Partyflock
 
Forumonderwerp · 673929
Wat vinden julie nou eigenlijk betere muziek bij de techno.
Het hardere beukwerk of het melodieuzere maar vaak veel slomere technowerk.
Waar zit nou meer gevoel in en wat vinden julie nou beter?

Zelf neig ik steeds meer naar de "slomere" relaxte techno want ik vind dat je daar meer gevoel bij krijgt dan bij het hardere snoeiwerk.

En julie?
Schranzzz en Tek-house uit Belgie/Frankrijk! :p
ik vind het allebei leuk, maar me voorkeur gaat duidelijk uit naar de funky, swingende en diepere techno
 
Waar de funk flowd flowen wij!!!

Funky shit is overal in te vinden..
Alles wel van hard tot zacht. als het zacht is moet het me gewoon op een andere manier raken. Heel veel beuktechno vind ik veelste simpel en gevoelloes terwijl er ook harde shit voorhanden is die heel goed in elkaar zit en er is ookwel harde melodieuze shit hoor.
 
"harde" of "zachte" techno hehehe

Doe mij maar halfzachte :-D


Chris
 
zachte techno???? :vaag:
is dat dan gemaakt van watjes van het kruidvat ofzo? 8)

ik ga voor het hardere werk natuurlijk;)
 
Hard! :D
 
en een paar techno die hards, gaan straks zeggen of denbken "ow ow ow het domme publiek wil alleen maar beuken, waar gaat het heen met techno";)
laatste aanpassing
nouja je horizon verbreden kan geen kwaad hoor
 
Rush & miss Djax :respect:
 
Maakt niet uit, heb een brede smaak, kan heel veel verdragen, maar eigenlijk vind ik meer slecht dan goed en maakt dan niet uit of het 'harde' of 'zachte' muziek is, als het mij aanspreekt is het goed, zo niet, dan niet...
 
Harde off-beat!! :lief: Zachte minimal!! :lief:
Mijn voorkeur gaat uit naar diepe, melodieuze techno:
*Alexander Kowalski
*Johannes Heil
*Steve Bug
*Arne Weinberg

Kan andere soorten techno natuurlijk ook erg waarderen. Zolang het maar niet die zielloze "techno" a la Amok, Sven Wittecork en Marco Qwibus is.
Beetje allebij, al begin ik de laatste tijd minimal steeds meer te warderen!
allebij klinkt lekker. lekker beginnen met minimal en dan soeihard eindigen :D
 
Ik heb inderdaad ook een hele brede smaak op het gebied van techno... :yes:

Van funky tot schranz en van diepe shit tot offbeat... Heb er geen problemen mee :-D
 
Natus, Wittekind, Kvitta :respect:
Artiest Ree
techno moet rollen en als het dan ook nog hard is, (y)

ree
hangt een beetje van mijn bui af :)
Ik kan beide zeer waarderen.

Het zegt geloof ik al veel als ik zowel op Surgeon als op Amok uit mijn dak kan gaan...

Muziek = muziek en over smaak valt niet te twisten ;)
 
Artiest Metasphere
Beide.. als er maar een lekkere drive inzit
gewoon geen techno

helemaal mee eens :jaja:
^
|
|
|
De Zwabbertjes zullen ook eens n keer niet verdwaald zijn.
Schranz :D
Rush, ViperXXL, Wittekind!
Keiharde scheur techno en anders niks. Even better TeKno ;)
Wat vinden julie nou eigenlijk betere muziek bij de techno.
Het hardere beukwerk of het melodieuzere maar vaak veel slomere technowerk.
Waar zit nou meer gevoel in en wat vinden julie nou beter?

Zelf neig ik steeds meer naar de "slomere" relaxte techno want ik vind dat je daar meer gevoel bij krijgt dan bij het hardere snoeiwerk.

En julie?

Ik vind meerdere substylen goed,zolang het maar niet hard,lomp is en(of)goedkoop klinkt.

