Partyflock
 
Forumonderwerp · 693949
niet dat ik in die tijd van de australian enz heb geleefd maar die staat me toch zeker wel meer aan dan die verneukte lonsdale troep:bah: ziet er toch niet uit jonges:no: lelijke kisten met opgerold broekie, domme blousjes tot aan de nek dicht afschuwelijke spensers:[

nee doe mij dan maar de geile trainings pakkies boven de nike-ies!! :bounce:
toen werden te gabbers zowat aanbidt:yes: (reclames over enz..) loop je in totallylonsdaleoutfit(en ja zijn zowat allemaal racisten opeens:/ nee niet allemaal nee) en word je scheef aangekeken

maaaaarr ff to the point .
laat 11 september voor eenkeer je normale kleding stijl thuis, zoek je aus op zolder en kom als GABBer!
Ik ga in Lonsdale outfit:[
nee fuck op je komt als gabber!!!
 
verneukte lonsdale troep ziet er toch niet uit jonges lelijke kisten met opgerold broekie, domme blousjes tot aan de nek dicht afschuwelijke spensers






zulkse gasten noemen ze ook wel wazzie's
Dan zal ik er 1 aan moeten schaffen, oude zijn de deur al uit :/
Bitchass als je het echt zo graag wilt dan:bloos:

Maar kan ik dan nog wel die klappen krijgen:p
dan doe je dat maar ja!! doe ik ook:yes: ook nieuw paar nikes trouwsu.. zijn ook helemaal naar de klote!!
maar vind wel dat we dat Classics een beetje in ere moeten houden!

Bitchass als je het echt zo graag wilt dan

ja ik wil heel graag ja:bounce:
ok mag je voorover op me knietjes en zorg ik er ook nog voor dat je in je poepertje word genomen:lief:
Jij gaat wel weer heel ver, mijn poepert is alleen een uitgang geen ingang:yes:

Trek toch me Lonsdale outfit weer uit de kast:lief:
dan breek ik je nek wel en als verzachtend middeltje tegen de pijn stoppen de dokters dan met liefde zo'n capsule erin:Lief:


en als je perse wil ok, polo mag maar knoop dat ding dan niet zo idioot tot in je nek op:[:[
Heb geen polo, alleen maar houthakkersblousjes:[

Zo een capsule kan nog net:lief:
waaaaaaaaaaaaaaaaah jij bent NEP:[
nee je komt gewoon in je australian:yes:



doe ik godverdomme veel moeite aan een topic........
reageerd er niemand:frusty::[:[:[
Artiest Vexer
nee doe mij dan maar de geile trainings pakkies boven de nike-ies!!
toen werden te gabbers zowat aanbidt (reclames over enz..) loop je in totallylonsdaleoutfit(en ja zijn zowat allemaal racisten opeens nee niet allemaal nee) en word je scheef aangekeken
Euhm..."vroegâh" werd je ook vaak door buitenstaanders/media in je ausie & bomber afgeschildert als nazi....zoveel verschil is er dus niet...
(en reclames over gabbers waren eerder parodie dan serieus !)

Alleen vind ik een Aussie een stuk vrolijker dan een Lonsdale trui :)

[typo edit]
laatste aanpassing
Ik reageer tocho:)

Mag Cavello ook trouwens:bloos:
trek m dan aan voor de feeling van 'vroegâh'
die feeeling is wet ik 100 x beter dan die lompe lonsdale boeren van nu:yes:
Lieve schat als je mij ooit in zo een lonsdale oufit zie mag je alles met me doen wat je hierboven hebt geschreven:yes:
dan wil ik je wel in een aussie zien:yes:
k doe me welbekende id-t shirt aan.. B)
en misschien dit keer ook me aus.. als de rits er weer in zit :jaja:
 
Artiest Mystex
trek mijn waxweazle shirt aan.....aussie is me te warm
laatste aanpassing
 
