Partyflock
 
Forumonderwerp · 633818
 
Ik zou mee gaan...
 
hangt idd van situatie af en of het eigen schuld was. zoja, dan blijf ik tenzij ik anders allen terug moet :P maar als 't maar één of ander klein feestje was waar ik toch niet zo naar uitgekeken had, dan boeit 't me ook al een stuk minder.
van tevoren zorgen wij altijd dat er iedereen van de groep een maatje heeft, dit is altijd standaard.
ligt er denk ik aan wat hj/zij gedaan heeft
Ligt er aan wie en hoe laat het is.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
8 jaar naar feesten....nog nooit meegemaakt...
 
Ligt aan de reden en aan wie het is. Voor mijn echte vrienden zou ik meegaan! Moet het niet zijn eigen schuld zijn!!! Gaat het om enkele pillen dan zou ik meegaan, gaat het om dealen dan is het jammer!
hij wacht maar in de auto als het zijn eiegen schuld is, anders mee gaan :S
ligt eraan hoe, maar denk toch dat ik mee zal gaan naar buiten (beetje twijfel)
laatste aanpassing
Ik blijf lekker binnen. Als een van mijn vrienden eruit word gezet, zal hij het er zelf wel naar gemaakt hebben...
 
Het is me gelukkig nog nooit overkomen maar....
Ik zou mee gaan, samen uit samen thuis.
:)
 
Samen uit Samen thuis!
Ligt er aan wat ik heb moeten dokken voor dat feest en wat de mogelijkheden zijn om ergens anders verder te gaan.

Lijkt me een aardige kutsituatie!
Houdoe he kerel zie je morgen laters !! :D
 
Als het mijn eigen vriend is ga ik wel mee.
Anders niet,maar ik verwacht het andersom ook niet.
 
ligt er aan wrm die er wordt uitgepleurd.
Meeste gevallen ga ik mee, als ie met ons daar is dan.
t gebeurde mij op Bass Generation dat een maatje van me er al naar 10 min uit werd geschopt.... k was toen in m'n eentje over, maar k ben toch gebleven.... hij heeft zich buiten wel een beetje kunnen vermaken met een paar gasten....
hangt van de situatie of
samen uit samen thuis

dus 1 der uit allemaal der uit
 
ligt er heel aan wat die gene heeft gedaan.. is het onrechtvaardig en het is echt een goeie vriend/vriendin zou ik miss. wel mee gaan.. zou het wel behoorlijk kut vinde..maar daarvoor heb je goedmakertjes..volge­nde feesje op zijn koste ;)
 
Als er iemand uit moet dan gaan we allemaal weg.
Autosleutel geven, wacht maar fijn in de auto.
Of er moet echt iets medisch ofzo aan de hand zijn, maar ik ga echt niet naar huis omdat iemand anders problemen maakt, dat zou ik ook niet van mijn vrienden willen, ik wacht wel..
ik zou de mooiste vrouw uit de groep kiezen.en met haar naar de auto gaan.
laatste aanpassing
ligt eraan wie

maar als gewoon relaxst iemand is ga ik zeker mee samen uit samen thuis
Ligt eraan waarom ... Als ut echt zijn/haar schuld is na dan oprotten dan ga k niej mee maar anders wel
Samen uit samen thuis.
Tenzij hij/zij het er zelf naar gemaakt heeft natuurlijk.
meestal is iedereen elkaar kwijt en kom je dr pas de volgende ochtend achter dat iemand dr uit is gepleurd :p
Als het diegene zijn eigen schuld is, zou ik blijven, anders zou ik wel meegaan. Dan wil ik niet in een tent blijven waar iemand er uit wordt gezet die niks gedaan heeft.
Einde feest!

Als het zijn/haar eigen schuld is en het feest was vet, dan kan diegene nog klappen verwachten (bij wijze van spreken)...

