Partyflock
 
Forumonderwerp · 705095
  → als beheerder
Lijkt me 'n vrij duidelijke vraag! :)

Wanneer is jouw volgende (school)vakantie, en wat zijn je plannen?

Dit is 'n algemeen topic, dus het maakt niet uit of het "'n "kerst-vakantie, zomer-vakantie, of whatever-vakantie" betreft... hier kan je het melden. Mede zodat er niet teveel topics worden aangemaakt in dit sub-forum voor elke reden/jaargetijde dat je op vakantie kan gaan ;)


Dus ik heb het niet persé over geplande vakanties. Wanneer is jouw volgende "time-off" waarin je graag ff weg wilt gaan, ff ertussen uit, in NL of daarbuiten... whatever!

Ga je nog ff 'n warm land bezoeken nu de zomervakantie bijna ten einde is voor velen, en de weergoden zich steeds minder gunstig opstellen tegenover alle medelanders, of is je eerstvolgende tripje 'n ski-tripje richting Val Thorens?

Vertel hier je plannen, en hoeveel zin je erin hebt, en waarom je er zoveel zin in hebt :)
laatste aanpassing
 
Hmm... Rebel, need company? Ik wil ook nog ff weg. 8)
laatste aanpassing
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Nou hup! Boeken met die handel! :D
 
Oie, nog 1 nachtje slapen, dan is het voor mij zover :D
 
Vanmiddag vliegtuig naar Noorwegen!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D
Herfstvakantie en mijn plannen zijn uitslapen :D
 
Ik heb over twee weken vakantie en ik ga me dan lekker klaartrekken in een paar schoenen dat ik nog thuis heb staan....;)

(k) voor jou Jon, nee niet van Michel, maar van Luukje
laatste aanpassing door een beheerder
 
Hehe... relaxed... dan ruiken ze tenminste weer lekker!!
 
Wanneer ga je weg Esther?
hehe uitslapen, dat is een goeie :d

ik zou met de herfstvakantie wel naar de zon willen!
 
Herfstvakantie, 25 okt..
Maar weet verder nog niet wat ik ga doen..
Shoppen, da's zeker :9
18 oktober..herfstvakantie... :)

en ga lekker tot rust komen... (s)
 
Ik ga volgende maand op schoolvakantie naar München en dan 2 weekjes lekker naar Toronto :D Herfstvakantie genieten!! :jaja:
Net geboekt! In de 2e Week van de Kerstvakantie Vanaf Zaterdag 1 Januari 2005 tot Zondag 9 Januari 2005 ga ik naar week Skieen in Tsjechie!

FF Flink Gas Geven daar dus!!!
 
in februari, net geboekt! samen met mijn ouders naar aruba :lief:
ik heb er superveel zin in want dat wil ik al jaren, en nadat ik de foto's van het hotel zag wil ik het nog veel erger :-D
in februari zit ik vast vastgeroest in mijn winterdepressie, dus de timing is perfect :)
heb dit schooljaar nog een hoop leuke dingen in gedachten :D

om te beginnen met de kerst naar Amerika.....
in feb naar curacao en in de zomer :D hoop ik!!!
 
Herfstvakantie, lekker met mijn moppie 8 dagen naar Alanya Turkije :D
 
Whoei, Newcastle is een dikke vette aanrader, voor eenieder die een weekendje wil shoppen en uitgaan !!!
zonvakantie is alweer achter de rug..

nu lekker op zoek naar een plekje in de sneeuw :D
Deze winter sparen voor volgend jaar. Zomer naar Griekenland, daarna naar OktoberFest in München :jaja:
laatste aanpassing
 
Eerstvolgende uitstapje is voor mij het eerste weekend van december.

Center parcs De Eemhof wordt dan weer onveilig gemaakt 8)
 
in December met me vriend snowboarden ergens in oostenrijk :D
Herfstvakantie 16 t/m 24 Oktober :9.. 'k denk een weekje, of lang weekend op vkantie :)
22 Oktober lekker naar Benidorm!!!! (y)
22 Oktober lekker naar Benidorm!!!!


Kzit er vanaf 16 t/m 23 okt 8)
 
heb 16 tot 24 oktober
ben 18e jarig :D
en 30 Hard-X-Plosion 3 :D woehoe :D
en dan in november gaat ik naar Belgie :D
Maandag lekker naar Portugal.
 
