Partyflock
 
Forumonderwerp · 648897
Wanneer komt er weer een HouseQlassics? en 1x per jaar een HouseQlassics is te weinig!
kanis & gunnink zijn ook aanwezig!! nog ff..., en dan helemaal losssss!!!! (y)(y) :bounce: :bounce:
 
Ik heb begrepen dat het niet is uitverkocht, maar dat de verkoop van ticketbox gewoon gesloten is om 16.00 uur voor houseqlassics.

Maar goed, ik heb ook nog 4 kennissen die een kaartje moeten hebben :/
ik ben aanwezig gisteravond nog kaartje gekocht
zeker goed bezig jeroen...
ja ik kon jullie toch nie alleen laten gaan he:)
hehe zeker (y)
 
Nijmegen is weer goed vertegenwoordigt op Houseqlassics zoals altijd zie ik?!;)
hoho beuningen ook he.. :p
Tis bijna zover,kga zo ff douchen!!en dan straks eens met de auto richting amsterdam :d
 
Gezellig Jeroen :)
Juist over een klein uurtje zit ik in de trein :D
ik in een klein uurtje in de auto.. :jaja:
:bounce: Gaan we dan...!


:D
:D
Kzit op hete kolen joh!! :yes: vrouwen hebben altijd zoveel tijd nodig he!! :d
Artiest B82
Is het trouwens uit te houden in een longsleeve in die HMH of ist erg warm?
Maar goed, ik heb ook nog 4 kennissen die een kaartje moeten hebben


gewoon daar ergens kaartje regelen ben je vaker nog goedkoper uit ook mits je het bij de goede mensen haalt en niet bij die mensen die erom staan te schreeuwen, en als dat niet werkt gewoon aan de deur kopen
 
over uurtje weg :yes:
 
nog 2 uurtjes en dan stappen we de trein in:D

En dan gaat het helemaal goed komen
is het uitverkocht?
nou KimCoRe dat word dus geen Houseqlassics voor mij:(:(:( kutzoooooooooooi!! Maar ja ik ben helemaal gebroke voor mij vnaaf geen party volgende x wel weer..wens jullie mense allemaal veeeeeeeeeeel PLZ!!!!!en :bounce:
Heeell jammer hoor moniek!!
Maar ja jij mag volgende feestje weer ff gek doen dan!
Ik vanavond op HOUSE CLASSICS!

corrorborror 3 kwart links BALLENWASSERS
over een paar uurtjes weg :)

heb er veel zin in :)
 
en ja hoor.. kijk er naar uit, en lig nu natuurlijk ziek op bed... koude douche maar nemen, want we gaan natuurlijk wel..
ben echt benieuwd naar human resource. word flink springen haha. en laat de lonsdale mensen aub thuisblijven!!!!! veel plezier partypeople :-)
Het is echt super vet hiero:D
 
Lekker feesie hoor:yes:

Maar van mij mag het alleen wel wat harder allemaal maar het is nog vroeg...:D
:yes:


jammer dat ik er niet ben werd net gebeld :D zweer schijnt goed te wezen :P
Lekker feessie :yes: Muziek klink goed!!!!
 
dream team zo!!! mijn mattie gizmo
 
Was weer een geweldig feest, zeker door al die oude nummers
 
In het begin was de sfeer goed, maar toen 1 of andere randmongool bekers naar de dj ging gooien en argeloze omstanders in elkaar mepte, schrok ik toch wel even. Ben jij die gast? KRIJG HIV!!!!

Yves de Ruyter en Armani vond ik (y) super!!!

De lampen en het geluid waren ook goed.
 
Ik vond het zeker leuk! Yves De ruyter, Robert Armani, Erick E waren gewoon erg relax....
Dreamteam vond ik ook super...
Ik vond de sfeer een beetje lafjes, vooral in het begin. Heel veel mensen die niet aan het dansen waren en mensen die constant aan het lopen waren.
Persoonlijk vond ik mijn eerdere HouseQlassics (febr. 2003) beter. Maar het was wel een leuk feest.
 
Nog zoiets vaags: toen Armani draaide (toch echt niet superharde techno) kwamen er twee meisjes naar ons toe : 'gaan zede hele avond zo hard draaien?'

hmmmz,, nee het wordt alleen nog maar harder!!!!

ze dachten dat ze op een 80s classics party met boney m waren ofzo :/
:d
 
hahaha, die meisjes hebben de schrik van hun leven gehad, als ze het gered hebben tot the dreamteam :)
 
hahaha ja ! 'waar bleef tiesto nu?'

zo ik denk dat ze gedacht hebben dat ze in de hel waren beland, en geeindigd zijn in de jezusbus!!!!

:p
 
Nou, dan hebben die ook weer wat zieltjes gewonnen :D
Hebben die lui ook eens nuttige avond gehad...
 
ja.. we hebben twee trance-zielen gewonnen op een hardcorefeest... halleluja.
Erick E waren gewoon erg relax....


Volgens mij draaide hij daar onder zijn WEL aansprekende naam DJ E-ONE (Palace, the Gate)... willen we die twee namen niet door elkaar halen gaarne? (ook al is het 1 en dezelfde persoon)
 
Het was Superrrrrr. Echt Kippenvelll gehad :D
:respect:Vince:respect: Geweldigggg
laatste aanpassing
 
Vond het niet zo leuk eigenlijk
K HEB M GEMIST:(....

volgende week maar naar masters :d
 
Ja ja het droomteam eindelijk weer eens 100%!


100% of niet ... maar echt top vond ik het niet :no:


vond zo iezo wel dat er minder gedraaid werd .. veel nummers werden opeens afgekapt... beetje jammer ...

maar sfeer vond ik wel oke ...

al heb ik toch wel een keer gevraagd :[ .. of iemand niet beter onder mij door ... via links of via rechts of zelfs bovenlangs mij kon gaan ipv dwars door mij heen ... :S
ik heb het feestej weer gemist.. was dus wel een leuk feestje??
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Was een topfeessie. Einelijk weer eens! :) Vince was voor mij weer de man van de avond :respect:
 
Volgens mij draaide hij daar onder zijn WEL aansprekende naam DJ E-ONE (Palace, the Gate)... willen we die twee namen niet door elkaar halen gaarne? (ook al is het 1 en dezelfde persoon)


Sorry :S Wist ik idd wel...Maar kon vanochtend even niet op de naam komen, was nog een beetje :vaag: :)
Zal volgende keer beter mijn huiswerk doen ;)
 
Toch wordt er niet zo veel gedanst als op een Ghosttown of Mindcontroller. Komt volgens mij door die spekgladde vloer in de HMH. Daardoor komt de sfeer er toch niet echt goed in naar mijn idee.
 
Erick E is gewoon Erick E, en Erick E is een held..

niet ouwehoeren..
 
Ja ja was weer een super feesie
 
Heb me goed vermaakt :)