Partyflock
 
Forumonderwerp · 631158
 
Artiest K-Libra
Dus wat haal JIJ bij de ALDI!?!?

1. Golden pauper -> Golden Power, errug lekker en nog goedkoop ook!
2. Worstenbroodjes :P. hehe
3. Sol Y Sombra, soort van mango/perzik-alcohol drankje :)
4. SCHULTENBRAU HAHA
[b] AARDAPPELSALADE!!!!!!!!!!!!!!!!! :9:9:k [/B]
Jaaa, die is ook lekker :9
Vaak gehaald om mee te picknicken met brood erbij, of voor vreetkick, of gewoon omdat 't lekker is, altijd goed eigenlijk :)
gewoon bak voor je neus met een lepel en vreten maaaaaaaarrrrrrrrr gaat in 1 keer op hoor bij mij hahaha :9
Vanalles, de appie hein is hier zowiezo klote, die hebben nooit wat...
Door die fuckin dure euro..tja moet je wel af en toe naar een goedkope winkel, wil je nog een beetje kunnen feestuuh
 
Hehe, oke oke dat er blijkbaar meer mensen naar de aldi gaan in deze barre tijden leek me wel logisch, maar je gaat je kat toch geen ALEXIS voeren hehe dat is echt zo'n import-restant-partij-toxic-waste-uit-het-oostblok-product :D
Golden Powerrrrr
nou mijn kat vindt ALEXIS echt heel lekker! die andere soort lust hij niet. hij vindt ALEXIS lekkerder dan het voer van de c1000!!
 
Hehehe ok ;) kan gebeuren he :)
Matthijs 21 september 2003 15:16
red bull, zit precies 't zelfde qua cafeine/taurine enz in, en smaakt ook (nagenoeg) precies 't zelfde, heb n x een vergelijkend warenonderzoek gehouden, en golden power smaakte iets meer naar knetterkauwgom en red bull iets meer naar turtle kauwgom


Precies hetzelfde in qua caffeine/taurine?????? Op een blikje red bull staat tegenwoordig, hier zit evenveel caffeine in als in 1 kopje koffie. En bij Golden Power staat: Bevat tussen de 2 en 4 koppen koffie.

Golden Power is een heel stuk sterker dan Red Bull
Alles ;P
Veel in ieder geval :jaja:
 
bij de aldi hebben ze de ALLERLEKKERSTE CHOCOLADEKOEKJES VAN DE HELE WERELD!!!!
30% chocola :p:p:p
- die kruidenboter stokbroodjes voor in de oven
- lasagna (5 pleuro ofzo voor een kilo, kant-en-klaar, en nog goed te schaft'n ook :D)
- worstenbroodjes
- SCHULTENBRAU voor op reis(assik nie in gelegenheid ben om bij de dirk BEST BIER te halen 8))
 
Golden power--> 845
worstenbroodjes--> 254
Sol y Sombra--> 165
Schultenbrau--> 816
Edel salami-->317
Pizza broodjes-->555
beschuit-->251 (volkoren =252)
melk--> 023
Ice Tea--> 828 (perzik) 833 (citroen) 819 (per 6 flesjes)
Multivitamine drank--> 835
Pannekoeken--> 079
Aardappeltjes met spekjes-->053
afbakbroodjes--> 245 of 260
roomkaas--> 334
kaas-->342, 343, 350, 347,345, 344 of 346
zalm--> 098 of in blik 601
bier-->816, 815 of 812 per krat
keukenrol--> 174

En dat zo ongeveer 3500 keer per uur...
Ik werk dr :cry: :cry: :cry:!!!! (parttime gelukkig)
laatste aanpassing
ik zweer bij de aldi :p

schultenbrau ruleerd ech wel! :d

en die worstenbroodjes/ saucijzenbroodjes

stokbroden (met kruideboter)

de sate is ook superlekker!
:jaja: Haal er ook genoeg vandaan :-D
Wel grappig, vroeger vond iedereen je een sukkel en sloeber als je daar boodschappen ging doen. Nu komt zowat niemand meer bij Appie!

Die chocoladebrokken zijn er super lekker, grote met oranje verpakking echt een aanrader!
laatste aanpassing
 
Vlees en groente en cola niet bij aldi (N)
-Golden power
-Bananen
-Boter
-Stokbrood met kruidenboter
-Multivitamine
-Pleepapier
-Vleeswaren
-Kipfilet
-Zalm
-Lasagna
-Argentijnse biefstuk
-etc
-etc
SHINY 22 september 2003 13:03
Wel grappig, vroeger vond iedereen je een sukkel en sloeber als je daar boodschappen ging doen.

Ook nu zijn er nog genoeg mensen die zoiets zeggen maar zelf ook naar de Aldi gaan...
Lege Cd's :)
Stokbrood met kruidenboter die zijn lekker.
Wel grappig, vroeger vond iedereen je een sukkel en sloeber als je daar boodschappen ging doen. Nu komt zowat niemand meer bij Appie!


Man, niks zo bevredigend als voor 30 euro met 2 barstensvolle tassen naar buiten lopen bij de Aldi.

En die kassawijven zijn ook supersnel, niet van die miepen die met een kop van "ik wil hier niet zijn" tien keer een banaan op een neer halen over de laserscanner.
nou ik vind de service wel heel slecht bij de aldi hoor! maar als je bij de aldi gaat winkelen moet je daar niet over klagen! wie service wilt gaat maar naar de appie ofzo!
Precies.......trouwe­ns of service of alles in dozen en dan idd 2 karren vol voor 30 euro. Bij appie heb je dan nog niet eens een bodem in je kar.

