Partyflock
 
Forumonderwerp · 689199
Heb gisteren een stukje NOVA gekeken en was lichtelijk geschokt wat ik daar zag.

Een groepje Haagse rapper,ik geloof dat ze DHC heette ofzoiets had een aantal raps gemaakt over o.a. Ayaan Hirschi Ali waar ze het volgende over hebben gerapt: Vieze vuile kutkluitkakkerlak ( :vaag: ) Ik schop je dood vuile kuthoer.

En ze hadden ook nog een stukje over Ajacieden:
Zoek een Jood steek'm dood enz. enz.

Ze wilden niet herkenbaar op T.V. want ze wilden underground blijven en niet commerciel worden :frusty:

Vraag ik me toch af waar het in godsnaam heen moet met dit land :@
Ik hecht geen waarde aan dat soort onkruid.
typisch gevalletje van Haagse bluf :yes:
T zijn gewoon een stelletje naa apers
 
niet serieus nemen die ventjes:)

t zijn gewoon wangsters, meer niet:)
Heb wel eens een liedje per ongeluk van hun gedownd op Kazaa. Zitten ze Raymtzer helemaal af te zeiken.

DHC= Den Haag Connection :kots:
Moet je voor de gein maar eens het gastenboek van die rivalideren groepen bekijken. Wat een stelletje achterlijke figuren bij elkaar. Een bericht typen zónder schijffout(en) is een unicum daar.


Link?Ben wel benieuwd...
 
beetje wannebe NAG ofwat?
Da was ook zo'n kansloze rap groep die bezig was over joden enz. :kots:

. Een bericht typen zónder schijffout(en) is een unicum daar.

Hier ook ;)
laatste aanpassing
Nou deze gasten zijn tegen alles wat niet DHC is volgens mij :s
Fatima stopt stiekem sigaretten onder d'r hoofddoek, Nigga's moeten dood enz. enz.

Misschien moeten ze ff een stukkie gaan zwemmen met betonnen gympen aan...Koelt lekker af :D
Jammer dat dit volk uit Den Haag komt, althans in Den Haag woont. Ze voegen weinig toe aan onze samenleving op zo'n manier.
laatste aanpassing
Dat sommigen niet denken dat dit een complot van Hirsi Ali is om zo haar overtuiging meer naar voren te brengen...;)
wat een laffe gasten, gewoon negeren dan houden die wankers vanzelf wel op!!
Op Deze website staan zooi mp3`s van deze heren of de track er bij staat waar de ophef over is geen idee, Heb het te druk atm om het zelf te checken.
laatste aanpassing
Artiest Razer
stelletje achterlijke lui :S nu ben je pas stoer met zon nummer :S
 
DHC is t zelfde als NAG, allochtone die zich hier niet thuis voelen en al hun "frustraties" zo "dope" (not) mogelijk verwoorden.
 
Wankers zijn het
 
kutlui
 
DHC heeft ook een aantal "dissen" tegen die NAG (Nieuwe Allochtone Generatie) en die schijnen uit Schalkwijk in Haarlem te komen????
 
Haarlem geloof ik ja, en een van hun uit A`dam oost dat weet ik wel zeker.
 
"je strijd voor wat je strijdt want je heb schijt.....in je broek voor de DHC vloek

nu zit je in de hoek waar de klappen vallen, dus ga je beter stallen voordat ik je kom knallen...."

"hou je kk bek met je kleuterklasrijm, voor 10euro had ik je vader kunnen zijn..."

nou vraag k me toch af wat die kleuterklasrijm van die andere is :D
Nag Komt uit Hilversum,

Het zijn een paar zielige ventjes(ken ze) ze kwamen vaak in de bar waar ik werkte.
 
Nieuwe Allochtone Generatie :vaag:
DHC is t zelfde als NAG, allochtone die zich hier niet thuis voelen en al hun "frustraties" zo "dope" (not) mogelijk verwoorden.


Als ze zich hier niet thuis voelen,gaan ze toch gewoon lekker weg? :yes:
Denk niet dat er veel mensen zijn die daar bezwaar tegen hebben... ;)
 
Ze hopen najuist dat iedereen ze uitkotst, ze vinden het helemaal niet erg dat de haat tegen allochtonen hierdoor groeit en hoe meer er over ze gesproken word, hoe beter ze het vinden.

Zo'n groep als NAG vind het alleen maar fantastisch dat ze in de tweede kamer over hen praten.

Zie het als een stelletje pubers die tegen het systeem zijn en dingen doen waarvan ze weten dat ze het niet mogen doen.
 
