Partyflock
 
Forumonderwerp · 620688
Hallo allemaal,

Met verbazing zit ik te kijken naar de topics in het markt gedeelte waar de kaartjes voor 3 steps ahead ver boven de normale prijs worden aangeboden. Daar dit een feest is georganiseerd speciaal om geld in te zamellen voor een goed doel is het echt van de gekken dat er mensen zijn die over de rug van anderen geld hieraan proberen te verdienen.

Vraag je meer geld dan kan je je winst netjes storten op i.e. Stitching 3 Steps Ahead tee Rotterdam o.k. Benefit 3 Steps Ahead 4 Life rek. nr. ABNAMRO 46.35.22.362. Geef je nou niet aan in je topic dat je dit doet dan kan je verwachten dat je in dit topic genoemd gaat worden en iedereen zal dan dus zien wat voor een zielig persoon je bent.

Ik start alvast even met het lijstje van loozers die hier mee bezig zijn:[b]

Armèl du Party

insane

- Den=

permanent verbannen

verwijderd[/B]
laatste aanpassing
een echte fan zou het geld dat hij winst maakt door de kaartjes duur te verkopen storten .. O:)
laatste aanpassing
:X
 
Precies!!

Intrix has left the building, and closed this topic with his comment!
niet lullen FTB

ik hem hem gesloten :@ :P haha

:X [[topic closed]] :X
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Ik had ook verwacht dat er geld naar de kankerstichting ging. Dat is dus niet zo :S Beetje jammer dan. Het idee op zich, om zoiets te doen, is natuurlijk wel speciaal. Iedereen laat zich van een andere kant zien op zoiets, je gaat tcoh daarheen....

maar ik had verwacht dat er geld naar kankerstichting ging. vind wel jammer om te horen dat dat dus niet zo is. Want er zijn genoeg mensen die wel een beetje hulp kunnen gebruiken :(
[[Topic Closed]]
 
Mag ik nog van de blacklist...?
 
Als dit feest zou worden georganiseerd zonder die desbetreffende reden, zou 't nog steeds vol zijn in de fun, met zo'n line-up...

Maar 't feit dat zoveel DJ's belangeloos willen helpen voor zo'n zaak, zegt 't meest over 't feest, en niet 't feit over 't aantal bezoekers..
 
ik vind het zo ie zo triest als mensen kaarten kopen om het daarna voor een duurdere prijs te verkopen!Benefiet of niet!
En als je dan een kaartje wilt halen en t is uitverkocht, alleen maar door die figuren die t voor t dubbele verkopen!:kots:
 
Dan had je zelf maar niet zo stom moeten zijn om te laat een kaartje te halen, zodat ze nog NIET uitverkocht waren geweest :)
3SA had helemaal niks te maken met het benefiet. ja alleen dat het omwille van hem was, maar de gene die met het idee op de proppen kwam is marc acardipane, waarna promo, outblast(en nog 1 maar die ben i kvergeten) de organisatie op zich hebben genomen.

Ik vond het zelf een heel goed idee van ze en ook voor de buitenwereld was het goed, want we hebben toch weer laten zien, waarvoor we staan dacht ik zo.
Ik lees het nu pas maar wat dan als iemand je vragt om 4 kaartjes te verkopen en die persoon wil er 20 euro p/s voor hebben.. is het dan echt zon probleem om ze voor 25 p/s te verkopen (5 euro per kaartje voor de moeite...)


Kep gvd iemand op station Zaandam 50 Euro zien lappen nou zoiets vind ik nou schandalig, de mensen tegen elkaar op laten bieden!


Sam vinnut wel erg dom en onnadenkend dit topic maargoed...