Partyflock
 
Forumonderwerp · 661638
 
Wie heeft het gedaan?/ Ik denk Morris :jaja:

;d
 
Robin! Vanwege het feit dat Laura en Mirros vaste spelers zijn.. als je moord heb gepleegd ga je achter de tralies.. dus de serie uit.. En Robin is geen vaste speler.. vast boos dat Pascalle Benjamin pijn deed.. Per ongeluk gedood denk ik door Robin.
 
neej benjamin!
D@@N, Martine is toch ook terug gekomen?!

Ik ga voor de combi Laura en Morris :)
 
dokter simon :yes: of misschien toch mirjam :9
 
Ik denk ook laura... En ik ben ook blij dat die Pascalle er uit is, wat een dom wijf zeg!!! :bah:

En Benjamin moet echt naar de kapper!!!!!!:yes:
 
Morris en/of Laura... Morris is idd steeds in de buurt als ze t erover hebben, en hij had geld nodig vandaar mss het kassatekort.. maar Laura is er idd gek genoeg voor ja :)En ze schijnt uit de serie te gaan.. Morris niet, dat weet ik zeker :)

Ben ook blij dat die doos eruit is :yes:
 
RAY heeft het gedaan! samen met Benjamin, alleen benjamin weet het niet meer omdat ie straalbezopen was! :jaja:




en idd, ben ook blij dat ze eruit is, dom wijf met der poppenhoofd
 
Ik volg t niet maar die ring is toch gevonden van Laura, tja moet t soms zien maar dat viel mij zelfs op dus t is Laura!!!Kuttekop LAURA!!!
khoop dat t laura is :devil:
 
:x:x:x :devil:
 
Khoop Laura... maar et kan ook Moris zijn... :-S

Ben trouwens blij dat de "echte" Harmsen weer terug is!! wat was die andere een droogkloot zeg! :kots: Hij ratelde alles op 1 toon eruit!!
Als ik al die verhalen hoor!! Nou weet ik het niet meer..

Een steentje bij pascalle.. die is vast van ray zn navelpiercing :[

Nja ik ben benieuwd.. ben allang blij dat die barbie eruit is...

Maar gtst kennende, zal ze vast nog wel 4 keer reïncaneren.. :frusty:
Robin (benjamin's broertje) of laura !!!
 
Het was die kut laura :[
Het is Morris.>!!!!
cker weten ;)
nina :yes:
Milan!!! :P
ik denk dat het een mooie zaak is voor baantjer
Leuk al die mannen die reageren met namen van way back! Toen keken jullie dus ook :devil: en de mannen die de moeite nemen (negatief) te reageren zijn toch wel een beetje geinteresseerd....geef maar toe O:) "Neerlands beste soap" is ook volgens jullie "ok"!

on topic: Morris: zit idd altid sneaky mee te luisteren, maar denk dat hij niet expres Pascalle vermoord heeft....
2e optie: Robin...misschien was hij bang dat Pascalle nog n kindje zou slaan of was hij boos op haar omdat zij Benjamin verdrietig maakte....:[
blablabla...niks van dit soort natuurlijk, anders is het niet een vette soap! :P
 
ik dacht laura

maar ik weet nu zeker dat het benjamin is

bronnen enzo ;-)
ik denk robin...want hij wou toch niet dat pascalle en dennis gingen trouwen...en hij kan daardoor nogal vaag reageren als neit helemaal gezonde kerel
Uhm... ik denk Ray

Hij ging vet flippen in die discussie met Janine
Benjamin.....
 
Hmmm...denk en hoop toch echt LAURA!
Als die ouwe tang d'r uit is, wordt het een stuk plezieriger kijken!
Maar dan zal ze wel weer van die zeikerige dingen beleven in de bajes...! :S
 
Ik denk dat Roos het gedaan heeft (=
Werkzaam bij Cuup.nl
zeker weten dat oom Grovert het heb gedaan!!

Die wou niet op vakantie en nou had hij een rede om thuis te blijven..
Grappig dat het jullie zo bezig houdt. Ik volg GTST al een tijdje niet meer. Vind het niet echt leuk meer. Ik geloof dat de aflevering waarin Pascal gevonden is de laatste is die ik gezien heb (dat ik het niet meer volg is niet omdat Pascal er niet meer in zit hoor). Ik ben wel benieuwd wie het gedaan heeft, maar dat lees ik dan hier wel.

Offtopic: Tracy is idd heel erg irritant (mag van mij de meest gruwelijke (soap)dood krijgen ooit). En ik ben ook blij dat de echte meneer Harmse er weer is. Die andere was echt vreselijk slecht.
Ik heb van 2 mensen gehoord die insiders kennen bij GTST dat het Robin is geweest....:jaja:
Mmh, ik heb het al te lang niet meer gekeken merk ik! :)
Maandag meteen weer eens doen. Ik ben benieuwd wie het heeft gedaan! Blijkbaar is het deze keer niet zo voor de hand liggend (Y)
Denk dat het Ray is...

Hij doet veel te makkelijk overde moord en hij speelt iets te graag detectiveje..

Maar Laura had die avond ruzie met pascalle,en ik zag wel dat de diamant van haar ring eruit was...ruzie gehad en geslagen ?
 
ray heeft het gedaan,vage gozer is dat,hij doet er een beetje te gemakkelijk over. ik kijk bijna nooit naar gtst maar ben wel benieuwd wie er achter zit
Iedereen denkt nu Ray, dus dat zal ook wel niet. Als het maar niet te lang gaat duren voor ze hem hebben anders wordt het irritant:bloos:
Tracy is zekker zwaar irritant maar charly is :lief: en beter dan die ouwe charly:bloos:
 
dit leert ons wel dat hebberigheid niet goed is

Je wil ook altijd meer hihihihi


EN nou is zel lekker DOOD :D
 
arnie :yes:
 
Ja Arnie had Jeff (Bartho Braat) gepepen :O
 
Sil
of ze is zelf gewoon van die trap af gesprongen:D;)

kan ook:)
De minst voor de hand liggende getuige dit Topic is.... DENNIS

Wordt wel heel weinig genoemd, maar toch vreemd dat Pascalle haar koffers heeft gepakt waar Dennis ongetwijfeld bij moest zijn geweest (hij wist er immers van, ongeacht het feit dat hij dronken was) en vervolgens niets van de moord heeft gehoord...

Of was het toch Isabelle?
laatste aanpassing
2 Sneef: Als je het topic vanaf het begin had gelezen dan had je geweten dat de meeste mensen hier Dennis in de 1e instantie verdenken van de moord....maar aangezien het te voor de hand ligt...dus niet meer!
Met wat voor reden zou ISabelle het dan gedaan hebben?? :/
 
Daniel daniel of Sil ;)
Als ik zo waardeloos zou acteren als die muts dan was ik zelf van de trap gesprongen!

:P

Ik dacht ook aan Robin eigenlijk. Maae eerlijk gezegd merk ik t wel. GTST is al 13 jaar mijn halfuurtje per dag NIET nadenken, heerlijk!
 
Martine ;P
 
Ray en heel misschien Milan (dat verwacht niemand) en je weet het nooit met GTST alles is mogelijk...