Partyflock
 
Forumonderwerp · 685166
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
ik krijg net een mailtje binnen van Q-dance, op 18 september een outdoorfeest op de Ned, duitse grens met bunkers en hallen, ziet er vet uit!

www.q-dance.nl naam van het feest is nog niet bekend

zo effe veranderd van 18 juni naar 18 sept :p
laatste aanpassing
nu alweer te veel woorden vuil gemaakt aan iets wat mij niet bevalt! :s
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Je reacties worden ook niet echt veel intelligenter..:S
 
*verlaagt zich tot het niveau van activator:)*

je represent duidelijk het grootste gedeelte van het harstyle publiek kerol(y), enne zorgt dr ook voor dat intelligentie niet word geassocieerd met hardstyle.....
maargoed.....dat wisten we al natuurlijk:D

bedankt dat je ons dr nog even op wijst kerol(y):)
laatste aanpassing
nou vooruit 8): zelf heb ik dus geen techno cds enzo, dus thuis luister ik het al nooit :d
als ik dan wel een op een feest kom met verschillende stijlen muziek, b.v In Qontrol.

nou dan ken ik echt niet langer dan 5 minuten in die zaal zijn hoor want dan wordt ik gek van die muziek.

jij zal mischien het zelfde hebben met hardcore ofzo?

die keren dat ik wat techno hoorde, hoorde ik alleen maar wat geruis en geknetter enzo en soms mischien een vocal, mja mischien heb ik te kort naar geluisterd maar het ""trekt" me ook niet om langer te luisteren.
dus waaro mzou ik dat wel doen?
ik ga liever uit me naad op een plaatje van endymion dan op een k.cee

dat was het denk ik :d
laatste aanpassing
Ik hou ook van techno maar smaken verschillen Milos.

Dus zeg niet techno :kots:

maar: ik hou niet van techno want ik hou van hardstyle

it's so simple ;-)
 
Loeszie (L)

Dit zijn tenminste argumenten...

De techno op een InKontrol is natuurlijk ook geen goeie springplank om jezelf ermee te introduceren..

Wat techno grotendeels maakt is de sfeer, op een Inqontrol is er geen technosfeer... Teveel toeristen zoals jij...
 
activator....duidelijk dat als je had gekeken bij mn profiel; had je HC naast techno zien staan...evenals dat te merken is in het vroege gedeelt van mn partyarchief;)

daar ben ik mee begonnen......de muziek haalt het bij lange na niet bij techno, mar daar ben ik mee begonnen ....lekkere muziek hoor:).....na 3 a 4 pillen en keihard doorklappen wel ja:D.......maargoed als ik toen was begonnen met techno, was ik lang en breed in de westergas geweest:@...maargoed...hebt je vrienden niet voort uitkiezen;)

als ik een HC plaatje hoor ga ik nog steeds los.....maar als je techno ontdekt dan word je te verwend.....dan wil je zoals ik al hierboven zei...niks anders mee :nee:

de sfeer is goed....geen tot eens per jaar een klein vechtpartijtje......alleen maar mooie vrouwen zowat, de tofste gasten, het is een kleine scene waarbij je veel eerder bekenden tegenkomt dan hardstyle/core, de mensen gaan behalve op awake;) niet HELEMAAL naar de klote.....in tegenstelling tot hardcore en hs....hier kan je altijd nog met iemand praten;)...mede door weinig tot geen speedgebruik;)
daarbij zul je het niet geloven maar techno is vele malen harder en dieper dan hardcore/style bijelkaar:yes:....dat hoor je niet op een cd'tje....maar elke technobeat klapt met 10.000 watt dubbel....

kerel....zovee;l hardstyleres en ouwe gabbers doie het licht zien wat techno heet....nog NOOIT 1 technofreak die van techno is gewisselt naar hardstyle...NOOIT.....zegt genoeg toch??
:)
laatste aanpassing
Danael :lief:

MMm ik moet er wel bij zeggen dat ik Xqlusive Luna helemaal geweldig vond, mede dankzij de gezellige sfeer.

