Partyflock
 
Forumonderwerp · 701577
Weet iemand al iets te vertellen over de draaitijden op Houseqlassics HMH op 11 september.
 
heel netjes die timetable,ze hebben geleerd van vorig jaar,geen darkie op eind en nu dreamteam :yes:
 
ziet er goed uit!
vanaf uurtje of 3 hakkuh!

daarvoor al in de blue box voor de liefhebbers
 
Probeer er toch wel om een uur of 22.00 te zijn...Wil eigenlijk wel een stukje Jaydee meepikken. Begin nu echt zin te krijgen :D
Nog ff twee dagen werken en dan :bounce:
Nette timetable, goede opbouw.

Eerst echte houseklassiekers met Yves en Jaydee. Daarna wat meer oldskool met Stanton.

Vanaf dan waarschijnlijk wat steviger.

Top dus!

Ga ook zeker ff bij Erick E kijken, ben ik erg benieuwd naar!
 
mm gelijk vanaf het begin! wil robert armani nie misse!
Goede table...
Jammer dat Sunny D regelijk met Yves draait..... Sunny D is echt wel opkomend Oldschool meester :yes:
 
Vince tegelijk met Darkraver beetje jammer.
Word toch Vince denk heb hem zaterdag nog gehoord en toen ging die lekker tekeer.
lekkere timetable
daar ga ik me best vermaken weer
precies wat ik wilde...
voor mij ook :D

vince en dreamteam goeie aansluiting :respect:
Zeker prima timetable, gelukkig dat Darkraver niet afsluit!
Nou zoals je kon lezen in mijn topic:

Welke style het liefst op Houseqlassics

Zal dit dus mijn timetable worden:

BLACK BOX

21:30 - Jaydee (Robin Albers) (ben ik waarschijnlijk om 22.30 binnen dus een half uurtje opwarmen)
23:00 - Robert Armani, USA (MIJN MAN VAN DE AVOND, hoop ik :) laat hem maar heel zn ACV collectie draaien, zeker de onbekende)
01:30 - Stanton (ff begin kijken)
03:15 - Rob & MC Joe, beat is flown rond 04.15 (ja ja Ludie, de gebroeders bedaux ofwel the flown zijn aanwezig);)
04:30 - Darkraver (dit wordt dus heen en weer rennen want ik weet niet of Steve de echte oude hiphouse ed. gaat draaien zoals op de DOTF 48 hours show)
05:30 - The Dreamteam (switchen met Vince, tenzij de echte oude klappers worden gedraaid)
Hosted by Da Mouth of Madness (ja ja maatjuh, wordt weer ff lachen zoals bij DOTF, Friesland en Delft, de enige echte MC die weet wanneer die zn bek moet houden en altijd originele teksten heeft)

BLUE BOX (Postbank Lounge)

00:15 - Sunny D
01:30 - Beasty Boy & Da Vinci (2e helft kijken en baco'tje drinken met Beasty Boy)
02:30 - E-One (Erick-E) (A MUST FOR EVERY OLDSCHOOLFANAAT, ONCE IN A LIFETIME SET)
04:00 - Vince (ook weer heen en weer rennen)
laatste aanpassing
 
Met andere woorden:

Vroeg gaan, vroeg naar huis :jaja:
Dit is dus helemaal goed!!!!!

Kan er helaas pas vanaf ongeveer half 1 zijn, anders zouden we echt vanaf het begin binnen zijn.

Maar goed, verders niets te klagen hoor :)

En reken idd maar op een stoot Bonzai Classics van Yves.

En volgens mij gaan Rob & Joe ook iets waanzinnigs neerzetten.
Reken daar maar wel op!!!!
K*t dat Jaydee al zo vroeg moet draaien!
UK zegt: vroeg gaan en vroeg weg

vroeg gaan en laat weg juist!

heerlijk die opbouw van echte house classics naar early hardcore..... :D
Yves draait niet...


Maar idd Yves DeRuyter zal ook wel wat ouwe bonzai draaien...

Calling Earth :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: