Partyflock
 
Forumonderwerp · 689889
Weleens meegemaakt ?

Iemand die je echt heeft laten voelen wat liefde is ?

Ik ben ervan overtuigd dat niemand je ooit meer dat speciale gevoel kan geven als degene.

En dan heb ik het niet specifiek over degene met wie je als eerste een relatie had....of degene met wie je als eerste het bed gedeeld hebt.

Nee ik heb het over de eerste persoon die je echte liefde liet voelen.

Degene die je als eerste echte liefde gaf....en het gevoel gaf dat je de enige op de wereld was.

Iemand die echt iets bij je los heeft gemaakt.
Fijne en rotgevoelens....
Iemand waar je echt van hield/houdt.

Tegenwoordig zeggen mensen na 2 dagen tegen elkaar...Love you...
Dat is geen liefde naar mijn mening.
*veegt traantje weg*

*wat doe ik niet goed? o ja moet me meer openstellen :devil:*
ik heb dat al 2 keer gehad zelfs :$

dat het uit is wil natuurlijk niet zeggen dat het dan niet echt was

je kan evengoed uit elkaar groeien

ik mis het best wel trouwens en af en toe raak ik de hoop kwijt dat het weer terug komt

wat ik al eerder ooit op het forum zei

echte liefde is smorgens elkaars mondlucht accepteren :P
laatste aanpassing
 
ja weleens meegemaakt.....toen was ik 19...prachtige tijd gehad :D
 
wat een verwoording Lizz :9
;P

(K)


Ja toch .. :)
Mooie momenten vergeet ik niet.
Dus kan ik ze woord voor woord vertellen ? :)
Jaaah m'n vriendje (nu al meer als anderhalf jaar)!!
En wil 'm ook nooit meer kwijt!! (L)
(K)
 
Die heb ik ook wel!

Voel me bij mn vriend erg speciaal.
Ook nog nooit ruzie gehad of gezeur.
Veel liefde wat hij me geeft!
Mijn lieve mooie vriendinnetje Jet heeft me dat laten voelen! Zij heeft alles voor mij over en laat al mijn dromen uitkomen, net zoals ik dat ook bij haar doe. We hebben alles voor elkaar over. Dat noem ik echte liefde voor elkaar (l)
 
Echte LIEFDE is zo iets moois!Ik heb na lange tijd eindelijk gevoeld wat echte LIEFDE is.Alleen ik snap niet waarom ze het ook weer van me afpakken,waarom ze ons uit elkaar moesten halen????(MIjn vriend is door een bedrijfsongeval om het leven gekomen)

Geniet van de LIEFDE die iemand aan je geeft het is zo'n heerlijk gevoel.
Echte liefde is fantastisch en vooral het gevoel wat erbij hoort,maar ook de pijn die het kan veroorzaken is de eerste keer het allergrootst!
 
die gene die mij liefde heeft late voelen is mn moppie hans (L) en ik hoop dat het nog lang duurd!
 
Ja, dat doet mijn schatje. Voor de allereerste keer weet ik nu wat het is!!! Thanxx, addy!!! (L)
laatste aanpassing
ik ga nu bijna een jaar met hem (l) en ben van plan het nog heeel lang met hem uit te houden :)
diegene die mij dat heeft laten voelen
mag de t***ng krijgen :S:S
is dat een gevoel wanneer je terug denkt aan diegene, dat je hart toch iets sneller begint te kloppen?

I know what you mean !!!
 
jazeker (l) en ik heb hem nog steeds...:yes:
en dat gevoel gaat niet weg...(l)

snap helemaal wat je bedoelt..:yes:

hij geeft me alles in de wereld zonder een cent uit te hoeven geven...(k)
Mijn schatje geeft me echt liefde....

Hij laat me echt voelen dat ik de enige ben voor hem..

En kben echt zo blij met hem...

Forever Together (L)

Hvj Schatje!
whahahah!!! jaaaaah heb ik ook wel eens gezegd:D:D:D:D lach me dood erom:dood::P

maar tegen vrienden zegik dat wel ja.. daar houd ik ook veel van:yes:
 
:vaag: ghehehe bitchass je komt je naam eer aan (y)

:knuffel:
 
:yes: P@rTyBoY:bounce: :lief: Kwil hem NOOIT meer kwijt :D
 
jaa zeker weten wel...
:jaja: heb ik zeker wel gehad (al was het niet altijd een plezier), alleen ben hem nu kwijt.. vraag mijn eigen ook wel eens af of ik dat nog een x mee mag maken
Degene die mij als eerste de liefde leerde kennen was toch echt wel mijn moeder. En die heb ook nog steeds......
Op relatie gebied is het mij wel een keer voorgekomen ik denk dat iedereen dit gevoel wel eens heeft gehad en anders kom je het nog wel een keer tegen.
ja een ex van mij liet me echt merken dat ik de enigste voor hem was en dat hij ook echt om me gaf.
alleen ik was minder lief voor hem :(
was stom van me
ik ging op vakantie naar spanje en paar weken daar voor had ik het al uitgemaakt en toen ik op vakantie ging was hij nog zo lief om op de hond te passen.
soms best spijt dat ik niet zo lief was voor hem als hij voor mij!
:jaja:
nu met jord weet ik het wel (L)
das echte liefde :jaja:
en dat terwijl ik een week voor ik hem leerde kennen heb gezworen nooit meer flieft te worden :$
ik hou van die gozer (L)
 
jazeker.. iemand die je speciaal laat voelen!! dat is voor mij me beste maatje!!
Ik heb tot nu toe 1 keer echt gevoeld(in de relatie sfeer dan he bedoel van mijn ouders en broertje voel ik t elke dag)dat ik van binnen helemaal warm werd tot in de toppen van mn vingers tot aan de puntjes van mijn tenen.

