Partyflock
 
Forumonderwerp · 598176
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 15 maart 2003 om 21:00
tja, 15-03-03 is er weer Teqnology.......:D
wie gaan er allemaal heen.... heb er nu al zin in:)
:bounce:
laatste aanpassing door een beheerder
Weet je wat nu alleen t kutte is van het al 2 maanden ongelofelijk veel zin hebben in dit feest????
Dat ik moet janken als t weer veels te snel afgelopen is :cry:
laatste aanpassing
 
t is pas voorbij als de dikke dame heeft gezongen! :) (zo zeg je dat toch?)
KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT! KUT!

nelles moet cancellen voor TEQ. damn ik had er zo veel zin in, maar t zit er gewoon niet in zaterdag! voor de mensen die m'n nummer hebben (en bereik hebben in de HMH) laat me even wat horen! ik zie jullie sowieso wel op awakenings!
greetz en veel plezier (zonder mij) :( :(
 
3e x
ik ben zeker weer van de partij jaja

echt veel zin om :bounce: tijdje weer niet gedaan


dus dat wordt weer eens wat daar in de HMH

cu ya there 8)
 
Dat meen je niet Niels!!!! :S

Klote man.... dus dan wordt het pas weer Awake ofzo?
Wat heb ik hier toch een godsgruwelijke zin in!!!:#
ik kan ook niet ontkennen dat ik ook zin heb in dit feest!!!


:bounce:
KUT KUT KUT KUT!!!Over 3 dagen ist weer voorbij :cry:
Zullen we daar nog even niet aan denken??

+ over 3 dagen heb je een goed en voldaan gevoel!! :)
KUT KUT KUT KUT!!!Over 3 dagen ist weer voorbij


JA hoor!!!

Zo denk ik dus echt niet! Dan is 't wel voorbij maar daar ga je NU toch nog niet over nadenken? ik niet althans...

En na Teq zijn er nog zat andere feesten!!!:bounce:
Ja ok dat weet ik ook wel alleen kvindt t gewoon altid kut. Je leeft zolang ernaar toe (ik dan) en je hebt zo fucking gruwelijk veel zin in dit feest en dan is t gewoon zo snel pats boem over. Niks meer.
ach Techno genoeg dit jaar denken we dan maar :)
 
Artiest Sentinel
Ik heb helemaal geen zin......





















Om niet te gaan :P
 
:-) k heb er zin an!!
 
Artiest Tom Datema
Zeker veel zin!!! :bounce:
jezus, wat heb ik met veel leuke mensen afgesproken! wordt echt te (y) weer!!!!
Ja ja nog effe wachten en dan weer flink uit mijn dak gaan. Super veel zin in :bounce:
hehehe is er zeker :bounce: :p
 
Eerst maar genieten van dit feest, dan zien we wel verder...:bounce:
 
Kut kut kut, ik kan morgen niet :-( heb dus een kaartje over....wie koopt euhm ff van me?

stuur maar een berichtje....bij voorbaat dank
 
Jajaaaaaaaaaa morguh word het weer knallenheid nummer 1:bounce:

Word zeker wel weer een gruwelijk feessie.

See you all there.

:xtc::-d
 
loopt morgen met een shirt met d-e-p-t erop dus als je op de foto wil, (me heeft camera mee) ik hoor het wel ;)
 
...over 24 uur ben ik al onderweg hihihi... (eerst ff mijn poolmaatje Nicole ophalen en dan de trein in!) :D

(*mag hopelijk wegwerpcamera mee naar binnen nemen*) (nee, doos is nog niet geopend)
ehm je mag voegens mij ook digi mee nemen :d
Q-dance heeft geen speciaal/apart beleid wat betreft het meenemen van je eigen digitale camera, toch ?
Tijdens Qontact kon ik 'em wel gewoon meenemen....
misschien dat ik 'em morgen ook weer meeneem.

tot morgen mensen !
 
nee ik maak foto's voor clubevents.nl morgen
Op Q dance feesten mag je digi toch wel me nemen allen nie oop ID&T feesten ;p of zo heb ik het begrepen
ja ja morge sta ik op Teqnology ik hoop dat het wat word m'n eerste techno feest...
 
ik héb niet eens een digicam (lol)... wel zo'n hele grote analoge (jeweetwel, met een zogenaamd 'filmpje' erin) en dat ding ga ik echt niet de hele avond meezeulen hahahaha

2 Vito:
goed hoor! ;) (ach, t wordt vast heel leuk!) :)
Ik heb mijn cam wel binnen morgen, maar ik moet er dan ook werken :)
Het gaat er vet uitzien, vandaag al druk bezig geweest met de bouw. De trappen zijn er overigens niet bij, die er wel bij HouseQlassics waren. Verder: zie het morgen maar ! :D Ziet er leuk uit, flink opgeschoten vandaag.

En allemaal naar Bellie gaan kijken natuurlijk! :D
VANDAAAAAAG IS het zover....TEQNOLOGY!!­!!!!!!
lekkerrr funken! :bounce:
Lekker funken ,grooven, boogy-woogyen, en halverwege de avond tot het einden FLINK SCHRANZEN!!!! :bounce:
ikgaookikgaook..word­t zooo gezellih! :)
2 bertuz: WATCH ME 2 night!

wie gaat er trouwens voor zorgen vanavond dat iedereen de voetjes van de vloer krijgt??? M.A.W. WIE WORDT MAN OF THE NIGHT???? Ik twijfel tussen Ruskin en Cerrone.
ach ik zie wel bij mij gaan ze sowieso van de vloer all night long!!!!
laatste aanpassing
 
ik denk ruskin , maar goed springen doe ik zo ie zo al ;)
 
:O
Nee, ik ben vanavond NIET PRESENT.
NEE ik ben er echt niet hoor :O
laatste aanpassing
Oooohhhwwweeeejjj Pinda als je binnen komt slingeren aan zo'n liaan!!!! heb je je aap al gevonden????
pff... k ga zo door, k moet 4.30 uur reizen om daar te komen :S...:(
Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
tot vanaaf people
 
:bounce:........:-)
 
I'm off! see you all at Teq3! :D:D:D
 
Het is bijna zover nog 1,5 uur en ik stap in de auto richting de HMH. Have funn al en Bellie succes ik zal zeker naar je set komen luisteren.
nog ffkes en dan kan het beginnen..

kga d'r wel wat later heen dan geplant, maar mag de pret niet drukken.
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
nog 20 minuutjez... :P en dan begind het... en ik ga nu van huis weg :P:P en dan ben ik lekkah over 1,5 uurtjes in de HMH! :D
TEQ to the max!!!! :P :D
Over 10 minuutjes ga ik ook van huis weg....ben dan een uurtje later in de HMH. :D

Helaas heb een vriend van me ge-cancelled, dus ik mot in m'n uppie ernaartoe :( maar ik ga ervanuit dat ik genoeg "bekenden" tegenkom...
see y'all there !
Live van Teq, echt veel ruimter mensen lijkt wel als de helft niet is gekomen ofzo. is weg mensen time to :bounce: again :p
uhm.. tot nu toe vind ik het zwaar KUT
maar daar komt dalijk wel verandering in hoop ik :D