Waar meer gevoel in zit vind ik een beetje een rare vraag.
Dat is hetzelfde als je stelt dat drum and bass muziek zonder gevoel is en nergens naar klinkt.Dat is puur je eigen gevoel en smaak bij die muziek.
laatste aanpassing
Minimale techno en harde techno, en alles wat er tussen zit. Alle techno is bij mij welkom :)
Diepe, pompende, beukende techno... :)
Die vind ik het lekkerst...heeft van beide wat...diepgang en toch stevig...
Zoals een peaky pounder gisteren bijvoorbeeld...daar zit toch diepgang in wat hij draait en toch pompt en beukt het lekker...en deed ook het zinloze beukwerk af en toe ertussendoor maar toch meer het eerstgenoemde zoals altijd... :)

Maar kan gewoon alles waarderen op techno gebied...het heeft allemaal wat... :)
 
alle techno :jaja:
 
Naast speedcore, terror, darkcore en hardcore ben ik ook wel een techno liefhebber en dan wel het liefst awakenings of de oldskool multigroove techno, dikke bassen, bliepjes, hihats en breakbeats. Maar ook de rustigere stijl van Richie Hawtin (closer to the edit) of Chris Liebing (evolution) is lekker om te luisteren.

Maar als ik moet kiezen dan kies ik toch wel voor het harde beukwerk. :vaag:
laatste aanpassing
Heb het op alle soorten techno wel naar me zin...

Gewoon relaxt beginnen en knallend eindigen (en dan niet doelloos hard), maar dat het wel nog een beetje inhoud heeft...
afwisseling is het sleutelwoord :)
 
afwisseling inderdaad :jaja:
 
Mijn stijl ligt ertussen in. Groovy maar toch ook hard en snel en stevig. Wat er gedraaid werd aan t eidn van Awakenings van oud en nieuw van 2003 naar 2004 was echt :kwijl:

Maar als ik echt moest kiezen tussen Harde of softe techno kies ik toch voor Hard..

En mensen als SKULANG zullen helaas altijd blijven bestaan.
laatste aanpassing
Loei loei en loeihard hou ik het meeste van :)

Namen als KVitta, Leo Laker, Amok en Arkus P kunnen me helemaal blij maken.

Maar dat neemt niet weg dat rustige techno soms ook genieten is. Heb een paar van m'n vetste avonden beleeft op oa Miss Kittin en Bart Skills :respect:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Kan ook veel verschillende stijlen techno wel waarderen, zolang het maar niet in de categorie: Remus, Amok, Wittekind etc valt.

Verder loopt mijn smaak uiteen van de minimale klanken van een: Hawtin, Voight, Wighnomy Brothers tot "harde" techno van mensen als: Surgeon, Mulero, Rumeneige & Loktibrada en Dave Tarrida en alles wat daar tussenin zit natuurlijk :)
 
techno met melodie

vooral de duitse dingen(labels) doen mij deugd de laatste tijd
 
Tjah, vind echt teveel cool, zoalang het maar niet richting Schranz gaat kan ik ermee leven. Of van die bassbeuk-techno, kan ik ook niet verdragen.

Dus geen:

Wittekind, Denham, Amok, Rush, Etc
 
Diepe Techno natuurlijk :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Hard maar dan wel op een manier dat de funk wel enigzins aanwezig blijft!

Chris Liebing is hard, Lars Klein ook, maar toch hoor je de funk er een beetje in!

Neem Wittekind en Amok en we hebben het gelijk over een ander kaliber!
Vind het wel vet de laatste paar plaatjes van mn set, maar die echte beuk sjit hoeft van mij niet!
 
dat gebeuk is nie leuk.
doe maar mooie techno, beetje funky is tof
 
Hard :yes:
wat ik echt de lekkerste geilste techno vinds is dat van Marco Carola.
Die sets van hem funken en pompen erop los, beter dat ie op Extrema Outdoor komt :D
 
Marco roeleerd ook ja :D