2 Bla> ben een vrouw voor de duidelijkheid ;-)
 
Flesjes VloeibaarOntbijt (kost geen drol i.v.m. hero fruitontbijt.

Ace, vitaminedrank 6 voor 1.49, Golden poeder, en nog veel meer.
Winkelen bij de aldi is af en toe noodzakelijk wil je feesten,op jezelf wonen, warm wonen en ook nog (bijna)-dagelijks fatsoenlijk eten.
Ik zeg eigenlijk ach man tegen mannen en vrouwen. Geen idee waarom eigenlijk.

Beetje raar om iemand aan te duiden met man eigenlijk.
Hoeft niet raar te zijn, als je ook een man bedoelt ;-). In mijn geval staat het een beetje gek ja :D.

Dus volgende keer: ach vrouw! ;-)
veel mensen verklaren me voor gek als ik zeg dat ik Schultenbrau lekker bier vind! ik bedoel, voor 3,50 heb je gewoon 5 liter bier! als je t koud zet is t goed te doen!
Ik was er al heel lang niet meer geweest
(terwijl het 200 meter lopen is :vaag: LUI!!! :D )

Maar ben laatst weer geweest...

:| Oh my god!!!

Ik sloeg echt weer stijl achterover van die prijzen!! :D

Geweldig!!

Ik heb meteen 3 tassen volgestopt :9

Belangrijkste: Golden Power (natuurlijk ;) )

Maar ook appels (lekkerder en goedkoper dan bij de Super), pizza's, hamburgers en diepvriesmaaltijden (best goed te eten! :D )

(Y)
 
volgens mij kun je beter vragen wat je niet bij de Aldi wil halen.
Je kunt er zo'n beetje alles halen alleen ik vind dat er toch wel een paar afraders zijn:

- koffie
- brood
- vlees (oké, ik haal weleens die diepvriespakken gehakt)
- frisdrank (met prik, sap daarentegen is prima)

Echte aanraders zijn:

- vis (bevroren kabeljauwfilets :P)
- gekookte ham (Deutsche qualität)
- kimonootjes
De koffie vind ik ook prima te zuipen! :9
Brouwers bier is ook goed te doen hoor!
Die verse Lasagne in die zilveren bak is ook lekker :p

Niet zo lekker als die van mijzelf maar....
Dus volgende keer: ach vrouw!


Ja dan ben ik weer de sexist die het vrouwtje wel even zal zeggen hoe het zit.
 
De koffie vind ik ook prima te zuipen!


als ik ooit bij je op bezoek kom vraag ik wel om thee :D
 
Shultenbrau sexist
2 Bla: zei ook niet dat je het tegen mij moest zeggen ;-).......en hangt ook van de toon af, maarja die kan ik niet horen he op deze manier!
Die is meestal sarcastisch.
weetje waar je ook veel spul kan kopen voor leuke prijzen? bij de Xenos :d
Geen Auto :/

Gelukkig kunnen we gauw verhuizen en laat er nou heel toevallig vlakbij ons volgende huisje een Aldi staan :yes:


Count me in at Tha Aldi-gang


Lidl is ook goed te doen ook lekka vlakbij strax vlees en groente haal ik dan wel bij de winkels waar die ook daadwerkelijk voor gemaakt zijn bespaar dan toch al superveel op de rest :yes:
Zeg dan maar geen ach vrouw tegen mij ;-)
 
golden power, stokbrood met kruidenboter, sommige toetjes, cassave chips, sommige koekjes. Eigenlijk altijd de lekkere dingen.

Bij de Lidl haal ik altijd de tortellini voor 1,99. Heerlijk voor als je 's avonds eens trek heb. Binnen 5 min klaar :D
Ze hebben geen 'Lovers' chips meer :(
 
de appelmoes van de aldi is echt heerlijk
ziet er lekker goedkoop uit in van die pakken, maar ga er toch echt speciaal voor naar de aldi
 
IK vind die Goldenpower een beetje te zoet!!

Maar wie ben ik:P
 
Golden power--> 845
worstenbroodjes--> 254
Sol y Sombra--> 165
Schultenbrau--> 816
Edel salami-->317
Pizza broodjes-->555
beschuit-->251 (volkoren =252)
melk--> 023
Ice Tea--> 828 (perzik) 833 (citroen) 819 (per 6 flesjes)
Multivitamine drank--> 835
Pannekoeken--> 079
Aardappeltjes met spekjes-->053
afbakbroodjes--> 245 of 260
roomkaas--> 334
kaas-->342, 343, 350, 347,345, 344 of 346
zalm--> 098 of in blik 601
bier-->816, 815 of 812 per krat
keukenrol--> 174


maar wij hebben scan scan scan
 
Als ik boodschappen moet doen, kijk ik waar er parkeerplaats is, en niet waar ik misschien wel wat pieken kan besparen :S Slechte eigenschap denk ik.

"Gelukkig" woon ik nog thuis, en hoef ik dan niet zo vaak.
lidl heeft lekkere ijsthee 59 cent voor een 2 liter pak
en met mazzel dat ingevroren vlees (biefstuk is goed, lamsvlees is erg lekker en die varkenshaasjes ook, gordenbleu is minder)
 
Ik haal zoveel bij de Aldi. Waarom meer betalen dan nodig is. Lidl heb je ook. Net zo goedkopie als de Aldi. Het enige verschil met de duurdere supermarkten is dat het assortiment groter is (van die duurdere dan he :p ).