Partyflock
 
Forumonderwerp · 628665
 
haiii ik wil een tongpiercing laten zetten.. maar heeft iemand enige ervaring met pijpen wat de jongens daarvan vinden? voor me vriend moet het ook leuk blijven natuurlijk!
fijn vooral als die achter zijn voorhuid blijft hanegn.
 
Artiest Sentinel
Ik vindt dat het verplicht moet worden
 
Mariska heeft sinds kort ook een tongpiercing.

Het was even wennen in het begin maar nu ik er aan gewend ben vind ik 't best lekker eigenlijk:P:P

Gewoon doen dus!

Groeten Fons
 
ja maar als ik blijf hangen doe ik hem hartstikke pijn. dat wil ik niet!!! hoe zorg ik dat dat ik niet blijf hangen!?
 
pffffffff

Als je het aan duizend mensen zou vragen is er volgens mij nog nooit iemand blijven hangen.
 
oke dan!!
 
ik heb er 2 en mijn ex vond het super!!
en nog nooit blijven hangen hoor.... die kans is echt minimaal...
ja ja is lekker maar vrouwen met een klit p is voor mij het lekkerst ik geen lassie maar ken het best likken van jullie allemaal hahaahaah
 
een balletje is rond..

Je moet wel heel knap zijn als je kan blijven hangen aan een rond object.

"Volgende keer als we een gebouw gaan beklimmen laten we dan een touw met een rondje eraan gebruiken ipv een touw met een haak :)"
 
haha dat zou ik toch maar niet doen.. haha maarjah.. nu ben ik wel overtuigd.. maar hoe moet ik me ouders overtuigen want ik denk niet dat hun het goed zullen vinden als ik er een neem, ja me ma wel daar hekt al mee over gehad.. ik weet dat dit niet tot deze catogorie hoort.. maar kan tog iemand me helpen?
 
nou gewoon zeggen dat je een tong piercing laat zetten omdat je vriendje vindt dat je dan lekkerder pijpt...........ben benieuwd naar hun gezichten als je het zo zegt :-)
 
haha dat ga ik dus maar niet doen.. Ze vinden het erg aso.. maar das tog alleen als je er de hele dag mee uit je mond hangt..? als ik gewoon doe als normaal is er tog geen probleem..?
 
PappaBlanca:D precies:):) (Y)
 
Quote: .. maar das tog alleen als je er de hele dag mee uit je mond hangt..? unquote

hoe groot moet die piercing worden dan? looooooooooooooooooo­ooooooooool:-)
 
neej maar ik bedoel als je hem de hele dag loopt te showen en er mee loopt te spelen en dat soort dinge.. de bedoeling is normaal formaat..:D
 
oooooooooooooooooooo zeg dat dan ff checken...........:d­evil:
 
Pfff... Zowieso zijn er niet veel meisjes die echt lekker kunnen pijpen, maar als je em goed kan gebruiken, kan het wel een extra dimensie geven
wat een gelul

je zal wel door de 'foute' meisjes gepijpt zijn dan
Artiest Pato
merkt ie verder niks van hoor als ie 'm diep in je keel heeft hangen :[
 
=Thias= 7 september 2003 17:16
wat een gelul

je zal wel door de 'foute' meisjes gepijpt zijn dan


Wat ben jij voor een pannekoek dan? ik weet heus wel wat goed gepijpt worden is, en ik weet ook dat er maar weinig meisjes zijn die dat kunnen, en er zit een heel verschil tussen iets kunnen en goed zijn, ik ken ook tennisen, maar zet me niet tegenover sjeng schalken
 
Begint bij jezelf he..

Net zoals jij niet meteen de sterren van de hemel beft,neukt, whatever. Eerst zal ze je moeten vertellen wat lekker is en wat niet.
 
Het moet gewoon verplicht worden :p
 
maakt niet uit of een meisje goed of slecht in pijpen is.....de hoofdzaak is als ze je eikel maar goed schoon likken :devil:
 
Artiest SinSuline
neem eerst een neppe piercing...
laat 'm zien aan je ouders aan hun reactie weet je wel of je een echt 'kan' laten zetten...

succes! :d
 
tot zo ver heb ik noit klachten gehadover mijn tong piercing ... het is ff wennen hoe je er mee om moet gaan .. maar dan uiteindelijk :D:D:D yep nice zegt men... maar met zoenen heb je er als tongpiercing hebbende ook nog wat aan .. is wel geinig ;)
 
thnx!!!!!!!!!!! 2 you all...
 
als ik nou jouw vriend alvast pijp, kan ie altijd nog besluiten offie het lekker vond of niet
is zker wel lekker.....en aan te raden dusss.....En het is helemaal verukkelijk als er aan je oortje gezabbeld word:D
 
Ik vind het niet echt veel verschil hebben.

Het echte genot komt uit de techniek en niet van een extra balletje. Ga liever op cursus hihi ;)
 
ik pijp niet! wordt alleen gepijpt!!
 
nice als een dame een tongpiercing heeft (Y)
 
als je nu al niet kunt pijpen zal 't in ieder geval niet beter worden door die piercing als je dat soms denkt.. ;)
 
echt super lekker :)
danielle (L)
 
Ik vind het er niet beter op worden ofzo maar als er een vrouwtje op dit forum aan mij wil bewijzen dat het wel degelijk een groter genot geeft hoor ik dit graag!
 
viezerd!!!!


hehe ik merk ook weinig verschil. wel 1 keer met een mokkel met een kunstgebit. was echt smerig. viel dat ding er ineens uit
kzou zeggen laat em zetten en dan kom je ff bij mij langs. dan laat ik je wel zien wat je moet doen en wat neit. :$

;)
 
gatverde gatverdamme bah wat vies :devil:
 
haha kop viezerd! ik vind het beter als ze geen tanden hebben zo lekker met dat tandvlees over je eikel mmmmmmmm :o
en liekje, zit ie al? gewoon doen hoor, je vriendje zal er blij mee zijn...

iemand had het over een nep-tongpiercing... waar koop je die eigenlijk (ff geintjuh uithalen)
 
Gepijpt worden is zoiezo al lekker... maar door een dame met tongpiercing.... nog lekkerder!!!

Alle vrouwen een tongpiercing!!
 
neej hij zit nog niet, moet eerst ff wachten op geld, maar me pa doet moeilijk. van hem moet ik wachten tot ik uit huis ben of anders komt hij hem eruit draaien.. zegt hij.. maar ik doe het tog wel.. maar kan pas begin oktober want dan krijg ik me geld weer binnen.

Bassline junk.. waar koop je die dingen jah.. want dan kank aan me pa (bv) laten zien...
2 wilson:

Probeer eens een chickie van boven de 18 :P
Artiest Mani
k wou dat mijn vriendin ook een tongpiercing nam :cry:



hehe ;P
hey liekje, je moet m gewoon zetten als je m wilt hoor. ouders draaien toch wel bij uiteindelijk, deden ze bij mij ook. tis ook nie zodat je m de hele tijd ziet.

en ik denk dat je vriend t ook wel lekker vind ;):P
 
ik weet niet hoe pijpen met een tongpiercing is... maar gepijpt worden met een tongpiercing is wel ok ;)