Partyflock
 
Forumonderwerp · 620858
zo net weer thuisgekomen van een mooi avondje in de hemkade

alleen het geluid was naar mijn mening echt te zacht hoe komt dat?
nee vind ik altijd weer een jammer minpunt...
 
Geluid zal wel niet harder gemogen hebben van de gemeente.


andere feestjes in de Fun heb ik nooit wat te klagen over het volume!
Ik vond dat het de ene keer zachter ging en dan even later weer harder..
Of het lag aan mij...:vaag:
laatste aanpassing
Ach... Boeiuhh...
Whehe in het 'terrorzaaltje'ging het er lekker op'!!!:D
Ik vond dat het de ene keer zachter ging en dan even later weer harder..
Of het lag aan mij... laatste aanpassing: 19 juli 2003 09:03


dat dacht ik ook dus zal wel niet aan jou liggen
 
Ik vond het ook zwaar tegenvallen. Het was mn eerste x Hemkade en ik hoorde dat het geluid altijd lekker hard was daar. Had bij elke bass een gevoel van dit moet veel harder kunnnen...
 
Geluid was niet het enige...

- De helft van de aangekondigde line-up kwam niet opdagen.
- DJ's hielden zich niet aan draaitijden.
- Sfeer ... sfeer? Ik verwachtte een hele harmonieuze sfeer, maar mensen zaten elkaar alleen maar agressief aan te kijken.
- Sommige mensen wisten niet wat ze met zichzelf aan moesten.
- De hitte
- Ik had echt het idee dat het een open dag voor dagjesmensen en boeren was.
- Teveel mensen...

Ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ja, als je veel van zo'n feestje verwacht, dan kan het alleen maar tegenvallen.

Heb me hoe dan ook wel vermaakt ... :)
tja was wel jammer hoe harder hoe beter natuurlijk

xxies
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
- Sommige mensen wisten niet wat ze met zichzelf aan moesten


zo 1 was ik er dus, nooit last van maar nu iets te veel pillen op m'n vork genomen. Zeer vervelend als t feest niet echt meehelpt en je steeds je vrienden en jijzelf kwijt bent. Maarjah eigen schuld ja toch, volgend weekend gaan we er wel wer iets leuks van maken
In zaal 2 stond het geluid prima
 
In zaal 2/talentroom/sauna ... hoe je het wilt noemen was het geluid toppie (y) ... maar het was verschrikkelijk HEET (n)
volgend weekend gaan we er wel wer iets leuks van maken

Ik heb het gevoel dat HR weleens alles goed kan maken... :)
ondanks enkele minpunten al genoemd was het toch een feestje wat zeer goed te doen was, en over die sfeer... sorry maar ik heb geen negatieve sfeer meegemaakt, ligt denk ik grotendeels aan diegene, en hoe jj jezelf tegen die ander uit..
Kep me zoals altijd gewoon vermaakt!! Als je overal over gaat zeiken heb je nooit een leuk feest!! je moet er zelf wat van maken!! En de sfeer was toppie hoor!! :D
 
Nou dan zal ik je eens wat vertellen (heb alle tijd, slapen lukt toch niet). Ik was hartsikke nuchter en probeerde optimaal van de avond te genieten. Maar een maat van mij kreeg ruzie, omdat hij zich omdraaide en per ongeluk tegen iemand opliep. Uiteindelijk heb ik de klappen moeten opvangen. Voelde er niets van, maar dit was wel een van de vele voorbeelden.

Ook veel intolerantie omdat mensen "verkeerde" kleding of kettingen aan hadden. Konden ze gewoon niet voor één avond al hun idealen, denkbeelden en onzin opzij zetten en normaal doen. GABBERS UNITE was toch de boodschap. Zoals er zo mooi op die vlag stond die ik bij me had.

Maar ja, van die samenhorigheid heb ik weinig gezien...

*edit*
Samenhoorigheid was er heel even toen Promo de 3 Steps Ahead mix draaide ... en het laatste uur met Buzz Fuzz.
laatste aanpassing
Moet niet zo zeiken hoor!! Als een maatruzie heeft met iemand hoeft hettoch niet te betekenen dat de sfeer verrot is?? Bedoel zoiets kan iedereen overkomen!!! Ik laat mn feest echt niet verpesten omdat er 1 knakker denkt stoer te zijn!! :D (k)
 
Nee, maar zoals ik al zei: dat was een van de vele voorbeelden. Had misschien iets teveel van dit feestje verwacht ... daar ken het ook aan leggen.

M'n feest was niet verpest hoor :) Heb me verder prima vermaakt.:D
oooh dan is het goed!! :) Van Hemkade moet je nooit teveel van verwachten!! je weet nooit wat je daar te wachten staat!!! ;)
 
geluid???? joh was dat er dan??

tjee idd te zacht!!! :(
bij eengoed feest suizen mn oren gerust nog 2 dagen na..nou niet eens :S
Toch jammer,
Er kan nl. flink gebeukt worden....!
Op QT gooien ze de laaste plaat het volume bijna helemaal VOL!!!
En das niet zacht....
 
ik vond het dus aardig kut,
k kwam om 01.00 binnen en haaste maar weer snel naar buiten omdat ik nat was van het zweet van andere en als ik effe wilde stampe me knie omhoog deed en dat dus me knie tusse iemands reet vast zat.

ik heb tot 03.30 buiten gezeten en was alleen binnen om tepiessen.