Niet alles is in een hokje te duwen, be open minded mensen!!

Ik heb me trowuens ook prima vermaakt op N-joy bij dj Chuckie

Technogroetjes Loesz B)
laatste aanpassing
 
Maar toch, het feest wordt gemaakt of gekraakt door de sfeer...

Elk feest waar ik tot nu toe ben geweest waar en techno en hardstyle aanwezig was (op Mystery Land na dan ;)) miste de echte sfeer...

Ik ben zeker open minded, je zal mij ook nooit horen zeggen dat het kut is ofzo...

Maar als mensen vreemde uitspattingen richting techno spuwen, moet daar tegen worden geargumenteert.... O:)
maar ga tog niet beetje springen komop


Zeker wel! :bounce:
Ik ben zeker open minded, je zal mij ook nooit horen zeggen dat het kut is ofzo...


Het is kut!! ;)
TJ :lief:

ik vind hardstyle ook kut, maar de sfeer is wel goed ;-)

Ik heb het meer over Milos en zijn oeverloze gezwam over techno, die jongen draait een beetje door..zal de leeftijd wel zijn ;-)
laatste aanpassing
 
TJ Ssssssst :X

Zeg dat nou alleen in pb's :@

Sfeer bij HS goed ?! Oeverloze (;)) simpele gerag, iedereen doet hetzelfde, ziet er hetzelfde uit...

En het komt voornamelijk door de drugs :yes: Velen daar zetten drugs op de 1ste plaats en de muziek is alleen een medium om die drugs zo effectief mogelijk te laten werken... Lijkt me niet de juiste volgorde :no:
laatste aanpassing
 
*bemerkt hier sporen van muiterij:@*


duidelijk geen plaatsje voor loesje naar SMS.....die gaat veel liever naar xclusive luna:yes::frusty:


baas boven baas situatiesO:)

gvd techno....:D
 
activator....duidelijk dat als je had gekeken bij mn profiel; had je HC naast techno zien staan...evenals dat te merken is in het vroege gedeelt van mn partyarchief

daar ben ik mee begonnen......de muziek haalt het bij lange na niet bij techno, mar daar ben ik mee begonnen ....lekkere muziek hoor .....na 3 a 4 pillen en keihard doorklappen wel ja .......maargoed als ik toen was begonnen met techno, was ik lang en breed in de westergas geweest ...maargoed...hebt je vrienden niet voort uitkiezen

als ik een HC plaatje hoor ga ik nog steeds los.....maar als je techno ontdekt dan word je te verwend.....dan wil je zoals ik al hierboven zei...niks anders mee

de sfeer is goed....geen tot eens per jaar een klein vechtpartijtje......alleen maar mooie vrouwen zowat, de tofste gasten, het is een kleine scene waarbij je veel eerder bekenden tegenkomt dan hardstyle/core, de mensen gaan behalve op awake niet HELEMAAL naar de klote.....in tegenstelling tot hardcore en hs....hier kan je altijd nog met iemand praten ...mede door weinig tot geen speedgebruik
daarbij zul je het niet geloven maar techno is vele malen harder en dieper dan hardcore/style bijelkaar ....dat hoor je niet op een cd'tje....maar elke technobeat klapt met 10.000 watt dubbel....

kerel....zovee;l hardstyleres en ouwe gabbers doie het licht zien wat techno heet....nog NOOIT 1 technofreak die van techno is gewisselt naar hardstyle...NOOIT.....zegt genoeg toch??


kerel je hebt duidelijk veel en veels teveel drugs gehad.
Ze hebben het over ..for more intelligence

Daar zit geen Q dus wat zou de titel dan worden?
 
