Partyflock
 
Forumonderwerp · 590995
vertel het uit je eigen ervaringen...
ik ben bijna alleen nog maar naar techno/hardstyle/har­dcore feesten geweest, maar vind zelf dat op hardstyle feesten de beste sfeer hangt... wat vinden jullie?!
ikzelf vind dat op hardcore feesten altijd een mega agressieve sfeer hangt vergelen met trance feesten...

zelf vind ik ook da er op hardstyle feesten een betere sfeer hangt heb zelf nog nooit echt mot gehad ofzow...
Ik moet ook zeggen dat ik op hardstylefeesten de beste sfeer meemaak
 
Nee, vroeger op de kleinere gabber-feestjes in de Fun enzo vond ik de sfeer beter...
Een feestje waar ik jou en Marcia tref :p

slijm slijm 8)
Hangt er vanaf waar je van houdt...

om de 3 minuten een topsfeer bij hardstyle feesten als de Qlimax erin komt.

of de hele tijd een goede sfeer bij Technofeesten.

in verhouding zeg ik dan toch allebei:)
Op Impulz hangt altijd een leuke sfeer! Vandaar dat ik er volgende week lekker weer bij ben!! :P

Maar op de meeste hardstyle-feesten (waar ik geweest ben dan) hangt meestal ook wel een goeie sfeer idd! :D
 
Ligt er denk ik aan onder welke mensen je je het fijnst voelt. Op elke muziekstijl komen ander soort mensen af...

Ik vind de TechnoSfeer wel erg lekker.. :)
 
uuuh ik ga niet zo vaak naar hardstyle feesten..duz hardcorefessies ;)

maar is soms echt wel agressief :(
laatste aanpassing
Ik ga bijna nooit naar Trance feesten maar ik ben afgelopen Extrema outdoor geweest en ik moet toch echt zeggen dat de sfeer daar helemaal top is!
Kan ik op hardcore feesten niet vaak zeggen.
 
awakenings
 
2 NiQole
daar ben ik ut totaal nie mee eens oxygene is ook un hardcore feest[ook hardstyle/techno] maar de sfeer is dr altyd onwijs goed
Techno

no doubt about it
elk feest is weer anders, sfeer wordt mede bepaald door de organisatie, hoe goed alles geregeld is en hoe de dj's draaien
Als je al 2 uur moet wachten voordat je naar binnen kan wordt je best wel chagerijnig, heeft weer invloed op de sfeer ;) oftewel het is met elk feest verschillend. Op de feesten van Q-dance hangt eigenlijk altijd wel erg goede sfeer iig die ik heb mee mogen maken ;)
ik vind toch op hardcore feesten, eerder vooral op de feesten die gehouden werden in Kardinge (groningen) tja soms zijn er rellen op hardcore feesten maar kep er nog nooit wat mee te maken gehad en ik heb er fijn schijt aan, KGA OM TE FEESTEN, NIET OM TE RELLEN!!!
 
op Oxygen is de sfeer de laatste keren echt fantastisch geweest ja
 
Op een techno feest, zonder twijfel :)
vroeger was er in parkzicht echt goeie sfeer maar die is erg moeilijk terug te vinden maar op een oldschool feesy is het ook altijd wel gezellig.
de laatste powerzone was een feesy van rumba techno ook erg gezellig zeer goei sfeer een hoop mensen van 22/35 jaar niet dat wat zegt maar ik zelf ben ook 33 jaar dus das wel fijn om dan mensen tegen te komen van de zelfde leeftijd.
awakenings hangt ook altijd wel een goede sfeer en de laatste i love techno vond ik ook wel een goede sfeer hangen vooral toen de mensen binnen kwamen, begon iedereen van vrolijkheid te schreeuwen en daar krijg je ook wel een goeie sfeer van.
Ik ben het ook eens met een techno feestje :-)
 
ja op oxygene is de sfeer altyd goed ok vorige x wa sdr wel mattuh daar:S maja dat komt op elk feest voor
 
Zeker weten techno feesten!!!! :D
 
ik vind de sfeer op hardcore feesies toch wel goed,ben eigenlijk ook nooit op een ander feest geweest,dus ga toch voor hardcore:D
 
techno feesten zeker het beste!
 
op 1 .techno
2 hardstyle
3 hardcore
op hardstyle feesten
Techno offcourse without a doubt!!!!
voor degene die dat niet willen bevestigen raad ik aan toch maar een keer naar een echt technofeest te gaan waar alleen maar technovolk op af komt!

Hardstyle komt bij mij op n 2e plaats, alleen heb je daar pas sfeer zoals Mano al zei als er n hoogtepunt bereikt wordt in n nummer.
Op 2-dance!!
Op die feesten hangt altijd een gezellig TOP-sfeertje!! :D (Y) :D
 
de kleinere hardcore feestjes hier in de buurt enzo die zijn het gezelligst
Op HARDCORE FEESTEN hangt absoluut de beste sfeer (afgezonderd van die wanna be skins). Echt feesten man. Op die trancefeesten komen allemaal van die patserige marokkanen en nichten
HARDCORE!! Zeker weten!! vooral hellraiser in sporthallen zuid en M.O.H in de fun en natuurlijk alle kleinere(+ illegale) feestjes!!
Op hele kleine feesten met maar een paar honderd mensen die echt voor de muziek gaan en niet alleen komen om hun Cyberdog outfitje te showen of zoveel mogelijk drugs naar binnen te proppen...

I.i.g. vind ik geen sfeer op die grote megafeesten met 25 duizend man in die veehallen, dat is alleen maar geldklopperij, dus die sla ik ook pertinent over...
laatste aanpassing
 
Ik vond de laatste TD (wat ook mijn eerste HC feesie was) echt een super sfeer. Maar ik heb ook nog nooit problemen gehad op HArdstyle feesies. duzzzz
 
Trance en techno feesten. Hardstyle feesten echt niet. Niet mijn publiek. Hoewel de muziek wel weer leuk is.
Afgelopen Thunderdome :D MOH in de Fun en alle andere hardcore feesten die daar waren (Y) :D
HouseQlassics Utrecht D-boy & Bass Generation enz... Dat is pas sfeer!
laatste aanpassing
awakenings :)

en kleinere feestjes...
2FAST4TRANCE is de sfeer top (Y).. altijd :)
 
I LOVE TECHNO!!!
 
absoluut Qontact...

Ik hou meer van hardstyle alleen heb ik soms het idee dat op de hardstyle feesten welleens de drugs overheersend is en niet de sfeer en muziek!...

maar Qontact.. altijd toppie feesie!!!
 
DanceValley
Extrema outdoor
Qontact
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
OSM
Nature One
Mania
Ik houd wel van een leip sfeertje. Dat kan voor mij geen kwaad. Ik ga voor Hardcore feestjes!! Moest wel een beetje wennen toen ik weer naar HC feestjes ging, maar ik leer steeds meer mensen kennen en het wordt iedere keer gezelliger.

En ik kom niet voor de sfeer, maar voor de muziek, zoals vele op een HC feestje.
Ik heb eigenlijk nooit last van een slechte sfeer. Problemen blijven altijd bij mij uit de buurt.

De leukste sfeer die ik heb meegemaakt was op Dance Valley
tsjah ik hou van hardcore en van hardstyle... ik hoor hier een aantal mensen zeggen van ja harcore feeste agressief enzo... maar ik vindt dat helemaal niet zo... kijk naar HR perfect naar me zin gehad heb alleen maar aardige gasten enzo tegen gekomen Thunderdome A Decade echt superrrrrrrr H4L ook een geniale sfeer... ik heb het altijd perfect naar hun zin... mischien als je het niet leukt vindt of zo moet je eens naar je zelf kijken mischien doe je zelf iets fouts ofzo... ik vindt het altijd top op hardcore feesten... en natuurlijk hardstyle is ook gewoon altijd top... en waar ik ook heen ga... maar dat zel wel helemaal aan me eigen instelling zijn... want ik maak het altijd gezellie!!!
ik ben t met pauluz eens :)
Awakenings!!! op Ckerz beste sfeer !!!
 
Op mijn verjaardagsfeest...Supersfeer en als je van koekhappen houdt zul je het helemaal geweldig vinden.
 
Vroeger hardcore maar tegenwoordig Hardstyle :)
 
technofeesten en drum and bass feesten...echt altijd een suuper relaxte sfeer

Grote technofeesten of grote feesten waar techno zalen zijn is sfeer minder, maar op kliene technofeesten en dnb feesten suuper

altijd gezellige mensen..met iedereen ouwehoere en lekker feesten
 
Nou ik vind dat de beste sfeer op Impulz hangt, dus hardhouse feestjes zijn het best, ga der alleen bijna nooit meer heen... maar volgende week ben ik weer in de brabanthallen :d