Maar kon hij/zij er niks aan doen, dan kan je met z'n negenen niet doorfeesten als je daar met z'n tienen had moeten knallen dus...

Bye bye, zwaai zwaai...
laatste aanpassing
 
Ligt eraan.. als het zijn eigen schuld is...
man hij lekker buiten gaan w88 op ons..

als het nie zijn eigen sculd is gaan we met zijn allen gewoon mee.. ja toch?
Ik heb het zelf meegemaakt met een vriend van me die gepakt werd met snoepies, hij was zelf zo sociaal door te zeggen gaan jullie maar door ik ga wel naar een kroeg :D (y)
Ja en zo hoort het ook. Ik ga zou niet willen dat andere mensen hun feest verkloten door mij...
 
gewoon doorgaan.... is toch wel eige schuld...
tsja in principe zeg ik ook samen uit samen thuis maar denk dat als t een x gebeurt dat ik toch binnen blijf..
 
ligt eraan waarom, als hij/zij op drugs is gepakt of ruzie heeft gemaakt kan hij/zij niet op me rekenen (behalve frank natuurlijk) :p
laatste aanpassing
 
Als het echt een vriend van me is mee!! NO DOUBT!
ligt er aan , ik vaarg eerst aan diegene wat hij vind , is het een dame desnoods gaak als enigste mee , maar het is altijd kut , en ligt behoorlijk aan de situatie , word ik er uit gezet , dan zeg ik jullie kennen ook feesten zonder mij :YES:
 
Hangt van de reden af.. heeft diegene zelf de problemen opgezocht wacht dat persoon maar fijn buiten op ons.. is het om niets, door toedoen van iemand anders waar diegene eigenlijk zelf niets aan kan doen, en valt er niet met de security over te praten ga ik mee.
 
gewoon autosleutel geven...en hij gaat daar maar slapen ofzo, zou beetje zonde zijn om meteen met 9 man weg te gaan voor 1 iemand die eruit is geflikkerd (beetje eigen schuld ook en zo niet dan: shit happens)
ik zou met hem meegaan want je bent tog met een hele groep en dalijk gbeurt er wat met hem en dat voel jij je schuldig omdat je niet bent meegegaan
 
Maakt me niet uit om wat voor reden het is ik zou altijd met hem mee gaan!
Samen uit samen thuis!
En ik zou me dan bedenken hoe kut ik me zou voelen als ik er uit gezet werd en er helemaal alleen voor stond omdat mijn "vrienden" door willen feesten!
Of ja wat je dan vrienden noemt natuurlijk!
Want iemand die je laat barsten is geen vriend!
Sim-pel!
laatste aanpassing
ook al zou ik flink balen, ik zou meegaan

samen uit samen thuis.
en ik weet van mijn vrienden dat ze heus niet te ver gaan met dingen, dus dat hun verwijdering nooit echt terecht zal zijn.
ik ga niet mee.. heeft dan zelf voor problemen gezorgd, en daar zou ik mijn feest door moeten missen? gaat 'ie toch lekker een bakkie drinken in de 'jezus-bus'....
 
Samen uit samen thuis!!!
 
Idd ben t met HHOOLI eens... als je samen weggaat ook samen weer thuis :D
dan wacht 'ie toch tot 't afgelopen is? kan je samen naar huis...
 
dan issie dalijk weg en ken ik niet meer meerijden :D
Eigen schuld? Dikke bult!

Zo niet dan kijken wat de mogelijkheden zijn, in t ergste geval ga ik mee.
ja jézus, wat zit je nou?
jij bent toch van het samen uit, samen thuis sprookje? lekkere vriend dan als 'ie eerst loopt te etteren zodat 'ie naar buiten word gezet, en dan ook nog eens niet wachten op z'n vrienden die 'ie thuis moet brengen....? zou 'm niet meer meenemen en me moeder bellen of ze me komt halen.... :D
 
en als je beltegoed nou op is :D
dan zijn er toch nog 8 andere vrienden?