*smells like a fight*

Veel te veel drugs gehad :no:
Weer zo'n schoolvoorbeeld van een hardstyler (Y)
 
whgahaha klopt8)

dermate veel dat ik nu in een internetcafeetje zit:vaag:.....de reclassering me om het uur bezoekt , ik vaste klant bij de jellinek ben , en al mn vrienden heb opgelicht.....en tja...nu spuw ik mn gal maar op achterlijke hardstylechappies als jullie;):flower:

maargoed......

nog steeds geen goed argument gehoord waarom techno zuigt en hardstyle interressanter is...kom daar gvd mee halve zool:@
Daan >> Te laat :p

Marloes >> (L) vind de muziek helemaal nix meer.. heb t zo ongeveer allemaal wel gehoord.. en de sfeer.. tsja, opzich best te doen, maar bijna iedereen is ongelooflijk naar de klote en veel van die lui worden echt super opgefokt en dat straalt toch wel een beetje het sfeertje uit.. daarentegen zijn er ook wel aardig wat blije mensen.. staan met z'n allen lekker te knallen, alleen tsja.. dat gebeurt maar op 1 manier en als iedereen t zelfde doet, dan ziet dat er gewoon niet uit vind ik :/
Muiterij? Ik hou gewoon niet van dat hokjesdenken Milos!!!

En trouwens hoe weten jullie dat allemaal over de sfeer op HS feestjes als jullie er nog nooit geweest zijn?? en dat over drugs is ook onzin..

Awakenings Westergas was ook een en al drugsgebruik en de meeste mensen (zoals ik :bloos: ) had er geen idee van wat voor dj's er draaiden...allemaal naar de klote!!

Laat iedereen nou gewoon houden van zijn/haar muziek en stop eens met dat zielige hokjesgedoe

Amen

Milos ik wil wel mee, ik ben lief B)
kBen er vaak genoeg geweest Marloes dus ik weet waar ik het over heb ;) vond het toen vet en ja, gebruikte toen veel drugs :$ maar kijk, ik word er niet agressief of wat dan ook van.. wil dan alleen maar feesten :d

En tsja, dat er in de Westergas (en nu nog steeds trouwens) veel drugs werd gebruikt, dat maakte in zekere zin niet veel uit, want daardoor krijg je een geweldige sfeer.. mja, das niet op elk feest zo.. wat dat betreft heb Awakenings wel iets magisch..

Oh ja, het ging over een Q-dance feest O:)
 
marloes kijk nu eerst is in iemands archief voordat je met zulke uitspraken komt:/

ben van hihopfeesten tot teKno feesten geweest........ben openminded als een motherfucker alleen beargumenteer gewoon waarom ik vind dat hardstyle minderwaardig is aan techno....misschien voor sommige mensen is hardstyle leuker....oke dat respecteer ik ...alleen die Qutgastjes zeggen techno klote is terwijl ze nooit op een fuckin goed techno feest zijn geweest hou dan gewoon je fuckin bek:@

damn:nee:

*wind zich op terwijl die bijna weekend heeft;)*
 
Ik ben niet aan het hokjesdenken :)

Juist door het hokjesdenken van sommige mensen post ik deze reacties...

Ze kunnen gewoon geen behoorlijk onderbouwd argument verzinnen...

En dat van die drugs niet waar ?! Misschien niet altijd of overal, maar vorig jaar stond ik ook tegen mn zin in een uurtje op de Q-Dance berg... Ik kan je vertellen, daar was geen sfeer... Alleen een stel mongolen die om 13.30 zwaar versnoven en verspoten weerloze gasten in elkaar gaan lopen trappen :no:... Het is niet altijd, maar wel opvallend vaak :yes:

