Partyflock
 
Forumonderwerp · 616303

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
als er nou es niemand van die kut opmerkingen maakt blijft dit tenminste nog een overzichtelijk topic. dus reageer alleen ff als je denkt te weten hoe een plaat heet of als je ook op zoek bent naar een naam van een plaat.!!!

ik ben dus op zoek naar een nummer dat een paar keer op de red stage van DEFQON is gedraaid.in het nummer hoor je zon 'duistere valse stem' zeggen: "maaaaaalaalaa you take me baby, you make me crazy"

nummer heet dus: J.T.S - nog een keer
laatste aanpassing
Zet het dan tenminste in het goede forum :P
la la la laaaaaaaaaaaa i'm a raver baby You drive me crazy...... zoiets? :S

hehe, maar dan anders zkr, of bedoel je die niet, kweet ok nie precies wa ze zeggen
laatste aanpassing
Okeej laatste plaat die promo draaide op Defcon 1.
Wie ?
 
~Yostice~ ja die jah. dat was echt een super vet nummer weet nog niet hoe die heet.
 
Vocal van Beck - Loser
laatste aanpassing
volgens mij heet die gewoon I'm a raver baby. Maar weet niet van wie die is. Super marco gay heeft er ook weer een versie van die die ALTIJD draait maar dan is het I'm a Junky baby, you drive me crazy ofzo.
 
die is van Buzz Fuzz volgens mij en heet inderdaad gewoon I'm a raver baby.
Wordt door sommige mensen wel gezien als het eerste hardcore-nummer (ow god, krijgen we daar weer discussie over :P) haha
haha ben benieuwd wat voor rare lui dat dan zijn :P
 
nee, Vocal van Beck - Loser :) check tracklisten
denk niet dat hij dat originele nummer bedoeld :S
Of werd die gedraaid op defqon ;P
 
ow fuck ja :D emm ff zoeken :D
The Prophet - Hardstyle Baby, heet het numertj van Yostice
J.T.S. - Nog een Keer sample van Beck - Loser.
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
die is van Buzz Fuzz volgens mij

nummer is van Pulsingers Nacht - im a raver baby (origineel sample is van beck - loser idd)
laatste aanpassing
zo te zien is dat nummer van 5 mensen :vaag: :S
Zo gaat dat .. ouwe samples worden weer gebruikt :)
Origineel idd van Pulsinger Nacht.. :) Hakken!!!
http://nalin.gamepoint.net/LadyDana-TunnelOfTerror.mp3

die tune na 1 minuut , van welk nummer is ie
laatste aanpassing
goed idee dit topic
2Nalin: Ik dacht ff
Noize supressor - Fingerz
, maar die had je denk ik nog niet toen
Wie weet hoe dat nummer heet dat 's middags in de technotent op defqon werd gedraaid? Er zat een sample van Das Boot doorheen.
laatste aanpassing
Yostice , badeend .. het nummer heet gewoon J.T.S. - Nog een Keer

JTS staat voor Jimmy The Sound
 
2 Resonance tnx was ik ook net achter gekomen. wrom noemt die gozer die plaat in vredesnaam "nog een keer"?? beetje zielige naam. maar wel een topplaat!!!

2 Nixk ja ik wil ook wel es weten hoe dat nummer heet, echt een topplaat man. ik ging helemaal uit me dak bij dat nummer. Kay d smith draaide dat nummer toch?? echt een top plaat. hij draaide echt supergoed die kay d smith vond hem de beste van wat ik op DEFQON heb gehoord!!
laatste aanpassing
Weet iemand hoe dit nr heet http://members.chello.nl/~l.jongsma1/DQ1.avi
Dit onwijs mooie dametje staat hier te stampen op een bikkel fijn nr ik zou graag weten hoe deze heet
 
ff schop omhoog ;)

sample 875KB

uit de set van dolphin & tones @ christal rooms...

graag sugesties :)
 
dat nummer van nalin is:

Dj 8mix - Hardiness

uitgekomen op d-boy black label
laatste aanpassing
 
en dat nummer van het filmpje is:

Seismic - Bring Me Your Silence

en ik heb een hekel aan hardhouse goed he ;)
 
iemand een link waar ik J.T.S - nog een keer kan vinden??? KazaA lukt niet....
 
waarom noemt die kerel dat nummer in godsnaam "nog een keer"?
 
www.slsk.org

gebruik die gewoon en tief die kazaa rotzooi weg
 
2 chriSs dat vroeg ik me dus ook al af!!

