Partyflock
 
Forumonderwerp · 661433
tot drie uur op een zaterdag avond drinken en dan stoppen...moet kunne vind ik!!!!
Dat ligt er met net aan hoeveel je in die uurtjes drinkt.

Ik persoonlijk vind het niet kunnen. Het duurt heel lang voordat de alcohol uit je lijf is. Jij denkt dat je alles nog onder controle hebt, maar dat meestal niet zo. Ik zou persoonlijk de gok niet wagen. Stel dat je echt iemand doodrijdt, dan loop je daar de rest van je leven mee. Dat vergeet je niet zomaar even.
er zijn er zat die t doen hoor,,ook in mijn omgeving maar alcohol heeft drie uur nodig om voledig uit je bloed te zijn verwijderd..heb t zelf nooit gedaan maar wat k zeg!!het gebeurd wel en als t tot op n bepaalde hoogte is dan kan ik daar meej leven..
Ik weet dat het gebeurd, maar de mensen die dat doen zijn stom.
dank je bianca,ik bedoel ook niet zuipe maar gewoon n biertje drinken..
uhh nielsje er is dus toch iemand die er serieus op reageerd!!!
Trouwens een onderwerp dat al vaker langs is geweest...
Ik neem aan dat je niet een zaterdagavond met " n biertje" doorkomt. Dus dat zullen er dan vast meer zijn. Dan stap je toch niet meer in de auto?! :S En trouwens elk biertje heeft een uur nodig om verwerkt te worden door je lichaam.
 
jij zou eens een beste vriend moeten verliezen door zo'n stomme actie...dan praat je wel anders....
drink vaak tot uurtje of 3 op feest als je daarna nog 4 uur blijft en stampuhh en zweten is alle alcohol weg.
Ik heb zeker al 15 keer moeten blazen en altijd een P geblazen....
 
Totdat je iemand aanrijdt:S

Btje jammer opzich...
ja tot je ineens allemaal vrienden verliest van zo dikke mongool die je maten dood rijd of hun eigen ze moeten gelijk rijbewijs af pakken in zo geval!!!!!!
2 biertjes en zeker niet meer
 
hmz ik wil nie veel zeggen
maar ik zit liever met iemand in de auto die :xtc: heeft,
dan iemand die nog een beetje aangeschoten is van de drank
ben in 3mndn al langs 3bekenden geweest
in ,t ziekenhuis :S
die dronken achter ,t stuur zaten
en met 1 van hun gaat ,t nie goed
 
Idd
Wanneer hoef je nu te rijden,die ene x kan je ook wel zonder :bier: ik weet t..is lastig:)
tuurlijk maar zuip er ook geen 20 op maar 2 in uur verwerk je met stampuhh makkelijk. en indd met pil op of beetje pep kun je ook goed rijden beter als oververmoeid achter stuur dat is pas gevaarlijk!!!
en aangeschoten rij ik nooit.
 
Ik snap je wel hoor:)

Ik heb me voorgenomen nuchter te blijven ak mot rijden:D
Zolang heb ik me rijbewijs nog nie,dus je weet t nooit...:S
 
Het is alle 2 niet goed te praten vind ik, maar heb mezelf dr ook wel s schuldig aan gemaakt of niet Mr.Mister;)
Als je zonodig iets wil nemen omdat je t anders niet gezellig hebt, neem een snoeppie!!!
 
Daarom rij ik ook liever gewoon niet!!
Of neem een lekker pepje dan ben je snel weer in staat te rijden en blaas je ongetwijfelt een P tje
alcohol sneller uit je lichaam dan je je kan voorstellen.
En het is nog lekker ook !
EEN ECHTE HEER GEBRUIKT NADAT IE GEDRONKEN HEEFT PEP IN HET VERKEER!
Leuker kunnen we het niet maken maar wel makkelijker(en sneller)
 
:jaja:
 
mwhehe was dat maarzo maar die vlieger gaat nie op!!! PEP haalt de ugl-etjes niet uit jou longetjes hoor!!!

Kan t jammer genoeg weten (n)
laatste aanpassing
Rijden = niet drinken bij mij...

overheid loopt hier een beetje achter..over aantal jaar is het zover..

