Partyflock
 
Forumonderwerp · 631360
Na Zandvoort en de Fun is nu dus ook de Peppermill verboden gebied voor Hardcore (feesten). Wordt dit niet een beetje te gek allemaal?
 
ja maar wat kun je er aan doen

:cry:
 
dit wordt juist wel te gek allemaal :P
 
Okee,niet leuk maar er zijn wel redenen voor bedacht niet?

1 dood meisje,wat ongeregelheden en wat elende hier en daar.
Dit gebeurt niet alleen met hardcore feesten maar ja waarom verbieden ze t wel en niet bij techno.
Ik denk dat je daar eens naar moet kijken en dan moet oordelen.
ja ok... maar van hardcore feesten worden altijd alleen maar de negatieve kanten naar voren gebracht en nooit de positieve.. dat et nu ook al in de peppermil verboden is slaat nergens op.. de Fun word ook al steeds moeilijker door die achterlijke vreeman.. slaat allemaal nergens op!
doe je nix aan. zie et eerluk gezegt nog veel slechter in voor HC in de toekomst, want iedereen weet dat der vanzeflf weer iemand sterft aan overdose op een feest.
HC-scene gaat vanzelf kapot als et zo doorgaat
 
dat klopt idd......dat komt alleen maar door :xtc:....dat ze geen vergunningen verstrekken....

Maar goed HC will never die:d en zeker ook niet de feesten:D hehe!!
MOH Breng jij de positive dingen van hardcore is naar voren. Dit is je kans.....
laatste aanpassing
 
Artiest SinSuline
Ach, hoe meer het verboden wordt hoe meer illegale feesies er zijn toch...?:D
het wordt ook steeds erger (k)
ja en hoe meer underground,hoe vetter dat de feesten weer worden,(dan weten alleen de mensen die echt van hardcore houden waar t feest is :))
of mag ik dat niet zeggen?
Artiest Manzel
psies bassline junk, zal de scene alleen maar ten goede komen. Op illigale feestjes komt ook geen tmf publiek af.
hebben de bezoekers toch echt aan hun eigen te danken dat de hardcorescene zo fucked up is.
 
MOH Breng jij de positive dingen van hardcore is naar voren. Dit is je kans.....


nah als hij het niet doet doe ik het wel!

-Hardcore is uitgevonden in nederland!!
-Mensen die naar een hardcorefeest gaan zijn één grote familie, zelfs al zou jij er voor de eerste keer heen gaan, dan zou je versteld staan hoe aardig iedereen tegen je is! Iedereen praat met elkaar, iedereen danst met elkaar!
-Op een hardcore feest is er altijd een climax, de mensen blijven gewoon doordansen en dat is op andere feesten wel anders... daar duurt een climax 5 minuten, en dan is het maar weer wachten op de volgende climax!
-Je wordt er niet aangekeken op hoe je je kleed, of hoe dat je danst! Al ga je rond waggelen als een konijn :s, dan doet iedereen leuk met je mee!


is dat genoeg?
Zijn er weer grote feesten en dan krijg je dit gezeik haha.. Maar daar gaat het niet om: Gemeentes volgen elkaar nu in snel tempo op met het verbieden van Hardcore feesten. We zitten hier toch in NL :S
laatste aanpassing
hmja ik denk niet dat overheid zo dom is om ineens hardcore te gaan verbieden ofzo
alsof op techno of andere feestjes nie geslikt en gedaan wordt
plus als ze het gaan verbieden gaat het underground en hebben er helemaal geen zicht meer op, ik neem aan dat ze daar nog wel aan denken
ze moeten gewoon met de poten van ons afblijven!
Ik laat me hier niet over uit.
Straks word ik weer verbannen.
 
ik snap ook neit waarom ze dat eigenlijk allemaal doen... ik bedoel: WHY!

als ze gaan zeggen door de agressiviteit... dan kunnen ze hardstyle feesten ook gaan verbieden en nog vele andere feesten....

t word een beetje discriminatie...
"Lonneke -Hardcore is uitgevonden in nederland!!"

