Partyflock
 
Forumonderwerp · 592621
Ik ben benieuwd of er mensen hier zijn die hun ex missen? Ook al heb je het zelf uitgemaakt.
jep.. maar jah ook al maak je t zelf uit.. betekent nix.. je mist die persoon toch wel.. zker als t toch n fout was om t uit te maken..
Ikzelf mis mijn ex echt niet!!! Heb het zelf uitgemaakt en hij heeft een vriendin nu maar belt me wel op dat hij van me houdt :S
 
Nee, niet echt, dom wijf, beetje niets van je laten horen.
 
Tsja de liefde is vaag meis.... Ik heb het zelf ook gehad dat ik het uitmaakte of afhield en later tog spijt kreeg
Jah.

1 ex mis ik omdat ie zo'n onwijs goed maatje was.
en nog 1, omdat ie zo lekkerrrr is!
 
NEE, geen seconde meer, niemand!!! Ik heb alles wat ik altijd al zocht gevonden, gelukkig! :) :lief: :)
er is maar 1 ding wat ik mis en dat is de SEX :)
 
Nou ik mis hem dus absoluut niet!
heb hem al 3 maanden niet gezien (ook al woont hij in hetzelfde dorp)
ik vind het heerlijk zo! :D
 
oppervlakkig hoor rox
 
Erg herkenbaar hoor Manon... :-)
ja nou missuh als siej niej sow kkinderachtig was had ik nu nog langer met B@R€T$K! maar ja ik heb het uitgemaakt

en werd daarna smoor verliefd op mano maar dat is nu ook al weer over naar 5 daguh het is wel kort maar ik vind het wel heeeeeeeeeeeeeel erg en mis hem eigenlijk wel want het is z'n poepiej :LIEF:
met miech eens, behalve dat dom wijf!! dat: ik wil wel vrienden blijven snap ik ook nogsteeds niet :S

btw heb het niet zelluf uit gemaakt
laatste aanpassing
ja ik ben ook nog bevriend met mijn ex en dat gaat opzich goed. maar als hij weer zegt dat hij van me houdt dan krijg ik daar een raar gevoel bij, volgens mij wilt hij maar 1 ding!!
 
meiden, als jullie zo greaag willen zijn er genoeg geile pfers of gigolos die jullie van dienst kunnen zijn
ik zeg niet dat ik het zelf wil
de beste sex heb je met je ex
 
ja, als kiespijn!

Inge
 
de beste sex heb je met je ex??? Maybee, maybee not :P
daarom wilt hij het ook met mij ;)
ja dat lijkt me duidelijk
ja maar vaak is dat wel sow want je weet elkaars plekkies

ik ga etuh (K)
2 miech: geil....noem jij dat geil die mennekes hier op pf
 
k mis mijn ex niet echt.. stomme kerel zeg.
Gelukkig al een tijdje niet meer. Dat scheelt echt wel, want als je aan je ex blijft denken, schiet het echt niet op verder te gaan met leven
 
Ik heb het niet over knap Manon, maar over geil, dat is iets heel anders.

Revenge of the Nerds zeker nooit gezien?:P
mjah af en toe mis ik me ex wel hoor!
maar kweet dat het nooit meer goed ken gaan, is soms ook wel een klote gevoel! :S
ik weet dat het met B@R€T$K! ook niej goed komt en dat wil ik ook niej :D

maar ik hoop wel dat het nog een keertje wat gaat worden met mano :BLOOS:
meis als je het echt wilt dan kom het vast weer goed :) btw was je op Reactor?
ja daar was ik ik was daar heen gegaan speciaal voor mano :(
 
Ja opzeker, me'n eerste ECHTE vriendinnetje woonde op Rotterdam-Zuid, Mira vd Eem, Daar heb ik best lang wat mee gehad. Van haar heb ik veel kunnen leren. Die meid was echt ontzettend lief maar vooral smart, t'is nu een burgertrutje geworden maar ik weet precies wie ze is, en het persoontje dat ze echt is mis ik nog iedere dag op een bepaalde manier. Ben er nog wel eens langs geweest voor een bakkie koffie, best raar om je eerste echte vlam aan tafel te zien met haar nieuwe vriend, samenwonend ... en die gozer heet toevallig ook Marc. Daarna expres nooit meer naartoe geweest, vond het een beetje lastig om te handelen. Da's eigenlijk de enige ex die ooit zoveel indruk op me heeft gemaakt.
ik mis niemand :P heb lieve meid ;)
Artiest Ree
Ik mis mijn ex(en) absoluut niet!!! kheb nog nooit zo'n lief & lekker :$ vriendje gehad als nu!! :LIEF:
 
Ik wil er niet over praten!! :frusty:
 
Dani, kom jij eens op schoot, en praat eens met me
 
Die TRUT!!!!! Hoe kan ze nou zo'n achterbakse lul verkiezen boven de altijd lieve, aardige, romantsiche, eerlijke, knappe (arrogante? ;P )Dani?!!!! :frusty:





Nee, serieus......doet echt pijn!!
alleen het beffen als ik eerlijk ben!! dat kon hij echt supeurh!!!:P
 
Ik mis de sex met àl mijn ex`en!!
 
Ze is bij me terug.... dus blijkbaar miste ze mij erger!!!
me ex is momenteel de enige die in nog wil :S
maja ze heeft al weer 3 maanden een vriend :'(
 
beetje jammer
Nope
 
Nee, absoluut niet !! Word al misselijk als ik aan die slappe zak zonder ruggegraat denk...
laatste aanpassing
 
yep. absoluut.
ik mis me laatste ex nog steeds heel erg, al bijna een jaar... ook al was ze op het laatst een gigantisch kutwijf.

of laat ik het beter zo zeggen: me hart mist haar heel erg, me gevoel denkt logisch, en heeft een hekel aan haar voor de teringstreken die ze me geflikt heeft.

(liefde maakt je gevoel blind?)
nope
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEE

Dat nooit!!!!!
 
Jaaaa mis mn ex onwijs! Heb onwijs zin in hem... ;) maarja hij niet in mij..:(
ik neem zijn zaken wel waar ;p
 
Neeeeeeeeeeeeeee, voelde me juist opgelucht toen ze er een punt achter zette...

Als een vogeltje die uit zijn kooi word gelaten :D
Lekker doen waar IK zin in heb :p