Voor de muziek bleef ik ook niet binnen staan omdat dat de moeite waard niet was.

dus lag ik rond 03.45 in de auto teslapen
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
mwoah leuk feessie alleen et geluid was idd klote
erg jammer had wel weer zo'n sound verwacht als op mindcontroller :(, maar ja het kon de pret niet drukken heb dikke lol gehad daar :)
 
Artiest Elcol
een goed feesje maak je zelf
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Ik vondt het echt een super feesie! :d

het geluid was soms wel wat minder, maar er werden wel heerlijk veel oude nummers gedraaid. En dat 3 Steps Ahead gedeelte met Outblast en Promo, was ook te gek!!! In tegenstelling tot een paar andere mensen hier op het forum, vondt ik de sfeer toch zeker wel super. Met veel handjes klappen en zo.

weet iemand eigenlijk wie die eerste dj in de achterste zaal was??? Die gast ging gewoon helemaal uit z'n plaat.
 
idd de sfeer was super

en ja men moet altijd zeiken :Z
whahahahahaha gaby!!!!

'en als ik effe wilde stampe me knie omhoog deed en dat dus me knie tusse iemands reet vast zat.'

sjezes :D

ik wel goed vermaakt trouwens!
JAh verdomme jou helemaal niet meer gezien!
Geluid stond waarschijnlijk wat zachter omdat buiten ook open was en dat zal wel weer iets met de gemeente te maken hebben ja.

Voor Ric, vindt je het niet een beetje logisch dat het zo warm is als er zoveel mensen staan te springen daar en als het buiten ook niet koud is?

Het was een inzamelings aktie dus wees blij dat er zoveel mensen waren, hebben ze dus aardig wat cash binnen kunnen halen voor de kankerstichting!

Laten we nou niet allemaal gaan lopen zeiken en gewoon bedenken dat het een hele strakke aktie was om dit feest met deze reden te organiseren!!!
 
en ja men moet altijd zeiken

zeg dan helemaal niets...
Het is toch zo? Het lijkt wel alsof het nooit goed is!!!
 
:Z:Z
 
Lezen is ook een kunst hè.
 
Vermaak me elk feest prima, zo ook dit feestje. Maar noem alleen een paar minpuntjes. Dat jullie het zo lekker willen blijven romantiseren is best.

En //nsoman||ac> je kan inderdaad beter gaan slapen...
 
nee kga werken
 
Voor Ric, vindt je het niet een beetje logisch dat het zo warm is als er zoveel mensen staan te springen daar en als het buiten ook niet koud is?

Het was een inzamelings aktie dus wees blij dat er zoveel mensen waren, hebben ze dus aardig wat cash binnen kunnen halen voor de kankerstichting!

Laten we nou niet allemaal gaan lopen zeiken en gewoon bedenken dat het een hele strakke aktie was om dit feest met deze reden te organiseren!!!

Had het vooral over de hitte in het kleine zaaltje. Was jammer omdat vooral het geluid en de muziek daar beter was. En natuurlijk is een grote opkomst goed voor de opbrengsten.
 
ik heb ook een inzamelingsactie gehouden..hihihi o:)
 
Zeker veel ivoor en goud opgehaald... of alleen maar resten sos?
Ik sprak pavo nog om twaalf uur. Hij had geen zin om naar de hemkade te gaan :|:|:|:|
 
ik doe geen drugs drugs is bad :)
 
Hij had geen zin om naar de hemkade te gaan

Neem aan dat hij de actie dan financieel of op een andere manier gesteund heeft...
laatste aanpassing
 
het geluid was idd zacht.. :(
Normaal gesproken als je buiten komt ben je bekant doof, dan kun je pas zeggen dat het geluid goed was :D

Verder was het best druk jah en heeel erg warm pff, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt..

Ik was er ook pas rond 2.00 uur, ik weet niet of ik wat gemist heb, maar vond het wel jammer dat ik er pas zo laat was..

Maar heb wel verders wel vermaakt :P
het was zeker een vet feest en de muziek stond wel zacht maar dat maakt het feest niet minder leuk de sfeer was echt super en ik heb me zeker 100% vermaakt en dat allemaal voor het goede doel
mzzls
 
ben net wakker.. normaal houd ik wel een piep in mijn oren over na een goed feest, maar deze keer niet, dus het geluid stond niet al te hard nee....
Pavo zou niet eens draaien.
moete jullie gewoon naar un feest in de platte zaal komen (in maastricht) mega geluid en lekker hard..
was zelfs met vorige Raving Nightmare un box gespronge door ut te harde geluid.. lekker toch;)
Ja t is mijn mijn bovenkamer ook erg rustig......... Maar ach boeiend ga nie zeuren over 18 pleuro :bounce:
heb me wel vermaakt daaro.

geluid was niet echt wat ik verwcht had maar jah der werd wel lekkah gedraaid in de main.

super veel :vaag: mensen gezien.
zelfs nog op de terug weg met :vaag: achter het stuur gaat niet. slingerend en remmend rijden.
sjees leer is rijden
laatste aanpassing
 
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt. :)
Sfeer was goed, geluid kon wel wat harder, maar ach, het mag de pret niet bederven.

Hoop goede muziek gehoord, jammer genoeg dat ze ook weer van die zaadstyle draaiden, maar ja, wie het ook was, dat was dan ook een kneus van een dj. Een en al fouten, veel stilleggen, etc.

Op wat lastige dingetjes na (beetje doorgerotte nieren van het stampen na een paar uur :D , maat van me was zijn lens kwijt en zag dus geen moer meer) vind ik toch dat het een goed feest was.
Superknits 19 juli 2003 15:27
Ik sprak pavo nog om twaalf uur. Hij had geen zin om naar de hemkade te gaan


das leuk, gezien een maat van me hem binne nog gesproken had :D

en t geluid was szo zacht omdat er kennelijk wat was met de gain enzo daarom kon de bas nie harder.
heeft nix met de gemeente te maken verder.