Partyflock
 
Forumonderwerp · 693048
­ Nederland
 
Artiest Outblast
Na het grote succes van vorig jaar ga ik dit jaar wederom mijn verjaardag in de vorm van een knalfeest vieren!!

30-10-2004
Hemkade Zaandam
22.00-06.00
15 euro entree

Line up volgt......
Hier moet ik van mezelf wel heen gaan!
Ben nog nooit in hemkade geweest, is het echt zon kut locatie wat ik zo hoor, of is da bullshit?
Bullshit, de locatie is best wel kicken, vooral in de main stage.....die lasers mogen er echt wel wezen :yes:
 
aanwezig vorig jaar was ook vet feestje

gruwelijke line up voor voor lage prijs :)
is het echt zon kut locatie wat ik zo hoor, of is da bullshit?

Ik weet niet van wie je dat hebt gehoord maar dat is echt bullshit ja. :s
De meeste mensen die er voor het eerst komen zijn meteen verslaafd! 8)
Dat zou ik maar doen ja! ;)
Ik hoor gelukkig van jullie positieve berichten over Hemkade, mar ik sprak mensen en die gaan niet omdat het in Hemkade is!
Mar goed, ik zal erbij zijn! :bounce:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
mar ik sprak mensen en die gaan niet omdat het in Hemkade is!


ik ken m

maar ik ben er bij!!
laatste aanpassing
 
Hemkade is een kutlocaties voor de meneertjes en mevrouwtjes met lonsbil en kettingkjes, slierten om hun broek enzo.

Begrijpelijk :jaja:
enige minpuntje aan de hemkade is de hitte maar ja dat verschilt ook per keer

en op andere locaties is het ook niet altijd aangenaam ofzo qua temperatuur

en haha Pindakaassie je heb wel beetje gelijk laat hun maar lekker thuis blijven ja
Maar de prijs en de line up zijn (Y)
:kwijl: :kwijl:
Artiest Genic
zeeeeeeer waarschijnlijk ook aanwezig :bounce:

:d
 
vamiddag kaartje willen kopen maar ticketbox deed vaag :S. Morgen weer ff proberen...
Ja heeft de ticketbox wel vaker, dan hebben ze een storing. Komt morgen vast wel goed. :)

Ook een wijze les voor iedereen die dat nog niet wist....
Soms zegt degene bij de ticketbox dat het is uitverkocht terwijl jij daar nog niks over hebt gelezen of gezien. Geloof diegene daarachter dan ook niet meteen want als er een storing bij hun is weten ze niet wat ze moeten doen of wat er aan de hand is dus zeggen ze 9 van de 10 keer dat het is uitverkocht!
 
Kga t vandaag weer ff proberen dan...
Ik heb het zelf ook al eens een keer gehad, konden ze de hele ticket niet vinden omdat er meteen een rij tot aan de deur stond van die sigaren winkel.

Dan moeten ze dus dat papiertje nagaan waar alle concerten / evenementen opstaan....

Ik heb toen ook gezegd, kijk maar goed..want het moet erop staan...

Hoezo zijn ze lui dan :/
 
Ik heb me kaartje al iets van 3 weken :yes:

En heb er zin in :bounce: :bounce:
Hoezo zijn ze lui dan

Ja inderdaad! Best wel erg eigenlijk! :s
heb kaartje, zeer zeker aanwezig, maar is het al uitverkocht of nog niet? Zou tog eigelijk wel met zon line-up!
laatste aanpassing
kaartje binne:)

eerst nog gereld inderdaad door ticketboxstoring maar dag erna deed hij het weer:D

heb er zin an
Nee het is nog niet uitverkocht...
als ik jullie was zou ik maar opschietuh de kaartje zijn bijna uitverkocht
:bounce:
bron? hoe weet je dat zo zeker? :/
 
Heb mijn kaartje al ruim 2 weken in huis :D
Dan houdt niets of niemand je meer tegen!!! 8)
voetbalfiguren noemen t ook wel ticKUTbox :D kan je beter gewoon ff kaartje bij een platenzaak halen die op de Flyers staan ...
 
Jah jah, k heb zeker al een kaartje !!! heb er gruwelijk zin in...mjah zeker respect :respect: to OUTBLAST dat ie zown line up voor elkaar krijgt !!! masterlijk... k h0op trouwens dat het geluid betur is dan MOH !!!!

k denk et wel als et bij hemkade is, is meestal wel goed !!:):d
 
Idd, zo'n line up voor dat geld. Mij zie je duidelijk 30 oktober :D
 
is het 30 oktober geen switch van zomer naar wintertijd ?
hij draaide ckr wel lekker zaterdag maar weet wel ckr dat de 30e niet iedereen blijft zitten:D
 
Is iemand ook enigszins bekend met het beleid van de Hemkade ten opzichte van het bezit van een kleine hoeveelheid (1-2 gram) softdrugs?

Op de meeste 18+ feesten wordt wiet volgens mij wel getolereerd maar ik vraag mij af of dit in de Hemkade ook zo is..
Ja in principe mag je wel wat mee naar binnen nemen als het maar geen grote hoeveelheid. Maar een gram moet geen probleem zijn...
Mensen met drugs ook tegenwoordig :devil:
Maarja ik ga zonder drugs ook keihard knallen :D :bounce:
tja wiet is meer om te relaxen tussendoor niet bepaald om de hele avond te kunnen knallen:)

je wordt er eerder slomer van:S
Hehe ik weet het wel hoor :P

Zit ook maar een beetje te dollen :)
Heb er al wel net zon zin in :yes:
 
:respect:Thnx Emmelding:respect:

Een blowtje tussen het hakkuh door is zeker relaxed, kan ik iedereen aanraden :smoke:
Doe mij maar dosis alcohol en ik knal de hele avond 8) rond
Ik wordt er ook zeker sloom van!
Eerst een enorme lachbui en daarna vreten en daarna heb ik nergens meer zin in dus het blowen heb ik ook maar afgeschaft, hou het nu lekker bij mijn bacotje! :D
 
Tsjah, mijn naam is BOB dus alcohol is voor mij uit den boze op feestjes waar ik rijd :(
(en ja, blowen achter het stuur kan wel :D)
Nou ik zou dan zeker niet kunnen rijden! :D
Maar ja ieder zijn eigen ding toch? :)
Als je maar lol hebt! ;)
 
Zo is het (y)
digiflyer is online:

Outblast birthday - digiflyer!!!
ja hij is fijn! :jaja:
:respect: voor outblast dat hij mij ervoor gezorgd heb dat ik niet kan wachten totdat het 30 oktober is :yes:
Vette flyer! (Y)

hoe heet dat nummer eigenlijk wat op de eerste pagina te horen is? Hij is volgens mij van JDA??
Zou raar zijn, een jda nummer op de site van outblast :) :D