Partyflock
 
Forumonderwerp · 609663
 
Ik vond shockers wel weer heel erg gaaf! was het maar afg. zaterdag mocht ik weer heen...
elk hardcore feest waar ik heen ga is mooi
Awakenings Festival 2001
 
Hey, uh.. wil niets zeggen hoor, maar doe het toch.. dit forum is al eens geopend..
And still it is Sporthallen-Zuid...
 
mysteryland 2002....niet alleen t feest zelf maar alles eromheen :D
Dat feest van m'n oma toen ze 80 werd was wel erg cool:D:D:D

en daarna komt hellraiser in sporthallen zuid:bounce:
Zoekfunctie misschien handig?

Is al topic 34595986986 ofzo hierover!
laatste aanpassing
(agrix de alcoholist :D) zoekfucntie werkt niet ... maargoed idd topic 232323

kvond dat feest pas geleden van john wayne wel super!


Cker weten.... (y)
Teqnology, toen was ik nuchter.
Nature one 2002! :-)
 
Thunderdome a decade
Artiest {SHOWLIST artist 58044, 15178}
Mysteryland 2002
mysteryland 2001 in biddinghuizen! Dat was mijn 17e verjaardag en ben nog nooit zo gek gegaan!
 
#1 Concept!! dat was echt zoooo vet! jammer dat het alleen zo vroeg was afgelopen.. :(

#2 impulz outdoor!! hele leuke sfeer enzo! (Y)
:respect:THUNDERDOME 93 IN DE JAARBEURS:respect:
Artcore VS Darkcore I ,II & III (met stip op 1)
Mysteryland 2001
Hellraiser VS Thunderdome Digital overdose 5 september 1998
Megarave 2001
Thunderdome a decade
 
i love techno 2002'

en nog wel een paar
I love Techno 2002:-S
Van de 5 halletjes waren er 3 de hele nacht stampvol en ook dus geen bal gezien van die hallen.
Veel en veelste druk dus echt een balluhfeest hahaha maar goed als jij dat vind!!Dan was het jaar daarvoor toch echt wel beter:-D
 
Het beste feest
is altijd het laatste feest waar ik heen ben geweest dus multi QN
 
Jubileum feest van me ouwe. Toen was ik voor et eerst super dronken. Was toen 11 ofzow.
Ik heb et nog nooit zo naar me zin gehad als toen:D
Nature One 2002...
Wat een onbeschrijfelijk goed feest was dat :-)
Innercity 22 april 2000 in Brussel!
Was voor mij de eerste keer :xtc:, en mede daardoor het beste feest ooit!
laatste aanpassing
 
hardcore vibes 2002 :9 lekker in ut zonnetje stampen en eten B)
 
2raimond: druk=goed

rush draaide eg kanker hard heb het erg naar me zin gehad maar zoals ik al zei er zijn veel feesten die ik goed vindt i love techno is voorbeeld .
 
Hellraiser - the Religion, Sporthallen zuid.

Er reden die avond meer Ambulances dan taxi's, maar het is voor mij het ultiemste feest allertijden geweest. Van 8 tot 8 met 20.000 man tegelijk uit je dak. Dat komt nooit meer terug.. :cry:

M'n eerste Rave was trouwens Megalomania in '92.
Martinihal Groningen. Er stonden overal autowrakken en de DJ's werden met 15m lange limo's naar binnen gereden. De act van die avond was een mokkel die op een schommel met strobo's zat; Een zng. Flying Strobe. Geweldig.
MINDCONTROLLER!! shit wat was dat fucking bruut... kwa muziek kwa gezelligheid kwa alles... helemaal tegek was dat!!!!!!!!!!!!!
 
Volgens mij was ik toen op de ehbo aan het slapen-.....

Was wel phat.
 
hellraiser vs thunderdome sporthallen-zuid amsterdam 1995 wat een verschil met nu toen sprong iedereen van begin tot eind en iedereen had goede zin.langleve de hardcore sound van 1994-1997.
 
Er reden die avond meer Ambulances dan taxi's, maar het is voor mij het ultiemste feest allertijden geweest. Van 8 tot 8 met 20.000 man tegelijk uit je dak


:kwijl::kwijl::kwijl:

Was ik maar wat jaartjes eerder geboren....:cry:
Nature One 2003

Zonder twijfel. Komt ook uit de statistieken van PF als beste feest met een score van 98% geweldig
Hehehe Damien heeft in zn glazen bol gekeken!!!

:P
SAME HERE BOKKUM!!!! :D

Hellraiser - the Religion, Sporthallen ZUID
 
Cherzana - LET'S TANGO!

Ik denk toch vorige week "Hellraiser"
.. was zeker geslaagd feest... Kan me geen beter feest voor de geest halen waar ik heen ben geweest
Reactor 18 oktober was wel lekker

goede sfeer, kleinschalig, lekker publiek, leuk gezelschap, goed locatie, etc. etc.
 
Qlimax juni 2001 is voor mij nog steeds een van de beste feestjes. Zou niet durven te zeggen welke op de 2de plaats komt, maar ongetwijfeld een B2S of een MG feest, hehe
 
N1 2001-2002
 
SPORTHALLEN-ZUID!!
De 1e Sensation!!! :D
laatste aanpassing
 
Dance- valley 2002... die was echt super :)
En ook de sporthallen zuid feesten.. :)
 
nature oneeeeeeeeeeeeeeeeee­eeee
m-groove 31 dec 2002


M'n eerste Rave was trouwens Megalomania in '92.
Martinihal Groningen. Er stonden overal autowrakken en de DJ's werden met 15m lange limo's naar binnen gereden. De act van die avond was een mokkel die op een schommel met strobo's zat; Een zng. Flying Strobe. Geweldig.
DAMNZ dat klinkt wel ff wat dikker als tegenwoordig ouwe. woeisss.:D
 
Global Hardcore Nation in het sportpaleis , Megarave in de energiehal , en de laatste Project Hardcore in Gent