Partyflock
 
Forumonderwerp · 684324
 
Ik was zelf 15 jaar oud
15 jaar, stappen in de plaatselijke disco!
(Ze controleerden streng op leeftijd, je moest 16 zijn. Ik was nogal klein, dus ik had mijn leerlingenpas vervalst :devil: Dat werkte prima :D )
 
14 tijdens carnaval

en 15 in de plaatselijke kroeg
 
14
 
14/ 15 jaar
 
13 jaar
met de 13 een keer in de 2 weke en af en toe zat ik al in de kroeg te zuipe (of ja zuipe, een paar bier drinke en je was al zat)
 
Ikke ook 13 :yes:
 
13 jaar maar toen leek ik al ouder :S
hhhmmmm... ik denk 14... dan zogenaamd bij iemand blijven slapen... maar dan de volgende dag zo brak thuiskomen dat mijn ouders ook wel beter wisten...hahaha
 
15 jaar..
cargo spijkernisse
megarave als ik t me nog
goed herinner ghehe

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden :P
 
14.. toen ging ik naar sitton... :$ :D was toen wel leuk.. zou me nu dood schamen als ik dr ben
 
15 jaar
13
Ik was 13, toen mocht ik met mn nicht naar de Rodenburg.
's Zomers als we op de camping waren naar de Morgenzon.

Op mn 14e mocht ik naar de plaatselijke hardcore-club.

Op mn 16e naar een feest.
14 jaar en toen naar zo'n disco voor jongeren die 1x in de 3 weken was :jaja:

En toen ik 15-16 was ging ik pas ieder weekend stappen.
 
Ik was 15 toen ik voor het eerst alleen naar een feest mocht...
 
op mn 13e was mn eerste feest :D impulz!
toen ik 13 was mocht ik al uit
Op me 13 naar die lokale shit, en op me 15 me eerste feest, innercity :D Gelukkig zijn me keuzes qua feesten beter nu :yes:
 
Het begon al op m'n 10e. Toen organiseerden ze 1 keer in de zoveel tijd een disco voor kinderen vanaf 10 jaar. Sindsdien ben ik al verslaafd aan uitgaan. :S
Ik was 16 toen ik voor het eerst naar een "bar-dancing" mocht met klassenavond op de middelbare school (leraren hielden toezicht dus dat vind ik niet echt tellen) en daarna pas weer op mijn 19e verjaardag toen ik voor het eerst "echt" naar een discotheek (Nighttown) ging...
laatste aanpassing
14, naar een scholierenfeest in starlight :) was best fun :jaja:
10 B) :jaja:
laatste aanpassing
 
15
ik was net 2 maandjes 14 en toen ging ik naar Hellbound.. :D
 
24 volgens mij mot ik nog voor het eerst uit gaan
14 naar discotheek
16 naar een party
13 kroeg
14 disco
16 feest
Hmm, ik denk dat ik 16 was. Beetje laat, maar ach...
 
Discotheek voor het eerst toen ik 13,5 was, Toen een half jaar van de schrik moeten bekomen,
vanaf me 14 regelmatiger gegaan, en vanaf 16 elk weekend, want had toen werk en kon betalen...
 
13 naar discotheek hier in de buurt.. 17 naar een feest .. da's alweer 10 jaar geleden ..
 
14:jaja:
 
14!
 
net 15
 
15
 
15
12 na de kinderdisco en soos disco

en 14 na een houseparty bij ons in de buurt 1x per maand en na allerlei discotheken
en 16 na t buitenland (duitsland) stappen en houseparty,s door heel nedereland enzooow
 
15
 
13 naar Noordwijk :S
 
Ik was 13.. ;P Discotheek hier in Utrecht!