In de herfstvakantie lekker een weekje naar mijn zus in Oostenrijk!!! Heb er al zin in, ff er tussen uit!!!! :yes:
 
Ik kan niet op vakantie helaas :( maar heb wel herfstvakantie :D lekker uitslapen en waarschijnlijk een tongpiercing laten zetten :P
hMzZz mijn aankomende vakantie is met me vriend eind oktober lekker met z'n tweetjes lang weekend genieten in centerparcs..!!

nu al zin in!!!!
laatste aanpassing door een beheerder
 
Herfstvakantieplannen zijn gewijzigd:

- Stedentrip naar Lille :S
- Naar Yo en Niels toe :yes:
- Misschien HardBass
- Verder vooral veel uitslapen :)
 
Ik heb pas van de zomer weer vakantie!!! Wat heb ik het toch slecht bij de overheid .. :(
 
K'heb over twee weken herfstvakantie.....ikke ga gewoon lkkr naar me vriend toe, ben ik er ook ff tussenuit he.
Heb ook over 2 weken vakantie. Weet nog niet wat ik ga doen. Denk met vrienden een dagje lekker weg ofzo :D
 
Eerste weekend van december naar Center Parcs... 2e weekend van december 'n weekendje naar Saalbach, technofeestje en in februari wintersporten :) Ohja en in de zomer ws ;n maandje werken in Griekenland, maar da's ook 'n soort vakantie :D
 
Mijn volgende vakantie (en eigenlijk ook eerste vakantie dit jaar) is vanaf 17 december tot begin januari en dan ga ik lekker 8dagen naar Turkije met mn moppie :D
laatste aanpassing
Volgend jaar een maand naar australie, eerst twee weken op de ranch van me oom en daarna twee weken in z'n vakantiehuis in queensland :D, en nou hopen dat het deze keer wel doorgaat :|.... In je eentje gaan is niet leuk :nee:
Ik ben verslaafd geraakt aan TURKYYYYYYYY!!!!!!
De turken zijn daar gewoon relaxt!
En het stappen is superrrrr en de rest ook.
Dit jaar was ID&T in marmaris de barstreet helemaal super volop stampen op de muziek van nightmare!!!!!

MARMARIS DAAR BEN IK DIT JAAR WEER TE VINDEN
Ikga met de auto door heel spanje heen crossen en lekker overal blijven hangen
Kerstvakantie is de volgende.. Pff, duurt nog bijna 5 weken :S KWeet nog niet wat ik ga doen..
Kga beetje kerst vieren, beetje oud en nieuw vieren..
naar griekeland met school:D, volgende zomer wss niks, kan moeilijk alleen gaan :(
 
volgende week vrijdag na het 3e uur heb ik vakantie :yes:
die week erna met een beetje geluk naar italie knallen als dat door gaat ben ik echt blij
begin volgend maar meteen goed an start met een midweekje centerparks, flink ouwehoere dus
 
Kerstvakantie:

- Galabal
- Flink wat feesten (kerstavond, tweede kerstdag, nieuwjaarsdag)
- Metamorfose slaapkamer
- Wat mensen weer zien :D
- Veel slapen en uitrusten
- Voorbereiden op stage die vanaf 10 januari weer gaat beginnen!
 
mijn vakantie begint morgen om een uur of 2...ik ga lekker feesten en vieren dat ik klaar ben met mijn hbo...echt beter..:yes:
Maar ik ga ook idd mijn kamer cleanen, uitrusten en lekker relaxen
3 weken vakantie volgend jaar augustus ergens geloof ik :vaag:
 
Misschien met Wous ff naar New York in januari of februari :D
 
Plannen zijn gewijzigd:

I.p.v. tussen kerst en oud & nieuw een week vrij te zijn ga ik 40 uur werken bij de woningcorporatie. Deed ik ook als vakantiewerk, maar verdiend echt supergoed, dus ik zou gek zijn als ik niet ga.

Verder heel veel feesten! Ben gisteren begonnen, zaterdag ff een stop, maar dan gewoon door :D
Ga morgen met me vriend en zn ouders, broertje en zusje naar Duinrell een lang weekend :)
 
kerstvakantie..
kerst met familie,
29e tot 31e even naar Texel,
oudjaars avond/nacht met vrienden,
nieuwjaar mijn oma jarig,
en alle vrije dagen leren voor mijn tentamens die ik meteen na de vakantie heb :/