Partyflock
 
Nederlandse DJ's:
Nummer 1: Lady Dana
Nummer 2: Aplha Twins
Nummer 3: Luna

Buitenlandse DJ's:
Nummer 1: Technoboy
Nummer 2: Scot Project
Nummer 3: Melanie di Tria


Nr1 : Dano :)(als ie als techno dj geboekt staat)
Nr2 : Lady Aida :)(zwaar pompende ACID met haar)
Nr3 : Remy :)(gwoon errug goed)

Deze top 3 veranderd gwoon errug vaak bij me want ook dj´s Lucien Foort, Eye Riz, Danny Howels enzzzzz zijn errug relaxed kijk anders gwoon eens bij mijn favo dj´s....! :)
Plus alle dj´s die op vage feesten Acid en hardtrance draaien...!
 
WALT!
Hardstyle: Dana, Pavo, Luna, Technoboy, Warmduscher, Gary D, Kai Tracid, Bas & Ram en Picotto is ook op z'n tijd leuk.

Hardcore: Promo nr 1! Neophyte en Buzz Fuzz.

Marco V mag er ook zeker wezen!
 
Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Hardcore: Dj Promo

Hardstyle: Dj Pavo

Drum&Bass : Dj Afrodite
 
Techno: Dj Rush
 
Artiest Thanoz
Klopt: Lab 4 zijn (meervoud) ook geen DJ's. Die geven alleen live optredens!
Techno: Chris Liebing (impulz 1 december nooit meer vergeten!!! werd toen mijn held!)

Club: Roog (draait altijd heel chill, vooral in de Nightlive)

Trance: Kai tracid (alle keren dat ik 'm hoorde draaien was het vet trance terwijl ie op ceedees enzo altijd meer hard klinkt vreemd...)

Progressive: Ferry corsten (jaja ik heb m nu al 2 keer daadwerkelijk progressive horen draaien en dan komt de man pas echt tot z'n recht, qua trance vind ik 'm maar middelmatig terwijl ie daar juist bekend van is (wederom) vreemd...)

Hardcore: Buzz Fuzz (aangezien ik deze muziek al 6 jaar niet meer volg noem ik maar de dj die ik toendertijd qua techniek het beste vond en dat was Mark Vos AKA Buzz Fuzz.
Hij probeerde het ook nog op de trance tour te gooien onder de naam Bumble bee maar dat was geloof ik niet zo goed verlopen.)

Voor de rest zijn er nog meer goede DJ's maar ja het is meestal toch een samenloop van omstandigheden; atmosfeer, de dj z'n stemming, publiek, of je drugs gehad hebt of niet (tja tis helaas waar drugs beinvloedt gewoon je muzikale aantrekkingskracht) en nog meer van die meuk.

GreetX Chris & Inge
*RESPECT*
 
dana
darkraver
chris liebing
rush
dave clarke


im out!
DANA
PAVO
TECHNOBOY

as in q base.
hardgaan, doorgaan en ver'gaan...
hehe
 
Techno: Speedy J
Miss Djax
Chris Liebing

Goa: Hallucinagon
GMS
Infected Mushroom

Acid: Acid Junkies (producers)
The Liberator DJ's
 
NL: Michel de Hey ofcourse

buitenland: The one and only the holy Dave Clarke