Hardcore komt uit Amerika.
Deze muzieksoort werdt als eerst gebruikt in underground homotenten in Chigaco.
Paar mensen uit Rotterdam hebben het vanuit Chicago naar Nederland gehaald en hier is het uitgegroeit naar iets masaals.
laatste aanpassing
laten we zo zeggen hardcore is hier groot geworden...
is gewoon stukkie nederlandse cultuur en dan willen ze t gaan verbieden?

laat ze t maar proberen..
alsof t ze gaat lukken :/
House is uitgevonden in Chigago, hardcore (house) komt uit Nederland.
Juist.. Die tijd was het clubben geblazuh in Amerika toen de Euromasters al op Hollands Hakkuh stonden B)
 
Zat jij toen niet nog in de pampers, Dennis :P?

En idd, als er meer feesten er verboden worden, worden de feesten die overblijven meer underground :P, en waarschijnlijk ook weer leuker :D.
Het is echt belachelijk dat hardcore wordt verborden, laten dan ook maar meteen het voetbal verbieden. En het schaatsen, waar het nationalisme ongekend populair is ;) en rock festivals omdat er teveel gebruikt en gezopen wordt. Laten we dan ook maar de muziek verbieden, het kon mensen wel eens tot iets slechts aanzetten.
Als de redenatie voor het verbieden van HC feesten wordt doorgezet zou je zowat alles moeten verbieden.

Het is gewoon zo makkelijk voor burgemeesters om feesten te verbieden en ze denken dat ze daarmee alle problemen oplossen. Typisch het niveau van bestuurlijk en politiek (Nederland).

En idd, als er meer feesten er verboden worden, worden de feesten die overblijven meer underground , en waarschijnlijk ook weer leuker .


Denk dat de overgebleven feesten juist drukker worden bezocht, aangezien er minder feesten zijn en het publiek even groot blijft.
lijkt wel een virus dat alle burgemeesters treft tis gewoon zwaar triest maar dat de aankomende megarave is afgelast vind ik wel goed (tis natuurlijk klote) maargoed wat er met megarave is gebeurt wordt niet zo snel vergeten door de gemeente maar om dan gelijk alle feesten te verbieden is gewoon triest
Aankomende megarave is helemaal niet verboden. Mag alleen niet meer in de Peppermill gehouden worden.

Heeft toch ook allemaal niks met elkaar te maken, als die gemeenten maar een rede hebben om iets te verbieden wat hen niet aanstaat.
2Gether We stand Strong!
HC will Live 4Ever!!
en anders zoeken we wel een mooi grasveld uit om ff lekker te gaan HAKKUH
als er geen doode vallen dan wordt er ook niks door iemand verbied!!!

Dus als alle mensen die niet weten of ze wel tegen drugs kunnen er nou is afblijven!!!

Dan verbied niemand de hardcorre
 
Zeker weten dat hardcore doorgaat, als ze alles gaan verbieden dan zijn ze heel slim bezig; dan komen er gegarandeerd massale opstanden, moet je eens kijken wat er dan gebeurt met de openbare orde...
Niet alle HC die werd verboden was veroorzaakt door doden.
laatste aanpassing
Lonneke, sorrie dat ik het zeg, maar denk je nu echt dat de gemeente gaat kijken waar muziek gemaakt wordt en dat je wel of niet als konijn gaat stappen. De redenen die je noemt zit eigelijk niks van inhoud in. Het is ook niet onderbout of zo.

De gemeente weet dat er bij hh feesten veel politie ingezet moet worden en dat de ambulance af en aan rijd naar zo'n feest. Dus het zal weinig zin hebben om tegen de gemeente te zeggen dat je ook als konijn naar een feest kan gaan.
 
2 Tim-D... sorry dan..

En T3chnoapie... JA gvd.... Noem jij dan maar eens de positieve dingen van techno op! Voor een burgemeester of weet ik welk politiek persoon is geen één feest in welke genre dan ook positief voor hun stadje!