En toch als iedereen in de Westergas naar de klote is.... Is het net ff anders (Y)
 
daarbij is het vaker (mede door de leeftijd) bij HS en HC feesten dat het stoer is om dr meer op te hebben dan je maatje:vaag:....had ik ook op mn 16de(y)

ik gebruik ook wel hoor daar niet van;).....maar alleen voor het dansen......want ik zeg eerlijk....het dansen wat ik wil op goeie techno, daar heb ik wel een pilletje voor nodig....niet altijd...maar op relaxte feestjes wel...en die zijn dr genoeg rond deze tijd;)
ontopic: tzal wel Qintelligence worden :P

offtopic on techno: tzal nooit mijn ding worden, maar zo af en toe een setje van marco remus bijwonen vink nie verkeerd :)

en iedereen zn eigen smaak he
 
Fuck it :yes:

We houden erover op Miech.... We zijn er helemaal uit (Y)

Er valt niets meer te redden ;)
 
ik wordt zo moe van deze stijl is beter dan de andere.
ik hou bijna van alle soorten muziek.
die bullshit van jou Milos, alleen mooie vrouwen nooit ruzie bij techno dat is toch gewoon lachwekkend.
Het feest is maar wat je erzelf van maakt, met de goede mensen om je heen kan hc hs of techno net zo leuk zijn voor ieder.
En techno is gewoon niet mijn ding, en ja ben weles op een technofeest geweest.
dus donder gewoon op met deze stijl is beter dan de andere tis allemaal een pot nat en het draait om respect in de muziek.
 
*smells like a fight*

Veel te veel drugs gehad
Weer zo'n schoolvoorbeeld van een hardstyler


uhh weer een conclusie van een leipe techno freak:S:S

get a life en hou op met hokjes denken.
rustig maar Milos :)

Geen enkele muziekstijl is minderwaardig aan een andere. Dat is wat ik alleen wil zeggen.

En uiteraard is techno helemaal geweldig, einde discussie

Loesz is nog steeds lief B)

Wij hebben gewoon een goede smaak ;-)
 
Goed gezien kerel (Y)

Idd de conclusie van een leipe technofreak !

Post slaat gewoon de spijker op zn kop... Nee, zo'n goed over nagedachte intelligente reactie geven als waar jij mee bezig bent...

Als je terug leest zie dat we niet aan het hokjesdenken zijn...
alleen die Qutgastjes zeggen techno klote is terwijl ze nooit op een fuckin goed techno feest zijn geweest hou dan gewoon je fuckin bek

We reageren alleen op eerdere verwijten aan de kant van techno...

Nu jij weer kerel (Y)
 
dat ik het tever ophemel kan ik je gelijk in geven...ben gek dr op....can't help it...



:@
het draait om respect bij muziek?? zeg dat maar tegen je onwetende Qutvriendjes...die infecteren mij met hun hokjesgedachten:kots:
die afkeer zit niet van binnen......maar die krijg ik gewooon door hun!
:@

ik verlaat het topic.....
argumenteren is niet aan jullie besteed.....en xception is de eerste die daadwerkelijk bij een technofeest is geweest(staat niet in je archief maar oke:s) en zn mening geeft...voor dat respect....

verder is mn beeld niet verbetert van de harddstyle peeps:nee:

(ILH:)...op qlimax te gelredome vorig jaar baseer ik dat;)...om het uur nieuwe vechtpartijen:s....maargoed...einde discussie;)
laatste aanpassing
Ik lees dat er slechte sfeer is op Hardstyle feesten ? Ik weet niet waar je dat op baseert :S!

Ik ga naar zat hardstyle feesten en de sfeer is er eigenlijk altijd relaxed! Geen vechtpartijen in iedergeval !
Tering-jantjes Milos op dreef.. Jij hebt echt nix te doen op die stage van je heh ;)

Enne Techno niet te veel promoten, tis toch goed zo, laat de massa maar naar hardstyle feesten gaan, blijft het op technofeesten tenminste gezellig :D

Dus:

Techno zuigt!
Op techno kan je niet beuQen!
Techno is voor mietjes!
Verbreed je horizon niet en ga vooral niet naar technofeesten!
Q = Cool = Qool
 
*laatste reply danO:)*

ja....kben eigenlijk te goed voor deze wereld paulus......;)
maar je hebt gelijk;)....hou mn bek al:D
 
ik verlaat het topic.....
argumenteren is niet aan jullie besteed.....en xception is de eerste die daadwerkelijk bij een technofeest is geweest(staat niet in je archief maar oke ) en zn mening geeft...voor dat respect....


ik zet bijna geen feesten in me archief teveel werk;).
 
