Partyflock
 
Forumonderwerp · 595791

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
...en dan wel op de dag dat ik op vakantie ging naar zuid-afrika voor 3 weken :-( ik vind het echt een kut streek van hem en had niet eens de tijd om met hem te praten, laat staan met me vriendinnen :cry: want een uur na zijn telefoontje ging ik al richting schiphol dus ik voelde me flink klote en heb die 12 uur in het vliegtuig aardig zitten janken !!!! maar ja dat zijn jongens, dat blijkt maar weer, wel aan je vrienden vertellen maar aan mij pas op het rotste moment dat je maar kan kiezen.....goed dit moest ik ff kwijt aangezien ik hier niet echt iemand heb om er mee over te praten !!!!

(K)
 
ik ben ook gedumpt :(


jij veel suc6 frikandelletje
laatste aanpassing
 
Dat vertelde je net ook al.Via internet nog wel:S wat een stumper
Ok dan houden we er over op. Het was me een waar genoegen om even de Internet psycholoog uit te hangen of daar een poging daar toe te doen :d

Sterkte ermee (k)
laatste aanpassing
 
hoe kom ik erover heen, na zo'n misselijke manier....

ben verdrietig en boos tegelijk
 
Ik wens je veel sterkte meisje.
vrouwen doen dit ook:( maar goed wat bassbeestje al eerder zei het leven bestaat uit vallen en opstaan.
 
Koenie; Bedankt voor je hulp als Internet psycholoog :D en thanks !!!!

Martineke; Ik wens jou ook heel veel sterkte toe meissie !!!
Begrijp ik het goed dat je via internet bent gedumpt???
Zo ja, wat een verschrikkelijke lage kutstreek dan!!!

:hug: voor jou !!!!
2 dennis

nee ik heb het verkeerd gelezen sorry!!! wist niet dat het een maand was ik dacht dat het al een langere relatie was...sorry!!!!
 
Hehe al uitgepraat right ? :)

:hug: voor beaatjuh ;)
 
Nou mensen, ik heb gister mijn relatie van 3 jaar voorgoed beeindigd.. wat zij gedaan heeft is echt ongelooflijk hard

maar een te lang verhaal........

dus weer single!!!
 
Ja dat is idd wel een kutstreek van hem, om het je op zo'n moment te vertellen :S
Nou heel veel sterkte ermee.
 
ach het gaat alweer stukken beter met me hoor :D
ben erachter dat hij mij gewoon niet waard is en ik zag hem zaterdag en ben erg afgeknapt, dus komt wel weer goed met me hoor !!!!
 
*quote*
 
mot je wat ??????
 
ghehehe
**leest zo een beetje ***

conclusie mannen zijn vuil . :D

kan ik me wel in vinden ...

heb ook liever een vrouw ;)

ach als ie ut uitmaakt de dag voordat je op vakantie gaat heeft ie vast wat gepland staan :P

ergo was de moeite uiteindelijk nie :D

kump wa wier 'n aand'r
 
ghehehe ???? niks boeiends te zeggen dennis ?
 
[sarcasm]Ja proberen dat we hier een discussie gaan voeren, lekker al die aandacht he?!!![/sarcasm]
 
Ik hoef geen discussie met jou hoor !!!
Jij misschien wel met mij ????
***burp***

mijn mening in deze discussie :P
 
Kijk dat is nou tenminste nog iets zinnigs :P:9:P
 
Artiest Natazja
Dennis zal er ongetwijveld een goede reden voorgehad hebben....

Beetje triest om op deze manier aandacht te vragen en zo iemand de grond in te werken.
De meeste kennen hem niet zo goed dus hebben dan gelijk hun vooroordeel klaar.

Nou mijn zieltje heb je niet gewonnen ik vind je nogal triest.

Door deze aktie kan ik alleen maar nog meer achter Dennis staan!!

Hij had je al veel eerder de deur uit moeten doen BITCH!!!
laatste aanpassing
 
...
 
ja natas :)
 
En Dennis veel geluk met je nieuwe/oude liefde is wel een onwijs mooi meisje :))
laatste aanpassing
Leuk hoor om allemaal ruzie's te volgen op partyflock....:) Gezelligg!!!

Ennuh Dennis het is uitgepraat ja!!!

*Friends* :kusje2:
 
2 ^Natasja^ :

Ik het dit forum geopend om me verhaal kwijt te kunnen aangezien er de komende 3 weken niemand zou zijn om mee te praten....op dat moment luchte dat op voor mij, dus ik zie er niks verkeerds aan in dat opzicht !!!

Dus het is al helemaal geen kwestie van aandacht vragen, zo ben ik dus totaal niet!!!

Je zet neer dat de meeste hem niet goed kennen en gelijk hun vooroordeel hebben.....daarom vind ik het ook wel erg bijdehand dat jij mij een BITCH noemt, je kent me niet eens, dus heb je ook een vooroodeel !!!!

Sorry hoor, hij is zich er mee gaan bemoeien, ik had ze naam niet genoemd.....maar goed jou reactie zegt ook alweer genoeg over jou !!!!

(en dan druk ik het HEEL NETJES uit !!!)
 


that's all folks ! ;)
 
Delletjuh ik ken Dennis al een poosje...