Jezus Keristuss, gabber ben je toch niet van buiten ofwel soms! Lomp gedoe over lonsdale (wat ik persoonlijk gewoon lelijke rommel vind) en ausies. Ik ga in me spijkerbroek, boeit dat? Nee, trek gewoon wat je aan wilt! Je loopt daar geen modeshow!
t gaat niet om dat t moet..
maar meer als traditie zeg maar ;)
 
Wat een onzin gedoe zeg. Ik kom gewoon in me spijkerbroek of misschien wel een trainingsbroek als ik daar zin in heb of hoor ik er dan niet bij? ;). Lomp gedoe ben daar niet om outfitst te gaan bewonderen, uit je dak gaan daar gaat 't om, sfeer maak je zelf. Ik durf nog te wedden dat ik nog meer bij elkaar hak als al die 'kistfiguurtjes' die daar voor de groepjesvorming aanwezig zijn :P
k ga vaak genoeg in me gewone kleren.
spijkerbroek, zwart shirt ofzo :D
gewoon wat lekker zit en wat makkelijk uit kan :P
t shirt dan. ;)

en verder maak k de muziek mee en niet de mensen. :vaag: ghehe
loop de laatste tijd bijna alleen maar in oude stijl op feesten. :)
 
Juist aandoen wat 't fijnst zit. Muziek en uit je dak gaan (y)
 
lekker in me ouwe zooi ja :yes: Slons op oldschool-feesten :bah: :bah: :bah:
niet dat ik ooit lons draag :no:
mooist is alles behalve die nep-wannabe-hoolie kleding :yes:
Ik doe mee met de grote
"HaalJeZolderOverhoopEnZoekJeAusEnNeemHemMeeNaarHo­useclassics-Actie"! :)
Niks beter dan m'n trainingspakkie weer afstoffen en gaaaan met die banaan!
Ik kom wel in me ID&T shirt en Cap (oldschool wizzard) draag ik ook nog een beetje mee :D
 
Cool, count me in, ik doe ook mee met de grote "HaalJeZolderOverhoopEnZoekJeAusEnNeemHemMeeNaarHo­­useclassics-Actie" :D
 
Mag ik dan ook m'n australian bomber aan...???? ;)
Lijkt me een beetje warm :)
ik denk ook idd dat het betreft lonsdale wel reeeeuze meevalt in de HMH, de wazi's komen daar niet meer massaal op af, ze hebben in het verleden hun lesjes wel geleerd;)
er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen:@
maar daar valt wat aan te doen tochO:)
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
aussie tijdperk was wel een stuk gemoedelijker onder mekaar dan dat lonsdale geneuzel
 
ik ga als palmboom

mn patatkraam outfit zit een gat in
Tering mijn aussie zat altijd uber lekker..

Maareh The-Beast jij bent niet gekleurd dus dan was het wel gemoedelijker ja ;-)

Whahahaha.. alles goonies man..

dan sla ik je af


en terrecht ;-)
laatste aanpassing
 
ik heb ook nog NIKE Classic :D en ook nog een aussy :D
NIke whahaha die was ik bijna vergeten..

Je kan trouwens in deze tijd je naam op nike schoenen laten zetten.. het moet nie gekker worde
 
me aus komt nu boven me navel :(
 
ik doe een overhemd aan en m'n kraag omhoog. En zo'n halve broek trek ik ook aan. En m'n haar gaat naar voren gekamd worden en voor een kuifje.
En als klap op de vuurpijl m'n puntschoenen. Ben ik de enige hippe persoon daar!!!
Ja vette shit man !

Maar ben niet te hip dan pas je niet bij de groep ;-)
laatste aanpassing
 
gezeik waarom niet gewoon als jezelf komen en springen/stampen/hakken en er een relax feest van maken.
al kom jij ook in je ausie trek ik hem ook aan en dan samen de hele aaf hakken
gezeik waarom niet gewoon als jezelf komen en springen/stampen/hakken en er een relax feest van maken


Eindelijk iemand die iets zinnigs zegt ;-)
laatste aanpassing
 
het mag toch niks uit wat voor kleding je aan heb!! je kom toch om te feesten of niet dan?
Ja dat klopt.

Maar wij gaan een beetje een "statement" maken zeg maar.
Ik ga voor de Aus:)