ILoveHardStyle 16 juni 2004 15:09
Ik lees dat er slechte sfeer is op Hardstyle feesten ? Ik weet niet waar je dat op baseert !

Ik ga naar zat hardstyle feesten en de sfeer is er eigenlijk altijd relaxed! Geen vechtpartijen in iedergeval !


De sfeer is iig 'n stuk beter op de meeste techno-feesten, in vergelijking met HS-feesten!

En wat betreft het Q-feestje op de 18de..

Dan zit ik toch echt liever bij MoH...

Aangezien er al beloofd is door de organisatie dat ze hetzelfde geluid meenemen als de vorige MoH 20/3/04, die ik helaas gemist heb!

De locatie lijkt me idd wel wat hebben, maar is vrij moeilijk aan te kleden denk ik...

Dan ga'k liever naar N1 als ik 'n goed feest mee wil maken op 'n legerbasis... :D
 
ben van hihopfeesten tot teKno feesten geweest........ben openminded als een motherfucker alleen beargumenteer gewoon waarom ik vind dat hardstyle minderwaardig is aan techno....misschien voor sommige mensen is hardstyle leuker....oke dat respecteer ik ...alleen die Qutgastjes zeggen techno klote is terwijl ze nooit op een fuckin goed techno feest zijn geweest hou dan gewoon je fuckin bek


:/

Wees dan gewoon de slimste, en zorg dat jij er boven staat...

Jij maakt dan gewoon dezelfde fout als degene die zij maken wanneer ze zeggen dat ze techno kut vinden...

Daar hoeven ze niet voor naar 'n feest geweest te zijn... smaken verschillen, en ik heb niet persé 'n feest nodig om te weten of ik 'n bepaalde stijl wél of niet goed vind, dus waarom zouden zij dat wel nodig hebben...

Nee Milos... ik snap je punt, maar jij maakt nu dezelfde fout als dat zij naar jouw mening gemaakt hebben.

Er moet gewoon geaccepteerd worden dat smaken verschillen, en dat dat altijd zo zal blijven...

En dat niet alleen... als je merkt dat iemand jouw stijl afkraakt, is de keuze aan jou om daar wel of niet tegenin te gaan... je bepaalt zelf in hoeverre je je laat kennen.
 
okeeeee...




hebben we nog een beetje zin in het feest???








:P
 
van het strand:

je hebt gelijk jonge....liet me effe meeslepen8)
had dr even genoeg van...maargoed....\

je kunt het van alle kanten bekijken .....maar op dat ene stukje wat je net opnoemt na.....vind ik toch dat ik gelijk heb(y)hoe je het ook wend of keert....maargoed....meningen zullen net zoals smaken altijd uiteenlopen.....das mischien maar goed ook;)

....:flower:;)
grappig hoe een topic kan veranderen! ;p Net ging het nog over dat geweldige geheimzinnige feest dat de 18e van september georganiseerd gaat worden door Q-dance, nu is het een Techno vs. Hardstyle topic geworden! (Y)
 