Als je er echt zo blij mee bent dat het allemaal zo moet lopen, zeg dat dan gewoon! Maar ik vind dat als je zelf je eigen muziekstijl zo erg respecteerd, dan moet je dat ook voor andere muziekstijlen kunnen opbrengen...!! Je weet zelf goed genoeg hoe leuk je het vind om naar een feest te gaan.... en het maakt niet uit naar wat voor feest.... MAAR DAT GELDT VOOR IEDEREEN HETZELFDE...
even een klein iets over de stand van vreeman :/ en mij.

In het centrum van zaandam, waar de bReEzAAHAHZ rijkelijk vloeien en de ene joint achter de ander aangestoken wordt. top40 muziek zonder soundlimit over de dam schalkt. Worden elk weekend weer meiden aangerand. jongens zonder pardon in elkaar geslagen en de smerissen uitgemaakt voor vanalles en nogwat.

Ieder weekend zie ik dat weer gebeuren. En in die 3jaar dat ik nu feesten bezoek nog nooit IETS gezien....

dat eeuwige gelul over discriminatie en aggressie... wat een onzin.

Ik wil dit nog even met het volgende voorbeeld verduidelijken.

Blanke jongen loopt op zaterdag over de dam, langs een groep "buitenlanders" deze roepen dan het een en ander in hun eigen taal. Discriminatie? zodra de jongen erop in gaat is hij gewoon de lul.

Maar als een groepie jongens met toevallig fred perry of lonsdale... al zijn het alleen maar nikies en een sweater. dan is het als fout... maar het is tog eigelijk precies hetzelfde als de situatie boven beschreven?
laatste aanpassing
 
idd altijd weer HC-feestjes he:S

tot er is een x ierts gebeurd op een trance of techno feest:jaja: , maar daar hoor je tog nix van...
In het centrum van zaandam, waar de bReEzAAHAHZ rijkelijk vloeien en de ene joint achter de ander aangestoken wordt. top40 muziek zonder soundlimit over de dam schalkt. Worden elk weekend weer meiden aangerand. jongens zonder pardon in elkaar geslagen en de smerissen uitgemaakt voor vanalles en nogwat.


Idd, hier in Valkenburg in de zomer net zo. Komen de toeristen zich hier wat vermaken en is het elke avond prijs. Vechtpartijen met twintig, dertig man komen dan geregeld voor. Maar politie zie je dan niet :kots:

Het enige dat de gemeente en politie doen is het controleren van sluitingstijden en geluidsoverlast. Als er werkelijk moet worden opgetreden zoals dan elke dag wel noodzakelijk, gebeurt dit niet.
Lonneke, dan moet je niet meteen boos op me worden!! En je moet je voor al niet laten misleiden door mijn naam.

Er zijn gewoon niet veel positieve dingen over feesten te vertellen. (waar de gemeente in geinterseerd is)

Als je kijkt wat een problemen feesten geeft en wat het op leverd is bar weinig.

En denk je nu echt dat jullie er gediscrimineerd worden??? er zullen echt wel aantoonbare feiten zijn hoor, daar twijfel ik niet aan.
ik ben vaak genoeg in Valkenburg (limburg) geweest en idd elke avond rottigheid.
De mensen aan de Daelhemmerweg (of hunsbergerweg weetn iet meer precies) zitten elke avond te kijken voor het raam naar de mensen die naar de camping lopen.
Haalt er 1 iets uit, wordt de politie gebeld en wordt de vandaal ingereknd. (mee gemaakt met een "maat" van me)

Volgens me buurman was er dit jaar elke avond een peleton politie paraat in valkenburg. en schreeuwen na 2 uur stond al garant voor een boete..



