Partyflock
 
Forumonderwerp · 665322
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 10 april 2004 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

wie gaat er wel eens nog meer apart gekleed naar feeste .
of ga je gewoon of in je werkkloffie.

let me now.
see you at In qontroll.
laatste aanpassing
Ik ga altijd apart gekleed naar me werk :yes:
 
ik ga altijd naakt naar me werk
arme medewerkers :(
:yes:
 
zo heb ik wel mooi me eigen kantoor gekregen :D
Ik wek parttime in de wegenbouw! Dus doe lekker mijn oranje en witte pakje aan :yes:
Volgens mij heb je er wel iets meer voor moeten doen :yes:
 
Onder het bureautje gekropen zwork?:9
HEy icejuh nou jij ziet er altijd wel leuk gekleed uit op een feesje:D(Y). Vind kleding wel belangrijk met uitgaan. Is best vet als je naar een groot feest gaat met n groep vriende die het zelfde dragen zie je toch vaker tegenwoordig:D (K)(K)(K)(L) martin
nou bedoel met in controll dat ik wel apart ga mensen qua outfit dan , maar ben gewoon nieuschierig wat mense drage en of ze het een uitdaging vinde om eens wat anders te doen dan de meeste mensen .

de groeten.ice
he martin bedankt.
maar het is veel belangrijker dat je er lol in hebt om het te doen.
en dat het een uitdaging blijft.
maar thanx voor je compliment
kussie ice
 
je moeder is apart
ja en wat bedoel je daar mee????????
 
net zoals je het zegt
 
schrijf dan teminste 'in Qontrol' ff goed
laatste aanpassing
beetje domme topic he, iedereen kleed zich op het mooist toggggggg
 
Mijn outfit is nu in making:D

Met dank aan Mirjam :respect:
moet nog maar ff snel wat maken voor In Qontrol (duurt namelijk nog maar 4 weken :/ .. :P )
Hee Icejuhhh onze outfit voor IN QONTROL is echt wel vet ;)

Hahahaha
natte ally en ik gaan in een stoute politie outfit dus dat is welo lkrr maf!!!! dus iedereen behave youre self anders arresteerr ik je hahahah
Stylo-Kev 15 maart 2004 08:27
beetje domme topic he, iedereen kleed zich op het mooist toggggggg


uhhhhh nee, eerder makkelijk dan mooi
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
gewoon normale kleding
uhhhhh nee, eerder makkelijk dan mooi


ik ga liever mooi naar een feest dan makkelijk !
nou het moet ook niet te moeilijk worde anders hoeft het voor mij ook niet,maar het zit wel lkrr dus....
 
leer nederlands.
daar heb je een stuk meer aan dan mooie kleertjes :yes:
verbreed je horizon ,
leer meerdere talen.

and by the way we leven in nederland dus waar wou je anders je kleren vandaan hale behalve vakanties.
laatste aanpassing
 
%-)

doe eens slim, spel correct!
maar op zich maakt correcte spelling ook niet zo veel meer uit, als je toch niet bijzonder veel te melden hebt :[
aslof het iemand wat kan schelen hoe je iets typt ,zolang de boodschap maar overkomt tog?
 
het kan mij wel schelen :yes:
en zo nog een hoop mensen meer.

typfouten zijn menselijk. als je dyslecties bent kan je er nix aan doen.

welo lkrr maf

worde

feeste


en dan nu de klapper van dit topic
let me now.
see you at In controll


volgens mij zijn dit geen foutjes meer, maar zou je er toch echt verstandig aan doen eens een lesje spelling te volgen :yes:
laatste aanpassing
gewoon maxies een aus broek en een simpel shirt die ik zodra het een beetje warm word om m`n middel bind (Y) en lekker de hele tijd in de oldschoolzaal los gaan (Y)
 
als ik naar een feest ga kleed ik me toch wel een beetje anders dan normaal met uitgaan, iets extremer zegmaar, of iets korte, iets fellere kleuren ofzo, maar niet dat ik speciaal iets laat maken ofzo
ja idd melis, zolang je er maar lol in hebt tog?!
 
niet tog, maar toch :[
ga lkrr een paar kaarsen uit blazen!!
and by the way happy birthday!!!!
 
Whahahaha kga morgen naar de stad om te kijken voor iets aparts voor in control :9
 
Wat denkt men van m'n nike's en een aussie?! Of vinden jullie In Control daar te soft voor?! Nee toch?
gewoon lekker aan doen waar je zin in hebt toch?!?!?! boeiend...
ik doe ook waar ik zin in heb,
kga denk ik in fel blauwe kleertjes naar in qontrol :p
 
Ik ga in saaie kleuren ;) :P
nou kijk maar naar me foto dan zie je wat ik aan trek en das lkrr luchtig en confortabel.
 
ja maar je ziet er nog niet uit
 
ik ga in het wit.
heb me gister een nieuw pakje gekocht. wel heel erg aan de dure kant. maar ik vind het mooi.
 
ik ga in onze klederdracht inclusief de klompen
 
ik ga er niet heen omdat ik nie in de buurt woon maar ik zou op technofeesten enzo altijd wel me haar kleuren. meestal blauw ofzo
 
Wat ik naar InQontrol aan trek.........?????

maar 's-zomers als het lekker warm is trek in m'n bikini aan naar festivals...........heerlijk
ik doe een broek aan en een shirt :yes: