Partyflock
 
Forumonderwerp · 591612
ik heb nog nergens op i-net de line up gezien maar deze stond op yorin text 338:

franky jones , bountyhunter , darkraver , buzz fuzz , waxweazle , weirdo , bass d & king matthew , bmc , beastyboy & da vincy , re-quez en paul jay
jah hier ben ik zeker bij! :D
Ik raak een beetje in de war hebben jullie het nu over HOUSEQLASSICS (ja toch?) of over HQ --> High Quality?
whe hebben het over HQ houseqlassics dus :P
dit gaat idd over HouseQlassics, afgekort HQ

de HQ van High Quallity is tevens in de melkweg en niet in de HMH
Zoals gewoonlijk weer een toppie line-up
Is een top feest dus denk wel weer dat ik heen ga
Jeffrey 24 december 2002 10:06
wat doe je dan op een Classics feest als je amper weet hoe of wat

de line up is er een met bijna alleen maar bekende DJ`s en jij gaat vragen wat er gedraaid gaat worden, ben je net met met feesten begonnen ofzo ?


ik heb gezegd dat ik VAN PLAN ben om te gaan. voordat ik werkelijk ga, zou ik best willen weten wat voor muziek er gedraaid wordt.

bovendien stelde ik een vrij normale vraag, je reactie vind ik niet echt op z'n plaats.

ik ga inderdaad niet zo veel naar feesten, daarom weet ik ook niet wat de 'bekende' namen draaien. ook vind ik het een beetje raar om te roepen dat mensen die de stijl niet helemaal kennen maar op moeten zouten/thuis moeten blijven. ik kom voor de gezelligheid...

en nou heb ik verdomme nog steeds geen antwoord op mijn vraag...
laatste aanpassing
je snapt het nog steeds niet ???



HouseQlassics is een feest met Oldskool hardcore, van zo`n beetje 1991 tot en met 1998

nou blij ?????
Vast wel :D Ik in iedergeval wel want ik kreeg vandaag m'n kaartje :D
oldschool hardcore tussen 1991-1998... ik snap het. ben er heel blij mee! thanks!
 
Back once again! Tijdje niet geweest.. ik moet er echt heen :P Dit wordt een mooie afsluiter van m'n schooljaar :D
wordt gewoon een (Y) feesjuH!!, ga na de jaarwisseling een kaartje kopen want wil dit echt niet missen":D
2 Ukkie: Geef mij maar idd liever die echt oude classics, zoals edge - compnded enz. Niet die oldschool die je echt altijd al hoort, niet dat het niet vet is integendeel maar die hoor ik en draai ik al zo vaak dat ik wel weer eens echte oude house wil horen.
 
Artiest Mercy
:respect:
:respect:
:respect:
Helaas nog maar 1X per jaar dus ik moet en zal daar echt wel stampen!!!! :frusty:

:kwijl: :kwijl: kwijl:
laatste aanpassing
JA 1 keer per jaar nog maar dat is wel balen maar ja :( deze wordt vast super vet :D
 
HouseQlassics gaat echt SUPER gruwelijk worden.. ik ben er zeker bij :d :d :bounce:
 
Hopen dat het net zo gruwelijk als mindcontroller wordt
 
Black Box
Bass-D & King Matthew
Bountyhunter
Buzz Fuzz
Darkraver
Franky Jones
Prophet
Requez

Blue Box
Beastyboy & Da Vincy
BMC
Stanton
Waxweazle
Weirdo

dat word :bounce:
laatste aanpassing
 
Hehe, dit gaat meer een Oldskool feestje worden als ik namen als Bass-D & King Matthew, Buzz Fuzz, Waxweazle en Weirdo zie staan!!!

Oh man, tradities moet je hooghouden en omdat ik ze tot nog toe allemaal heb mogen meemaken gaat HouseClassics ook zéker weer op de agenda staan!! :P
Dat is jammer zit ik net in Hong Kong :D
laatste aanpassing
Ach, daar hebben ze Schiphol voor uitgevonden :P

Heb me kaartjes inmiddels binnen. We gaan maar met z'n 2en, de rest wil wachten op teqnology, mietjes!
laatste aanpassing
Ik ben er bij! :D
 
Ik ga ook 100% zeker! Lekker rammen op muziek die ik niet of nauwelijks ken! Veel van de namen van HQ staan ook op de flyer van MOH dus dat beloofd wat :P
Jeffrey: HouseQlassics is een feest met Oldskool hardcore, van zo`n beetje 1991 tot en met 1998

Is niet helemaal waar Jeffrey, het is officieel een feest waar ze ouwe house draaien, dus house classics, oldstyle en oldschool
laatste aanpassing
zo lang ze maar niet I want a be a hippy draaien vind ik het best ;)
 
line up doet me beetje aan mindcontroller denken, en als het zo wordt gaat t t feest van het jaar worden (en ben ik er nie bij :()
 
ja dit wordt vet ! leuk dat weirdo en waxweazle er ook zijn !
Daar ga ik dus zeker bij zijn!!!

Owja en mensen die de vorige keer hebben lopen zeuren dat de muziek te soft is :
1 advies !!!!!!

HouseQlassics is niet allemaal hard.
Er worden namelijk ook Club Classics & Techno Classics gedraait.

Dus als je dan wel gaat ga dan achteraf niet zeveren dat de muziek te soft was.
Nosfera7u heeft helemaal gelijk, veel mensen denken bij houseqlassics alleen aan oude hardcore en oldschool, maar HOUSEclassics is niet alleen oude hardcore, house = o.a. techno, club, hardcore enz. dus je hoort gewoon de klassiekers van de verschillende genres.
en oude technoklassiekers zijn zeker net zo lekker. denk aan een spastik, pullover enz.
Ik ga soon me kaartje halen en ga er gewoon n topfeessie van maken.
 
oldskool..het betere werk ja...jammer genoeg is mijn vriendin jarig de 22ste..DAMN!
ik heb vernomen van een niet nader te noemen Q-dancer dat deze editie alleen maar de hardere "Qlassics" zal bevatten
 
2 bodymotion> doe haar 1 kaartje voor hq cadeau en koop er gelijk 1 voor jezelf :-P
 
whaaaa tering zeg, en ik moet nog steeds zorgen dat er iemand met mij mee wil!!! ik wil zo graaaag! echt heel graag, mjah ik wil ook weer niet alleen...:(
hoop dat ik mn vriend zo ver krijg
Paul Jay!

Zucht...

ik mis de House Classics tijd toen de feesten nog niet van Q-Dance waren en in Utrecht werden gegeven. Tegenqwoordig komt er publiek op af wat misschien 2 jaar meegaat en alleen maar wil beuQen. Vorig jaar draaide Bountyhunter en CJ Bolland zo'n geweldige set, vol klassiekertjes. Mensne vergeten dat Classics niet alleen maar hardcore is. en heel veel plarten kennen ze niet en staan alleen te wachten op meer beuQ. Echt zo zonde. Ik zou juist zo graag met een grope mensne op zo'n feest staan die wel bij elke plaat kippenvel krijgen omdat ze herinneringen hebben aan geweldige feestjes waar ze die platen eerder hebben gehoord.

Damn zelfs ik voel me een Oma op HQ en dat is toch erg, paar jaar geleden was ik juist een jonkie!
 
IANUZ-> hahaha ze wil niet mee.....maar ik heb haar nu zover dat we een avond vantevoren uit eten gaan en er een gezellige avond van maken....dusssss....­....i'll be there!!!
 
wackiejacky> ik snap juist niet dat mensen dat juist verwachten, het woord classics zit er toch duidelijk in, ik vind dat juist wel fijne muziek!
Ziet er zwaar chill uit die line up moet maar eens een kijkje gaan nemen
Ze kunnen aan de line up te zien de volgende House Qlassics beter Earlyhardcore Qlassics noemen...nix mis mee natuurlijk maar goed..:):)
tsjah idd als het zo gaat worden net zoals mindcontroller wordt het echt geweldig mindcontroller is zo wie zo al het beste feest waar ik geweest ben dus...!! het gaat helemaal geweldig worden...!! maar ik ga zeker kijken bij Bass-D & King Matthew!! zijn echt geweldig!!
Juist Jackie!! (y)
Op een HouseQlassics feestje zie ik graag party-people uit de 1991-1998 tijd!! Niet hedendaagse gabbertjes & hardstylers die alleen willen beuQen...

Minder dat er deze editie voornamelijk hardere classics gedraaid gaan worden! De vorige HouseQlassics vond ik juist zo geweldig door die opbouw. Begin van de avond heerlijke club-classics en techno-classics en langzaam opbouwend naar oldstyle & oldskool en vanaf 5.00 oude hardcore toppers! En uiteraard eindigen met six million ways to die!! :bloos:
Met deze line-up vrees ik dat het meteen van begin af aan snoeihard beuken gaat worden! :-D

Toch zal ik er zeker bij zijn!!
 
ga van de week me kaartje kopen
ben dus weer aanwezig
ik ga ook voor een rustige opbouw en hoe later het wordt weer wat harder dat is classics style dus dj,s niet gelijk hakkuh eerst breakbeat techno classics graag :D
wacky jacky right once again

tot een uur of 6 qlassic klappers als:
rexanthony - for you merlene
en ramirez - Terapia
echte echte qlassics

en dan nog ff het laatste uurtje beuken met steve

dus jeffrey ik hoop dat je het bij het verkeerde eind hebt en doe mij maar 1991-1994 maar later niet

(tot 6 uur)
dan nog ff back to present time
laten we gewoon hopen dat er net als de voorgaande edities lekkere ouwe shit gedraaid word

van oldskool 91-92 style in het begin tot hardcore 1997 style op het eind

knalluh met z`n alluh

:D
laatste aanpassing
je heb gelijk

maar hopen op een goed feest is er voor mij niet bij,
ik maak een goed feest (voor mijzelf) hoe meer mensen daar van uitgaan
hoe feestelijker het feest
 
Ik hoop maar dat ze niet te hard gaan draaien. Heb ik zelf weinig moeite mee hoor, maar ik heb eindelijk 2 schatjes van meiden meegekregen, maar die vinden te harde muziek niet zo leuk. En anders gaan ze nooit meer mee :(

Hehe, komt wel goed, we gaan er een feestje van maken !!