maar ehh... dan hebben de "naar house" bus people eindelijk rust als de feesten verboden worden. en ik moet helaas zeggen dat er altijd wel mensen op een feest rondlopen die rottigheid uithalen . maar dat heb je in de kroeg ook en overal.
Possitieve dingen aan hardcore:
- je ontmoet gezellige, leuke mensen
- je komt overal in heel nederland (en daarbuiten), goed voor het toerisme als je ergens een keertje blijft overnachten.
- ALTIJD gezellig, groot samenhorigheidsgevoe­l
- je geraakt al je aggressie kwijt van de hele werkweek zonder daar andere mensen mee lastig te vallen.
- Het is een echte sub-cultuur geworden net zoals vroeger jazz, rock&roll, disco en vele andere soorten die niet aanvaard werden.
- de hardcore sector geeft ook vele mensen werk zoals organisatoren en dergelijke.
- en die constante bass is geweldig
In ieder geval, we zullen blijven doorgaan
 
Op geen enkel feest is er zo'n goede sfeer als op een hardcorefeest...

wat betekend t woord "gabber"????

dat er doden vallen op die feesten kun je toch niet de organisatie kwalijk nemen? dat er meisjes zijn die nog niet eens op feesten moge komen en zich volproppe met weet ik hoeveel pille dat is tog hun eigen schuld? HARDCORE LEEFT EN ZAL OOK BLIJVEN!

en technoapie... kan wel merken da jij niej van hardcore houd... jij zou je wel goed voelen als al diej feesten verboden worden in NL niet?
laatste aanpassing
Hardcore massaal verboden, over me lijk godver.
Als dat gebeurd gaan die ministers er uit!
Zijn toch een paar omhoog gevallen ambtenaartjes.
 
Hmmm.. ik vind nog steeds dat gezeik over dat meisje gezeik.. Wie douwd er nou 11 xtc pillen in zn flikker? Ik bedoel je slikt toch ook geen 11 asperines?
 
Het is toch gewoon duidelijk? Gemeentes vinden gewoon dat op hardcore meer rotzooi wordt getrapt als andere feesten. Als iemand dat wel zal weten, zijn het burgemeester en de gemeentes want die krijgen alle klachten van omwonenden binnen en horen ook wel het een en ander van de politie. Op techno-feesten wordt ook een pilletje geslikt en is er eens wat, maar dat zal toch wel een stuk minder voorkomen als op hardcorefeesten.

Sim-pel.

Inge
laatste aanpassing
Fuck the system...Break the rules!!!!
mja.. maar das nu eenmaal omdat hardcore harde muziek is...
trekt ook foute mensen aan...
99% van de mensen die naar die feesten gaan raken hun agressie lekker kwijt op de muziek...
is toch positief punt...
en die ene % mja.. die verneukt het..
want die krijgen de aandacht van de media..
over die andere 99% krijg je geen fuck te horen..
zou alleen maar goed zijn voor de hardcore en dat moeten we toch nie hebben?? :/
 
Die sfeer is op een hardcore feest gewoon tien keer beter ben er pas naar drie geweest maar daarbij valt de sfeer van inner"slicky" en shockers bij in het niet. Op die feesten allebei vechtpartijen gezien op HR niet op ML(third movement) en BG3 niet dus ja wat is er nou agressief
:respect: voor hardcore feesten bijna altijd een gruwelijk goeie sfeer 1 grote familie hardcore leeft en blijft leven :):):)
 
Het is gewoon altijd het zelfde verhaaltje. Een kleine groep verpest het voor de rest. Maar het is vooral zo dat kleine incidenten worden opgeblazen.

Als iemand dat wel zal weten, zijn het burgemeester en de gemeentes want die krijgen alle klachten van omwonenden binnen en horen ook wel het een en ander van de politie.


En in hoeveel van die gevallen gaat het om een hardcore-feest? Of worden de woorden hardcore en gabber te snel in de mond genomen? Is het niet het beeld dat de media vormt (en in het verleden veel sterker heeft gevormd) van hardcore/gabber?

Het verbieden van hc-feesten heeft overigens absoluut geen zin. De feesten worden illegaal dan en de controle verdwijnt. Gevolg: vaak geen aanwezigheid van ehbo, vechtpartijen die dan wel uit de hand lopen door gebrek aan security en meer dan één dode.

Dit geldt overigens niet voor hardcore, maar voor alle muzieksoorten.
laatste aanpassing