Partyflock
 
Forumonderwerp · 595041
Betreft: stad: Wezep
FOUT!! Het is He'j 't al e'heurd?!
oeps maarehm he'j 't al e'heurd... tante jannie van daarnaast (bij jou hiernaast) is aangereden op de drempel bij jullie op de hoek
Heb je ook al gehoord dat als je op Wezep zoekt in het forum je uitkomt bij iets over de (hoe kan het ook anders..and proud of it!!!) F-side?? :D
heb je al gehoord dat ik hier een lekker broodje heb
Ja dat hoor ik net..hoorde ook dat ik die ook wel lekker had gevonden maar dat ik nu al gegeten heb :@
haha en gister ook, die schaal was snel leeg :P
 
He'j 't al e'heurd?
Haha dat heb jij wel goed..

En ja ik heur 't net..drama's en stress weer!
en ik heb hier ook nog een mandarijn... geluk kan niet meer op
Ik ga zo het foto cameraatje van Innercity wegbrengen..kan dat niet met snel ontwikkelen ofzo? Ben nieuwsgierig!!!!!!! Wat zullen dat weer foute foto's zijn zeg..wist niet eens wie ik was laat staan dat ik wist hoe je een mooie foto moet maken :S
daar sta ik ook nog op :S:S:S, heb je dit al gehoord, http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=592959
Ik hoor net dat wij 15 februari naar Emmerich gaan ;)
Goed bezig Herman..d8 trouwens al even dat W-zep dood was op PF!
w-zep lag languit in de bank
 
alive and kickin' maar ik heb me toch weer nieuws. onie. er zit een beetje een vreemd luchtje aan sion
Deze W-zep keek naar het debat.. En vertel het nieuws..gimme gimme!!
 
niet zo nieuwsgierig klein meisje. hij weet ook dingen over ons die we niet mogen vertellen! waar staat deze topic eigenlijk onder LOKATIES
 
Maar ik mag alles vertellen dus mensen open u oren en luister mee. ;D;D;D
Dit kleine meisje is niet zo klein hoor! En trouwens over wie gaat de roddel deze keer? Blijf ik er voor 1x buiten? ;)
 
Het ligt eraan wie een boekie gaat open doen.
 
:@ :-@ >:( >:-( >(
:bier: :zuipen:
*bloos* :bloos: :$ :-$
:cocktail: :mixje:
:S :-S
B) B-)
:cry: :C :-C :'(
:dood: X| X-|
:devil: ;D ;-D (6)
:kwijl: :k :-k
:flower: (f)
:frusty:
:vaag: %) %-) %| %-| %( %-(
:| :-|
:/ :-/
O:)
(k)
:lief: (L)
:O :-O
:[
:x
:) :-)
(n)
(y)
:p :-p
;p ;-p
:( :-(
8) 8-)
:D :-D
;) ;-)
:gaap:
:9 :-9
:bounce:
:knuffel: :hug:
:kusje:
:kusje2:
:bah: :kots:
:Z :-Z (s)
:respect:
:xtc:

Ik ga slapen w@ter
JEZUSSSSSSSSSSSSSSSS­SS zie die profielpic...onze Sion met z'n goeie ideeën! Hahaha zo groot hoeft nou ook weer niet ;)
nu moet hij helemaal goedkomen
Das stukken beter..thnx moat!! Maarre die roddel, TELL ME!
just updated, tamni weer up to date
Hehe ik weet de roddel maar mijn naam is haas! Ow nee Tamara..of wel..ach lama! Nee ook geen lama. AHHH PFFFFFFFFFFFFF
In deze wereld komt zij de meest bizarre figuren tegen, zoals Twiedeldie en
Twiedeldom, de Kolderkat, de manische Gekke Hoedenmaker en Maartse Haas
Ja en Ariël ging met haar vriendjes Botje, Sebastiaan en Jutter de hele wijde zee door, en vond daar de man van haar dromen: Erik.

Enkele jaren later

Ariël en Erik krijgen een dochter, Melody. Zij wordt ontvoerd door Ursula, de zus van ehhhh ben 't ff kwijt hahaha
zoek het op... wat let je
Uhhhh dat ik me dan weer een uur rotzoek om nix!!!
Jaaaaa on tour naar d'r bed zo!!
nope 2 stappen..of 1 en achterover laten vallen! Maar moet eerst naar de douche om mijn shirtje te halen en daar ben ik eigenlijk gewoon te LUI voor!
Heb je 't al gehoord? Ik heb inmiddels mijn pyjama aan, die overigens superrrr lief is! Heb mijn cam beneden anders maakte ik nu nog een foto haha!

Ow en ik heb een nieuw dekbedovertrek, heel mooi en die ga ik zo testen!!!
ik ook, die ga ik straks ook testen, een donkerrooie
De mijne is creme met in het midden onder elkaar:

I love you..!

I want you..!

I need you..!

I miss you..!

En eromheen staan 6 rode rozen! LIEF HE?! :'( En zielug.. ;)
Deze dame gaat 'r bed in...welterusten ennuh bubaiii zwaai zwaai :D:D:D (K)
reuze lief ( koop der een fiets van:P )
ehhm ik volg m niet helemaal meer denk ik
dat komt omdat je niet uit wezep komt
JOOOO WAKKER WORDEN W-ZEP!!! Ik ga douchen en dan gaan we broodje eten Sion..en ik wil nog ff naar Hattem een tasje halen maar dat kump wel goed!
jah dat wakker worden is net gelukt.... alive and kicking on this saturdaymorning
euhm.. als je uit almelooo komt hé.. dan mag ik cker nie meelullen met jullie he? haha.. He'j 't al e'heurd dat versta ik ook hoor :D
almelo wel, omdat je het zo lief vraagt
 
*edit*
laatste aanpassing
jawohl..sehr gut!!!