Werkzaam bij Bar27
vond het 3 jaar geleden heeeelemaal niks...en op feesten als deFQon daar heb je alle stijlen;oftewel een hardstyler of hardcoreliefhebber loopt de techno in...terwijl hij nog nooit een avond PUUR techno heeft gehad (a la AWFS) en denkt meteen wat is dit?? ...kan ik goed begrijpen hoor.....dan ga je weer terug stampen ....maar als je dr ooit open voor zal staan...zul je zien dat techno verder gaat.....dat je meer kippevel krijgt als tie wat opbouwt, met een overheerlijke high-hat en een dj die opbouwt tot een qlimax en dan eeeeindelijk die rollende technobeat dr in gooit

damned...je geraakt dr egt niet vanaf kerol



Ik moet toegeven dat ik techno ook steeds meer begin te waarderen, vooral omdat er zoveel soorten zijn, toch blijf ik schranz het beste vinden...aalleen het gaat mij om de die-hard techno freaks die gewoon echt denken dat ze god zijn, techno alles is etc. Er zijn ook gewoon mensen die van meerdere stijlen houden, zoals ik, of het nou techno, hs of hc is, ik ga overal op uit mijn dak op mijn eigen manier, ik kan gewoon niet tegen mensen die zich tot 1 stijl beperken en die stijl ook meteen de hemel in prijzen. Tuurlijk weet ik dat hs allang niet meer origineel is, maar het gevoel wat je krijgt als er weer een harde beukplaat wordt gedraaid is gewoon niet te beschrijven. Andersom, mensen die bijvoorbeeld alleen van hardcore houden, en die 'anti-clubkut' zijn kan ik ook niet uitstaan, ik vind dat je gewoon open moet staan voor alle soorten house-muziek

poe poe
Feit is dat 9 van de 10 "techno-minded" mensen die met regelmaat de betere technofeesten (tjes) bezoeken een veel bredere muzikale interesse hebben dan mensen die voornamelijk gericht zijn op Hardcore of Hardstyle. Die interesse gaat (en nu spreek ik voor mij persoonlijk maar hoogstwaarschijnlijk ook voor genoeg andere mensen) van Jazz tot industrial en van echte house tot acid. Tuurlijk zijn d'r van die echte elitaire schooiers, maar je hebt overal kutvolk (nee, ik zal t niet met een q doen :D) dat is gelukkig eerder uitzondering dan regel. Iedereen die ook maar een beetje interesse heeft in Techno raadt ik een avondje Planet Rose in Doornroosje (Nijmegen) aan. Techno is zoooooooo lekker!
 
nou hoop ik dus na dit allemaal zo eens gelezen te hebben, dat het een feest wordt van techno/hardstyle.


en dan hoop ik nou echt eens een keer dat iedereen daar gigantisch uit zijn naad gaat, dat het een supertop feest is waar iedereen over te spreken is.

kan je zien dat we toch wel samen kunnen feesten.:P
 
Jake Jeckel>>

Dat is geen feit.

Feit is dat 9 van de 10 techno-minded people die jij misschien kent, zegt een bredere muziek-interesse te tonen in andere stijle in vergelijking met HC/HS-liefhebbers...

In mijn geval kan ik zeggen dat het tegendeel feit is.
 
Is nog niet bekend...
ben wel benieuwd wat voor stylen er kome :D

wordt denk ik moeilijke keuze :s

masters of dit feest :P
 
Goeie argumenten over en weer (Y) Dat zijn nou discussies :yes:

Je moet niet vergeten dat Michiel en ik gister niet de gehele hardstyle scene op de hak namen... Er waren een aantal knulletjes, eerder ook al, die ronduit stijlen aan het afkraken waren...

Hardstyle etc is niet mijn ding, heel makkelijk... Mijn maatjes struinen wel vaak hardstyle feessies af, niets mis mee...

Maar de arrogantie en de domheid waarmee sommige mensen praten over de +en van hardstyle tegenover de -en van techno is gewoon lachwekkend... Ik ben van mening dat hardstyle zich nooit aan techno zal kunnen meten... De gecompliceerdheid van techno tegenover de vaak simpele benadering van hardstyleplaten... Het scala aan techno-dj's tegenover het handjevol hardstyle dj's die op werkelijk elke line-up staan...

Nogmaals, iedereen zn eigen ding... Maar kom niet met je shit aan het mijne :@