Partyflock
 
Forumonderwerp · 635099

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
deze jongen is sinds zondag morgen vermist.
kijk ff op deze link aub.

http://www.x2o.nl/maurice/vermist/
Hmmmm. tot dinsdag is wel wat lang om ergens je roes uit te slapen...

:vaag:
 
Zuur, ik hoop voor je dat ie snel terecht komt.
:S ken hem van zien enzo hier in de buurt, vreemde zaak ...
 
Zeer Vreemde zaak....ik hoop dat ie snel terecht is :/
 
ik ken hem ook maar misschien heeft iemand hem nog gezien of weet wat er gebeurt is
laatste aanpassing
helpt misschien :)

Beetje vreemd idd...
Misschien met andere mensen meegegaan en daar paar dagen gebleven.
Maja hoop dat iemand wat weet.
 
Beetje vreemd inderdaad. Zijn er misschien iets betrouwbaardere bronnen dan dit zelf in elkaar geflanste websiteje?
 
geen id goochem ik heb dit van een vriend gekregen en hun hebben ook nog niks gehoort dus kan er niks over zeggen
Dit is idd erg vaag.

Staat nu ook op U-H-M
site.
laatste aanpassing
ik hoorde het gisteren van iemand die hier op bezoek was en hem ook kent
 
T is al dinsdag dus dat is behoorlijk lang!
 
T is al dinsdag dus dat is behoorlijk lang!
Dit is helaas klotenieuws....
 
Ja nooit tof als er plots iemand verdwijnt
 
nee bah :( vin dat soort dingen altijd maar eng
te hopen dat hij ergens te lang is blijven hangen.... :S
 
Enge dingen dit altijd.

Hopen dat hij snel weer terecht komt :/
 
Ik geloof er tot op heden weinig van. Zo'n site kan iedereen bouwen.

Bronnen aub.
 
ja kijk effe op de uhm site dan goochemerd :s
sjonge jonge een organisatie zet het niet zomaar op zijn site... www.ravingnightmare.­nl

das site van uhm... en als je het niet gelooft ken je ook ngo wel naar de politie bellen..
 
wat d8 jij nou goochem dat we zoiets voor de lol erop gaan zetten.

thanx cindy voor het forum
dit is hendig verziekt... hoop echt dat iemand hem snel vind.. of dat er iets beter nieuws komt dat die ergens zit ofzo ja...
Is er al nieuws ?
Wrom was ie dan nie in Opsporing verzocht :s


en waarom staat ie nie op vermiste personen.nl???


%(
ja cindy: bedankt :kusje2:
En goochem: ik snap je reaktie,maar als je op stap gaat met n vriend van je en die knul komt niet opdagen terwijl je samen naar huis zou gaan.en je zit in ZIJN auto te wachten en je hoort of ziet niets meer van m
Dan word je gek,je gaat alle gangen na belt iedereen op die hem kent, en niemand weet iets of heeft iets gehoord,de politie mot n tijd afwachten iv.m t(eventuele) trugkeren van m maar na n paar dagen nog niets horen ga je zelf proberen iets te weten te komen,En t klopt gewoon niet, en als ie met iemand was meegegaan had ie zich allang gemeld en tot nu toe weten we niets meer als jullie nu, Dan kun je zeggen bel m dan en jaha dat hebben ze ook gedaan en tja as zn foon dan thuis ligt dan houd dat ook op.
Ik weet niet wat ik moet denken eigenlijk, maar vind t behoorlijk eng worden,en als iemand ook maar iets weet of als iemand m nog heeft gezien wil die diegene dat dan aub doorgeven aan de polite zuid limburg want dit het afwachten is het ergste wat er is vooral voor zn ouders en vrienden.
maar voor degene die denkt dat t n grapje is dat is dus echt niet zo want hier maak je geen grapjes over (wij in ieder geval niet)
en als iemand n suggestie heeft wat er nog eventueel gedaan kan worden horen we t graag
BVD
hij komt ook op vermiste personen (vandaag)
Maar we blijven hopen dat ie gewoon opduikt
het staat ook al op tvgazet,L1 nieuws
laatste aanpassing
was ie erg onder invloed, of viel dat wel mee?
Ze zeggen dat ie gedronken had,of ie nu zat was of aangeschoten geen idee want ik was er niet bij die avond.
aha...echt klote hoor...

