Partyflock
 
Forumonderwerp · 671250
 
ken je dat.. dan zie je iemand die is zo mooi en lacht zo lief dat je gewoon geen praatje met hem/haar durft te maken? Dat had ik @ in Qontrole

ze had ruzie met een jongen (denk haar vriend) en ik vroeg aan haar "gaat het?" daarna zag ik haar paar keer naar me lachen. en wat denk je ik was weer een worsten broodje en deed niets!!!
Aaah dit had ik ook een keer ..

Dametje verloor een lens, ik meehelpen zoeken, gevonden, haar wat water uit m'n flesje spa gegeven zodat ze hem schoon kon maken ..

Toen ze daar mee klaar was bleef ze me aan staan kijken en ik haar, ze was echt zo mooi en lief :D

Nog veel gekeken die avond, veel glimlachen, maar verder met d'r praten ho maar .. :(

Ik haat dat echt .. maar ja .. zal wel zo moeten zijn ofzo ..

Moraal van het verhaal, je bent niet de enige die dat heeft, maar dat begreep je vast al uit de reacties hier boven ;)
 
achteraf gezien wel ja....had ik wel moeten doen, bij die jongen blijven, had ik echt een vette avond gehad....had ik sowieso wel maar was toch jammer
ik heb erg veel in me eentje lopen dolen :) onderweg bekenden tegen gekomen, beetje ouwehoeren hier en daar :)
 
wie ik? nee daar was ik al mee bezig....

dus jongen uit apeldoorn, die tussen 12 en 1 in de main stond in t midden met geelig shirtje dacht ik en donkere krulletjes....roept u maar :D
laatste aanpassing
 
Ik was het niet, maar wil me wel bij jou melden ;)
nope dat ben ik niet :)
 
Owh, was het dus toch jou die ik gesproken had PartyMeid :devil:
Hehe nee Nawi dat was jij niet.. Of kom je uit Twente :P
 
Hmm.. had ik dat ook niet zaterdag? :-/
Echt balen is dat dan ja!!

T is zo makkelijk om te zeggen dat je er een volgende keer wel gewoon op afstapt.. maar het ook daadwerkelijk doen, ho maar :p
 
Euhm...............neej, volgens mij komt ik uit...............of toch??...........neej!! :-p
Helaas Nawi jij was t dus niet ;P
 
Tja.............word het toch maar whirlpoolen :-p
Hehehe je wil nogal heel erg graag he :P
 
:flower: kut is dat!!
ik heb zelf altijd n hele grote mond maar als het er op aankomt en ik een jongen echt heel leuk vind ga ik met mn rug naar m toe tssan en durf geen eens te kijken :S whaha...
arme zieltjes zijn wij :yes:

best triest...we hebben gewoon een hele harde trap onder onze kont nodig op zo'n moment!
 
ja presies :s

als ik een jongen superleuk vind
ga ik hem gewoon negeren :vaag:
of ik moet in een gekke bui zijn,dan probeer ik oogcontakt te maken
 
ja echt te scheiterig hoor! haha. verpest t dan gewoon voor mezelf...
ik dol en flirt altijd met alles wat los en vast zit (nou ja bij wijze van spreken dan) maar als t er op aan komt...whaha
zal ik die trap maar geven dan? :[
laatste aanpassing
 
sgoppen
 
RELLUH!!!!!!!!!!!!