Ja heb het ook gehoord echt hopeloos triest.

Geef mij maar Osdorp Posse die weten tenminste wat ze zeggen en hoe het moet.

Tijd voor een flinke dis lijkt me :D
 
Tijd om ze op te pakken en geen aandacht meer aan te besteden.
 
Als ze dan maar in de gevangenis goed hard verkracht en mishandeld worden, door grote bosnegers;)
laatste aanpassing
 
Met wat neo-nazi's zal leerzamer zijn denk ik ;)
ben ik blij dat ik gewoon in de provincie woon.....
Ik vind ze allemaal te stoer!! Ik wil zo graag bij ze horen! Die gasten zijn echt de 'bom'!!!

Ach, waarom zou ik me druk gaan maken om een stelletje 'ventjes' die waarschijnlijk de betekenis van de afkorting iq niet eens weten.

Wel een beetje jammer dat ze zich willen profileren als een stel kansloze ongeïntegreerde hersenloze losers.

Trouwens, dat ze hun gezichten niet willen tonen komt denk ik omdat deze anders zeer snel verbouwd zou worden....
Ze wilden niet herkenbaar op T.V. want ze wilden underground blijven en niet commerciel worden


Het zijn een stel fucking idiooten die te laf zijn om hun gezicht te laten zien bij hun eigen teksten.

Ze wiilen niet op TV omdat ze dan bang zijn dat ze een keer in elkaar geschopt worden.

Daarom willen ze niet op TV

STELLETJE MIETJES !!!!!!
idd een stel laffe wankersss, ze denken allemaal dat ze in de "GHETTO" wonen hahaha die gaste moet je gewoon uitlache of wegtrappe!!!
Ik kan helaas nie vinden of ze een site hebben ofzo.
Bomber-Jack, Kale Kop, Met een vlaggetje erop, Alle maaien opgerot, Dit land is van oranje!!!

Zo kunnen wij ook beginnen natuurlijk...
 
Ik heb van die videobeelden gezien van zon kerel die aan het meezingen was met een van deze teksten met biertje en joint in ze hand...dan weet je wel hoe laat het is...KANSLOOS!!!
 
tsjah t is wel een leuk liedje :S:S:S:S:S:S

:no:

zieke teksten van hun!
Stelletje kutlosers zijn het. Zou me bijna rot schamen dat ik ook oorspronkelijk uit Den Haag kom.
 
ik sla ook wel eens door...

Doorslaan is super!
 
Heb het ook gezien ja, om te :bah:

En dan er nog bij zeggen dat het gewoon kunst is :S :S :bah:
 
afknallen die lui, die hebbe hier nix te zoeken
 
Ze mogen dan wel het iq hebben van een aardappel, je hebt maar een paar mensen met het iq van een aardappel nodig om een heleboel ellende te veroorzaken...
dat ze deze gasten moeten opsporen en een cursus Nederlands moeten geven !!!


Nounou :p

Zouden je nou verwachten dat t serieus genomen wordt?
 
toch vind ik t gek.. als er in songs over motherfuckers gaat, of kill dan boeit het niemand ! Ut zal wel...
to zwiep>> vind jij dit een song, ik vind dit laf geschreeuw die gasten verdienen het niet eens om zich zelf artiesten te noemen.Het is gewoon uitschot dat denkt dat ze heel wat zijn!
 
ik vind het geen muziek, dat ben ik met je eens !
Luister er dan gewoon niet naar ? In een hoop muziek stijlen zitten veel scheldwoorden...alleen over deze moet dan weer enorm ophef gemaakt worden ! Maar mooie muziek is het zeker niet
2 wonne: waar heb je die tekst vandaan gehaald?? Ben wel eens benieuwd wat Hilversum Noord in die teksten doen, valt opzich wel mee met de allochtonen daaro dus van welke site heb je dat gehaald?

Gadverdamme ik las net toevallig op een andere site een paar teksten:

Dit is De nieuwe shit, kameraad
amsterdam oost,
en hilversum noord,
West Klan had toch ook een nummer "Janmaat" die waren ook niet echt te spreken over Janmaat, weet nog wel dat iedereen het een vet nummer vond.
En nu is het niet meer ok?
Hirschi Ali is nog veel gestoorder als Janmaat.

Oja en DHC zijn gewoon nederlanders, dus waar maken we ons druk om?..en ze rappen over Hischi Ali... een buitenlander!

dhc :bah:
 
Terug stampe naar murke land ofzo letterlijk en figuurlijk!