2 Bas! tnx man
Wie draaide dit nr dan? dit was de Open Air stand maar ik heb op d tracklists niet kunnen vindne wie dit nr zo heerlijk draaide.
 
Weet iemand welk nr The alpha Twins als laatste draaiden in de Blauwe zaal van Defqon.
Hij werd aangekondigd als een eigen productie, maar volgens mij is het EssNssE - Gasoline op het 59 label.
Thanx,
Paul-De
 
2 puzzle.

Dit was charley lownoise op de open air.

Greetz
 
Hoe heet dit nummer op deze site (filmpje over Defqon van Q-Dance)???????????????

HIER klikken

SUPERVETTE plaat!!! :D :D :D
laatste aanpassing
Welk nr draaide pavo in zijn live set @ 5:52 ik weet dat het een stuk is uit pulp fiction maar weet niet van wie het nr is en aangezien er op de track lists nog geen pavo stond dacht ik ik vraag het hier ff.
 
2 DarkTide dat nummer heet:

Builder - Skyscraper (DJ Luna Antolini Hard Mix)

iz ckers een vette plaat
Super Marco May draaide op Defqon een hardstyle nummer op het deuntje van Beverly Hills Cop (Axel F), weet iemand hoe dat nummertje heet??
 
Trouwens die plaat met Oooooooohw, lalalalala... heet Hardstyle Baby maar is van JTS (EN WAAROM ZOU EEN NR VAN EEN ITALIAANSE DJ NOG EEN KEER HETEN?!?!)
 
nobody listen to techno

niet de hardstyle!! (dj isaac) versie maar de techno versie

???
 
De Techno Versie is alst goed is van Chris Liebing heb ik ergens gelezen hiero op PF
laatste aanpassing
Super Marco May draaide op Defqon een hardstyle nummer op het deuntje van Beverly Hills Cop (Axel F), weet iemand hoe dat nummertje heet??


Kan niemand mij helpen?? :cry:
 
2 qBaZ, dat nummer heet dus wel zo!! wrom het zo iz week ook nie

2 Partyboooi ik heb hem ook al gezocht kon hem niet vinden. ik heb nuj wel een andere gevonden dies ook wel vet,

Tom Harding - Beverly Hills Cop theme (hard house remix)
 
NU op id&t radio...
welk nummer is dit? zoek hm al heeel lang
 
sorry heb hm al, twas de nieuwe Marco V (del c:\*.mp3)
laatste aanpassing
2 puzzle; drugface-cuntmaster (y) :bounce: (en dat is trouwens uit de liveset van haze&abyss..die als pavo getagged is)

2 Partyboooi; miami style - theme from beverly hills cop :bah:
laatste aanpassing
 
2 partyboooi dit nr heet
Miamy Style - Theme From Beverly Hills Cop
Op het sigma label. Maar je gaat toch niet serieus zeggen dat dit een goed nr is. Dit soort deuntjes trek ik persoonlijk namelijk erg slecht.Maar goed ieder zijn ding.
Ja doet me denken aan Defqon, sorry maat, bedakt voor de titel!
 
2 Nixk dat nummer heet Wavetraxx - Das Boot 2003
 
als iemand mij ook nog ff helpt ben ik blij
 
Hoe heet dat nummer dat Nosferatu draaide op Defqon, met to much stress.....suïcide..­... ?? :/
2 Badeend: Thanx m8!