 'm al zeker 7 jaar nergens gehoord, dus 't kan best!