Je heb in het begin genoeg lopen posten dat hij je vriendje was enzo dus de meeste hebben hier wel de inteligentie dat ze 1+1 kunnen optellen.

Vind je het raar dat hij reageerd als jij van die opmerkingen plaatst?
Dat had ik ook gedaan ik laat ook niet zo over mij lullen.

En dat ik je Bitch noem is omdat ik het een behoorlijk lage streek van je vind om zoiets op het Pf forum te posten.
Had lekker smsjes naar je vriendinnen gestuurd of met degene met wie je op vakantie was gaan praten.
Ik vind het stemmingmakerij en dat kan ik niet waarderen zeker niet als het om vrienden van mij gaat.

Druk jij je vooral netjes uit meissie,dat ik je Bitch noem is ook zachtjes uitgedrukt!
laatste aanpassing
 
whahahahaha ik dingen lopen posten ???
je bent in de war, dat was juist dennis, kijk maar terug en verder heb ik nu geen zin om me te verlagen tot jou, je bent mijn energie niet waard en gelukkig weten de mensen die me kennen wel hoe ik echt ben !!!

Wees jij maar lekker trost op jezelf, BITCH !!!
 
Ik ben heeeeeeeeeeel trots op mezelf!

Ik vind als ik het opneem voor een vriend van mij dat ik volkomen in mijn recht sta.

Okay Dennis heeft die post gemaakt maar dan nog weten de mensen hier dat jullie bij elkaar hoorde of niet soms?

De mensen die je echt kennen zullen ongetwijveld een beter oordeel over je kunnen geven dan ik het kan,de mensen die mij kennen kunnen dat ook over mij.

Dat het je dwars zit dat Dennis nu gelukkig is met z'n meissie is wel duidelijk.

En wat je over mij te zeggen heb doet me niks liever dat jij het zegt dan iemand met vol verstand!!!!
laatste aanpassing
Euhm.....


HUH ?????????????



:S :S :S


***mist wederom de Pointe***



BWOARP
laatste aanpassing
 
JERRY JERRY JERRY ! :D
 
ja hoor ik ben een trutje, moet je horen wie het zegt, miss arrogant zelf !!!!

en het zit me niet dwars, anders was ik ook niet bevriend met zijn vriendin!!!!

jij vind jezelf in je recht staan, nou het is dus ook meer dan mijn goed recht wat ik doe en wat ik zeg, dat bepaal ik zelf en jij niet kutje !!!
der wordt weer met vlees gesmeten :D

*** kijkt glunderend toe :P ***
 
Ja ik ben verschrikkelijk arrogant goed he :)

Ja om vervolgens te gaan stoken en haar vriend voor lul te zetten op PF,als je mijn vriendin was geweest had ik je echt aangevlogen als je zulke dingen over mijn vriend neer zou zetten.
Maar dat meissie heeft meer klasse dan jij ooit zou hebben.

Kutje he? Ja de laatste keer dat ik keek had ik die.
Jij ook?
laatste aanpassing
draait ff het gevecht de rug toe...


it's really getting ugly now ...
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
/me vermaakt zich kostelijk..... ga door ga door! :P:P:9:9

Verder zal ik geen zout op de wonden gooien maar ga vooral door! :)
Hmmm....Ik vermaak me zo ook wel...Dus meiden ga lekker door...:D...Hoewel ik niet helemaal snap waar frikan(delletjuhhh) mee bezig is.....Maarjah....Ik voeg me er niet tussen....:D
laatste aanpassing
Woeiiiiiiiiiiiiii lees dat het hier rellen is :D
Dus ga door :D
 
woehhhhhhhhh rellerij op Partyflock :D whoehh bakkie chips erbij en verstand op nul: ik kijk naar jerry springer whaha..
frikan(delletjuhhh) ik vind dat natasja wel gelijk heeft hoor.. waarom zet je dit op internet? je zou bijna denken dat je jaloers bent dat je ex een nieuwe vriendin heeft.. dit zijn wel erg lage streken om hem via internet naar beneden te halen. En het zal je waarschijnlijk ook wel niet lukken, omdat dat meisje waarschijnlijk haar verstand wel op de goede plek heeft zitten en niet in zulke lage kutstreken trapt. Ik ken je niet, maar als ik dit alles zo lees weet ik een heleboel over je.. hoe kan je je zo verlagen tot iets?? als je nou een half jaar ofsuh met hem had.. naja dan deed je het nog niet.. maar een maand?? hallo.. GET A LIFE!!

JERRY JERRY :D
GO PAULAAAA!!!! Zo mag ik het horen!!!! Whehehehee
Aha het publiek mag hier ook al vragen stellen :D
Ik wil natuurlijk niet stoken ofzo, maar ik had dit niet gepikt... :devil:
 
HAHAHAH So What als zij dit niet pikt wat ik schreef??? ZAL MIJ EEN WORST WEZEN!! Het is de waarheid en die is soms HARD he!!

Whoehoeee GET A LIFE!
en als ik het nou niet pik ?? :D
 
dan zal me dat ook een worst wezen :D
interesseer me geen ene moer
aan elk moertje pas een boutje
 
uhhh ja filosofeer lekker verder zouk zegge