Partyflock
 
Forumonderwerp · 654459
 
Hey, zijn er nog mensen die een goed hotel of appartement in Chesonissos weten????
En hoe is Appartement Stelios??
kent er iemand hotel chersonisso palace? daar gaan we naml dit jaar
vorig jaar hadden we mitsis serita beach een mooi hotel maar het ligt een beetje ver van het centrum en om telkens weer een taxi te moeten nemen heb ik ook geen zin meer in en de animatoren waren dikke losers
 
Appartementen Golden Valentin, 2 jaar achter elkaar geweest. 300 m buiten het centrum. Ziet er super verzorgd uit, en erg grote kamers. TIP --> Neem de Machonette.......die zijn echt super groot.

Een oud echtpaartje rund de tent en zijn echt super aardig, er zit een mooi zwembadje bij met een barretje waar je van alles kan kopen. Op dinsdag houden ze altijd een BBQ, dit is echt gewoon onwijs lekker eten.

Aanradertje (Y)
App.Elina is zeker wel oké (y) Zaten we vorig
jaar! Dit jaar zitten we in Almalthia,schijnt
ook wel aardig te zijn!
Jason; kan er nog steeds niet bij dat we in hetzelfde app.zitten! Gaat cker leuk worden :cocktail: :)
(k)
laatste aanpassing
Maar nu he ik wel de topic van South Star ingepikt

Vind south star toch niet erg of wel??

En al rondgekeken X-Istenz??


1. Hoe quote ik :-)
2. Ik heb nog niet rond gekeken, zal ik wel begin volgende week doen tnx. Dan laat ik je iets weten op PF
 
Wij zitten vanaf 28 juli, 15 dagen in Sonia Mare!
Zie jullie daar:D
1. Hoe quote ik

Ik denk dat je het beste bij 'Help' kan kijken..

2. Ik heb nog niet rond gekeken, zal ik wel begin volgende week doen tnx. Dan laat ik je iets weten op PF
Top gozer (Y) Laat me weten als jullie geboekt hebben..
laatste aanpassing
Eeey Lisette!
Gaan jullie oek na griekenland?

(K)
 
IK ga wel deze zomer maar weet echt niet hoe dat appartement heet...
 
Ja jij ook dan? en met wie en welke datum?
2 lisette

ja :D Tally gaat met ons mee.. we gaan met zn 6en :P whehe 16 juli t/m 30 :P
 
Zit van 4 juli tm 14 juli in appartementen Amalthia. Nog meer mensen dit appartement geboekt?
 
Maggie: Ik kom 28 juli aan dus misschien zie ik jullie nog!
Het gaat zeker leuk worden ;) Ilse!! (Speedfre@k)
Ik kijk er al naar uit !!!
2de meeting? eerste week van augustus denk ik.

ps. hoorde ook dat tiesto deze jaar ff op kreta langskomt.




n paar dagen geleden in chersonissos
Im ben van de partij in app Elina ben eens benieuwd. Foto zagen dr wel mooi en verzorgd uit.
Dat is mooi want ik zit van 23 juli t/m 4 aug. in appartement Elina :d
 
Wij zitten in app. Pliades.. is dat wat? Heb er nog niemand over gehoord en kan hem op andere sites ook nergens vinden :s
pliades is wel bekend appt. complex.
 
Maar waarom kan ik hem dan nergens vinden? Of zoek ik gewoon op de verkeerde plekken haha..
 
amalthia is (y)
vorig jaar geweest en heb er echt een leuke vakantie gehad :)
 
Ja daar hebben we geboekt! Maar dat is echt de enigste site waar je app. Pliades kan vinden :s das toch vaag..
hier ook

http://www.sunweb.nl/bestemmingen/index.asp?ACC_CHERPLIA
laatste aanpassing
 
Ja via Sunweb hebben we geboekt! Maar wil graag meer foto's zien :( haha..
sorry :(
kan daar nie mee helpen :p
 
Haha maakt nie uit, ik wacht geduldig af tot 28 juli :s ;)
 
Nee sorry geen meeting voor mij! Geen tijd en geen zin in..
 
Zo iets vergeet ik toch whahaha..

No Meeting voor mij haha..
 
Hej weet iemand hoe het hotel Maragakis is??
Hey ik ga toevallig ook naar Maragakis.. Lees op internet veel verhalen over dat het goed is voor "jeugdige bezoekers" zit boven de NRG club geloof ik, dus vroeg je bed in heeft geen zin (als je daar uberhaupt zin in hebt..) want je wordt er toch wel uitgedreunt.. verder is er eigenlijk niks speciaals over te vinden. wanneer ga jij erheen trouwens?? ik vanaf 22 juli.. nog ff wachten..:-(
maragakis is goed hotel
 
16 Juli.... Bijna....
Ik zit er vanaf 23 juli, 15 dagen met 2 vrienden!!
 
Ik en een vriendin van me zitten in appartement Elia en Tina. Bekend bij iemand??
wij zitten in app sylvia, is dat bij iemand bekent??

zo ja is het wat??
 
Waarom zit niemand in Tina Maria Zanik? :(
Ben ben benieuwd of dat iets is :jaja:
Artiest SOK
Ik zit in tina maria zanik. Zat er 2 jaar geleden ook en ik vond het er echt netjes en schoon.

Plus het feit dat er eigenlijk alleen maar jongeren in zitten dat maakt dat de sfeer helemaal super is. Je hebt dan ook geen gezeur over te harde muziek enzo van oudere mensen die daar niet tegen kunnen. Alleen s'nachts moet het helaas wel stil zijn na een uur of 1 a 2 en dan loopt er zo'n bewakings mannentje rond die af en toe roept dat je stil moet zijn.

Maar ja, omdat je s'nachts waarschijnlijk in 1 van de kroegen of clubs zit heb je daar weinig last van.

Wanneer zit jij er eigenlijk?
Ik van 28 juli tot 6 augustus.
laatste aanpassing
Tina Maria Zanik is zeker een relax appartementencomplex, zwembad met bar aanwezig waar je een lekker Nederlands ontbijt kan verorberen! Lekker dicht bij Starbeach wel een stukje lopen naar het centrum, maar ja tis t een of t ander.
Als je geluk hebt(wat ik afgelopen jaar had) Heb je ook nog mooi zicht op de zee!

Kortom: Tina Maria is super!!

Ik heb hier ook mensen horen praten over Amalthia dat dat zo'n geweldig apartemant is!
Nou ik heb me dood lopen ergeren aan het appartement! Het stinkt in die straat, geen airco, teringuitzicht, klein kutbalkon, geen zwembad!!!

Maar tis maar wat je leuk vind
laatste aanpassing
 
Thnx!Gelukkig klinkt het allemaal positief :D

Wanneer zit jij er eigenlijk?
Ik van 28 juli tot 6 augustus.


Wij gaan 1 augustus tot en met 11 augustus. Wie weet kom ik je wel tegen!
 
hey ingel,

ben aan het aftellen;)ieeeee heb zo´n zin.
Gaan we lekker saampjes kreta onveilig maken ;P
eigen huis = better dan appt :D