Maar ben er van overtuigd dat t zeker nog wel eens gaat gebeuren. kan toch niet zo zijn dat je t met die ene keer je hele leven moet doen ;) geintje hoor

maar denk serieus dat t niet bij die ene keer zal blijven.
Tot slot nog een paar woorden voor jou :
Ik ben veranderd door je. Tijdens onze relatie maar nog meer daarna. Waar ik vroeger geen cynisme of ironie kenden, is het nu mjn handelsmerk geworden. Toen was ik open en lag mijn hart op mijn tong. Nu ben ik geslotener, meer voorzichtig geworden. Vastbesloten om mijn eens gebroken hart niet nogmaals te laten beschadigen.
Ik neem het je allemaal niet kwalijk. Iedereen moet van de naiviteit afgeholpen worden en zijn of haar ogen openen voor de werkelijkheid. En dankzij jou zijn mijn ogen geopend en daarvoor, samen met de leuke tijd die we hebben gehad en dat jij de degene bent geweest die mij echte liefde heeft laten kennen ben ik je intens en eeuwig dankbaar...


Dit las ik ergens :$
 
Ik ben ervan overtuigd dat niemand je ooit meer dat speciale gevoel kan geven als degene.


Ik ben ervan overtuigd als je dat echt gelooft het inderdaad moeilijk kan worden.

Expect nothing, than you might get everything.(ook ergens gelezen ooit:P )
Dankzij Stefan weet ik wat echte liefde is... Daarom heb ik het er ook zo moeilijk mee dat we een tijdje uit elkaar zijn :cry:.
ja kheb dat zeker meegemaakt, tis nu alleen wel over. tis een heerlijk gevoel om nooit te vergeten.
heb ut ook wel us meegemaakt... is nu ook over mejeh.. denk dat er ooit nog wel iemand komt waar k dat ook bij heb... hoop ik dan
zeker ~Marjolein~ ze is gewoon de ware voor mij en het gevoel wat ze me geeft..!!!! :kusje:
ik heb zonet nog even echte liefde gevoeld :kwijl:

goed begin van de dag :jaja:
 
En dat gevoel hebben, zonder een relatie te hebben (gehad) met diegene ?

Nou, dan kan je hart ook even gebroken worden. Wat zeg ik, gebroken ? Doormidden geknakt.. :'(
Ik heb ook al anderhalf jaar lang t gevoel! Hij laat je voelen dat je de aller speciaalste bent die er is :D ( hoop dat hij zich ook zo voelt :s ) Haha :D Nymphomaniac :lief: Forever!
Ik heb het ook meegemaakt! En ben heel lang met die jongen samen gweest.. alleen het is nu uit :(
Misschien dat er OOIT nog weer zo'n iemand in me leven komt die me een speciaal gevoel geeft..
 
Piemels laten mij DE liefde voelen :yes:
 
WOW :|

maja, Col is m'n liefde des leven,
ze is er altijd voor me,
neemt het altijd voor me op,
is er voor me in zware of zieke tijden.
ze neemt altijd m'n stress en pijn weg..
ik kan altijd heel fijn en vertrouwd met haar praten...
ze heeft me geholpen met stoppen met roken en andere dingen..
en ze is altijd zo enorm lief tegen me...
tegen mij dan, anders is ze brutaal,
en het is een meid waar ik ook nooit aan zal ontsnappen....

Col, Çracker Loves you Veeeeery Much....
TerrorÇracker(L)Trance(N)Trutje(Y)
 
Joa...
Ik heb dat gevoel zeker gehad...
Maar diegene benk nu jammer genoeg kwijt...:'(
Khoop dat 't nog goed komt...:$
Ja...Dat gevoel heb ik nu...Heb net gevoel dat ik hem zelf heb gemaakt!:d

Alles is zo (y)
 
Dat gevoel heb ik nog niet gehad...nja...een beetjuh dan...jammer genoeg:/
was het een lange tijd kwijd
maar zei stal mij hart
mis neophyte :D
hou van je:hug::kusje:
is degene die je ook het meeste pijn kan doen
mijn 1e echte vriendje :lief: die ging voor me door t vuur en vond me de allet mooiste op de hele wereld.. das best fijn als iemand dat vindt :jaja:
 
euh ja das nog niet eens zo hel lang geleden..en hijs nog steeds een gevare zone voor mij:) tis een lekker ding maar niet bepaald t ideale vriendje:P hahaha maar jee wat was ik dol op die vent
 
dat is er maar 1 .. *sugt* love you...
mijn schatje *sjugd* (L)