Succes, meer kan ik er ook niet van maken :(
dit is echt waar mensen !!!! k hoop dat ie terug komt
Zit ie niet ergens bij een gast thuis aan de spat een beetje te afteren?
Dat zou wel verragd zijn. Zit je gewoon een beetje te afteren zie je opeens je hoofd op opsporing verzocht.

Maja als er wel echt wat aan de hand is ken je er beter zo snel mogelijk bij zijn.

Heeft die jongen gewoon werk ofzo waar hij eigenlijk maandag heen zou moeten? Dan is het meestal wat ernstiger als je zonder bellen nog ene paar dagen wegblijft.
 
Zeg Paraholic, voordat je de wijsneus gaat uithangen:

-Hoe moet ik in godsnaam weten dat het op de website van Raving Nightmare staat, hoe moet ik uberhaupt weten op welk feest het is gebeurd?

-Hoe moet ik in godsnaam weten waar uhm voor staat?
Sterker nog, ik las het als welbekende stopwoordje "uhmmmm", je kent het wel, als je met je bek vol tanden staat. ;)

En ja, ik verwacht inderdaad dat dit soort dingen voor de grap gemaakt worden. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn. Is het dan zo gek dat een mens achterdochtig cq. argwanend reageert zolang er geen BETROUWBARE en OFFICIELE bronnen vermeld worden?

Verder, veel sterkte en succes. Vermissing is een va nde ergste dingen wat een mens en zijn naasten kan overkomen.
laatste aanpassing
lindaatje:
ja hij heeft werk,zn baas is ook aan t zoeken en zit ook met zn handen in t haar.
Nou de reden dat t niet door betrouwbare en officiele bronnen gemeld komt door t feit dat voor de politie nog niets aan de hand is.
maar voor zn vrienden en ouders wel , die kenne m door en door.
En ik snap de reakties wel,maar wat moeten wij dan doen?ik heb geen cursus vermiste personen hervinden gedaan.
We willen m gewoon vinden zo snel mogelijk.
 
hier is toch nog een topic over..

Maja igg wel ernstig dit :S
wat een $#%$% site die www.vermistepersonen.nl.. elke x als je een pagina terug wilt moet je weer van voor af aan beginne..:S geen wonder dat iedereen vermist blijft..:p zo heb je ook geen zin te kijken wie er vermist word
laatste aanpassing
nx trug van de energiehal naar haarlem zat r n gozer bij ons in de auto..en ergens bij leiden kwamen we r achter dat eigeluk niemand m kende..toen hebbe we m de auto uitgeflikkerd en ging ie ergens heen lopen..der is dus nog hoop..stom voorbeeld mgoed..dit soort dinge gebeuren..
 
Whahaha:D D0wn3R dat doe je toch niet??
Dan breng je hem toch terug of niet?? :D


Maar ff ontopic:
Hoop echt dat ze hem snel vinden!
 
Dat is nog in je auto, wij hebben het meegemaakt dat er een vreemde in huis zat na een feest. :vaag:
ow wel in mn gehuurde bungalow..ineens meisje wie ben jij?..kreeg ze n rood hoofd en ging ze weg..lollig
ja die heeft ie en die lag/ligt dus thuis.
anders konden ze m wel via t signaal van zn mobiel opsporen.
laatste aanpassing
g ik neem dus altijd met mobielte meej. zeker nav dit !! succes mensen!
dit is echt zwaar klote!!!
Ik hoop echt dat jullie hem snel vinden.
Ik heb hem nie gezien rond half acht, toen ik buiten kwam. Laten jullie nog horen ofdat hij gevonden is?

heel veel suc6!!!
voor diegene die nog steeds denkt dat t n geintje is kijk hier ns
http://l1.nl/
sorry as t niet aanklik baar is
en tis niet op de 1ste pagina maar t staat erop!
je moet op meer nieuws onderaan klikken
mischien is dit meer bewijs voor jullie.

*edit* ik heb er even een linkje van gemaakt.
Fairytale® inzake admin
laatste aanpassing door een beheerder
heej tari, je hoeft je iet te bewijzen. voor mensen die het niet geloven hebben gewoon geen respect. tot het hun een keer overkomt!
nee ik weet t maar ik moet toch wat? ik kan toch niet stil blijven zitten tot er iets gebeurt?
hij moet gewoon gevonden worden en ik hou er niet van om voor leugenaar uit te worden gemaakt.
Ik zit hier nu alleen ,de rest is pamfletten ophangen enof werken dus ik kan niet meer informatie geven as dat ik heb.
Hopen dat ze hem snel vinden, succes!