En ben het 100 procent eens met stampterror, citaat:
ja tot je ineens allemaal vrienden verliest van zo dikke mongool die je maten dood rijd of hun eigen ze moeten gelijk rijbewijs af pakken in zo geval!!!!!!
2 biertjes en zeker niet meer

En ohja...stel je drinkt en je botst maar had toch voorrang...zelfs dan sta je al zwakker!
laatste aanpassing
alsnog wil je xtremer gaan doen dan de standaard regel, dan zal de overheid de drinker individueel moeten bekijken hoe die zich gedraagt onder invloed van. maar dat kost teveel centjes... dus nee, volg de regels :)
 
nee niet rijden onder invloed fout
laatste aanpassing
HC allochtoon het gaat hier om drinken en autorijden maar aangezien jij dat niet mag en doet
en antwoord niet drinken onder invloed??????Joost mag weten wat jij hiermee bedoeld!!!Kan je maar beter niet reageren als je ergens niks vanaf weet
 
2 britney

Dus bob-en op een scooter gaat hier voor hem niet op?!;P
 
HC allochtoon het gaat hier om drinken en autorijden maar aangezien jij dat niet mag en doet
en antwoord niet drinken onder invloed??????Joost mag weten wat jij hiermee bedoeld!!!Kan je maar beter niet reageren als je ergens niks vanaf weet

ehm ik zit ook bij andere mensen in de auto he...... en heb een goeie vriend verloren op deze manier laten we aub hier geen discussie over houden :[ ik reageerde voor de gein is een beetje melig en dan krijg ik dat naar me hoofd geworpen...
 
ik reageerde voor de gein


Kijk daar gaan we al,je moet nie zeiken als zelf ook maar dom loopt te zwetsen :devil:
 
:[ ben niet in een serieuze bui ;) maar zo dom was et nou ook weer niet misschien smilies en stout weg halen...
laatste aanpassing
 
Lijkt me heel verstandig;)
 
:$ ik snap nu me fout :$ :$ :$ sry sry sry sry sry deed dus drinken in plaats van rijden zijn de mensen een beetje vergevingsgezind

:X
 
Vooruit:)
Drinken in plaats van rijden is vaak wel het verstandigst ja
 
haha ik typte het verkeerd in elk geval :flower: gewoon misplaatst...... sry nogmaals.... my bad ;)
laatste aanpassing
aaaaaah ik vind het zo vredig lief hier :D
 
gelukkig :D
daarom heb ik geen schoot/auto ben tog meestal te gefreakt om te rijden en zelf op de fiets ben ik een gevaar voor de snelheids limiet:P
Degene die mijn zusje dood reed, had ook drank op.....
er valt een pijnlijke stilte

2 romy :hug: :'( (F)
Dank je...GabbaRuss :hug:
kortom mensen t kan eigenlijk niet maar hou t als je het toch doet goed in de gaten....
respect voor Romy...
drie uur nodig om voledig uit je bloed te zijn verwijderd


Wat is dat nou voor sprookje???? Hierbij even een quote van alcoholvoorlichting.nl:

Je lichaam doet er 1 a 1,5 uur over om 1 standaardglas alcohol af te breken. Dus hoe meer glazen je hebt gedronken des te langer je lichaam (de lever) bezig is met de afbraak van alcohol.
Rij nou gwoon niet met drank op.... bespaar je je eigen leven en die van een ander.....
zowiezo niet zuipen/drinken...

komen de minste ongelukken van
mensen die onder invloed van wat dan ook rijden verdienen een nekschot
jantje dat is wel heel zwart -wit
de 1 heeft stress de ander is oververmoeid de 3e is aan het bellen de 4e heeft de radio aan allemaal gevaarlijk. om dan iedereen gelijk af te schieten...
 
nou dazzle dan zit je dr mooi naast, praktijk bewijst t, heb alleen geen zin om verder in details te gaan.
:s
net of je met drugs normaal kan rije:s
nou niet dus dan zie je ook geen goeie afstand en diepte voel je je lekker schuldig of niet als je je maten dood rijd en jij overleefd t of je schept een ander :s
gewoon nuchter of niet rijen
 
vet man, egt stoer onder invloed rijden :frusty:
Liever onder invloed dan sex onder het rijden ;) dat gaat helemaal fout.
voor mij meer een princiepe kwestie...

Als je rijd drink dan niet...

Wil je wel drinken rij dan gewoon niet...