Wie gaan we sgoppen eigenlijk?? :-p
ik heb eigenlijk de hele avond staan ouwehoeren...vind het altijd vet relaxt op een feest :D en boeie om op iemand af te stappen...als ze je afwijzen ofzo ga je toch lekker met iemand anders ouwehoeren :D waren 30.000 mensen :D heb me wel vermaakt (Y)
ook nog mensen gesproken die ik op andere feesten gesproken had dat is echt vet !!!
 
ik heb ook iemand ontmoet maar geen foonnumer gevraagd:S:S

hoe dom ze keek en lachte steeds, kdenk er nog steeds aan maja helaas:(
 
waarom doen we dit eigenlijk??
zo lopen we heel wat mis misschien

we gaan vannaf nu schijt hebben aan alles
je leeft maar 1 keer

niet geschoten.. altijd mis


zeg ik steeds tegen mezelf maar als het erop aankomt:S
op een feest ga ik me dus echt niet de hele avond met een meisje bemoeien! ik kom om te stampen... niet om te neuken (dat kan na een feest natuurlijk wel:p) of iig een meisje achter na te zitten
xception ik heb je helaas misgelopen :/
 
nee maar je hebt soms van die momenten dat je denkt, Damn.
 
op een feest ga ik me dus echt niet de hele avond met een meisje bemoeien! ik kom om te stampen... niet om te neuken (dat kan na een feest natuurlijk wel ) of iig een meisje achter na te zitten


:respect:
Inderdaad, helemaal mee eens, ik kom daar om te hakkuh en te feesten.................je kan meiden in de kroeg versieren...........of zinlose topics op PF openen :devil:
ja toch je gaat geen 40 euro of meer aan een kaartje uit geven om de hele avond vrouwen te versieren.. zinloze topics genoeg op pf!!
 
Tsja, toen ik mijn huidige vriendin tegen kwam was ik finaal van de kaart.
Anders zou ik waarschijnlijk niet eens op haar afgestapt zijn.
Is die rotzooi toch nog ergens goed voor geweest in mn leven :D
 
Tja als het me de volgende keer weer overkomt dan moet ik maar meer moed verzamelen want niet geschoten is idd altijd mis

Ltrs!
 
ik sta ook echt niet op een feest om vrouwen te versieren, maar ze stond ineens voor me en toen ff elkaar aan kijken enzo.
paar uur daarna was ik het alweer vergeten totdat ik de dag erna wakker wordt en erweer en denk.
 
pff ik durf tijdens uitgaan ook nooit tel.nr te vragen, ben echt zo'n schijterd dan..:vaag:
je gaat niet om te versieren maar iets leuks ga je niet uit te weg, ja toch of niet dan :)
zoals cruijf altijd zegt....

niet geschoten....altijd mis
weet je wat het is???
meer water dan vis!!!
 
als ik toch eens een euro kreeg voor elke keer dat mij dat gebeurd is :(
dan hadden we meer belasting moeten betalen!!!
 
was ook een jongen op IQ dacht mij te kennen van PF, hij heette Bas, zei die :s
en op PF iets met stampertje23 ofzo, staat er alleen niet tussen :s

vaag...
 
Misschien moet je niet zo bang zijn om een blauwtje te lopen... of gewoon een paar pillen in je keel duwen, dan ligt de drempel doorgaans ook wat lager 8)
 
Geen mooiere liefde dan pilleliefde ;)
 
Als er wel iets erg is, is het wel iemand die op je afstapt "ken ik jou niet van PartyFlock", terwijl je die persoon nog nooit gesproken heb of iets! :-s
 
inderdaad
 
hehe ja idd...

of t algemene excuus, hey ben jij niet het nichtje van the vinyljunk.. ja! NOW FUCK OFF
alsof ik alleen daardoor aanspreekbaar ben ofzo :S
k heb ook gewoon een naam hoor :/
laatste aanpassing
Mensen, gewoon erop af stappen :jaja:
feest ik groot genoeg, mocht je een blauwtje lopen, dan kan je je altijf verstoppen tussen het andere publiek ;)
 
:o ben jij het nichtje van vinyljunk??!!?! ;)
heb ik ook gedaan :D
die vriend stond wel een beetje :vaag: te kijken maar daar heb ik daarna ook nog mee gepraat

echt top (Y)
nee maar je hebt soms van die momenten dat je denkt, Damn.


Had ik nou maar wat gezegd.. Moest er nog achter he Xception ;)
wat ben je lief boefje ;) :P
Ik ben altijd lief :9