Partyflock
 
Forumonderwerp · 588637
 
Ken haast niet meer wachten.............­...nog maar een week:D:D:D
 
Zo reken maar:D. Helemaal los daar!!! :bounce:
en in de bus natuurlijk :) en op de terugweg lekker :Z
laatste aanpassing
 
daggut wel
 
jeetje dat hoef je niet te vragen. heeel veeel zin!!!
2tanzenundschranzen:
Vragen staat vrij he !!!! ;)
Idd SUPER zin!!! :bounce: I :lief: techno!!!! T is een meiden ding, maar ohhh wat moet ik aan:D
2 Nikita: Niet alleen vrouwen ding hoor ! :P
 
zkrz nie...:b
nee geen zin.....





>:) hahah fok je toch
Oke nog eentje die zich nu al af vraagt wat ie aan moet:p Ik wil iets zelf maken maar heb niet zoveel geld voor stofjes helaas:( Dan maar op Awakenings:)
 
krijgen we een thunderdome en qlimax situatie hier? ik dacht dat de gemiddelde technoliefhebber wat minder oppervlakkig was? dat zeggen ze/we althans zelf;)
 
ik ben aan het aftellen kan gewoon niet wachten!!
Ik ben me aan het voorbereiden voor I Love Techno......ooowwwww­m, wat moet ik aan doen? Owwwwww, en als ik dan wat aan heb, wat moet ik dan uit doen....hhm...Araarg­ggh, stel dat ik de bus mis, stel dat ik de busssss mis, brrrrh....zometeen krijgen we weer net zo'n storm als afgelopen zondag, de muziek in Flanders Expo staat hard, maar telkens horen we auto's, bomen, dakpannen en zelfs schoorstenen tegen de muren aan kletteren van de wind, op den duur wordt een vrachtwagen opgetild, deze valt door het dak heen zodat vele bezoekers worden verplettert. De Westerscheldekering functioneert niet, via het Kanaal van Gent tot Terneuzen komt een vloedgolf, en de rest van de 40.000 bezoekers verdrinkt, maar het ergste is nog...De draaitafels kunnen niet tegen water en de muziek stopt....

Heb er wel zin in, maar maak er me voor de rest niet al te druk om, wordt een puik avondje! ;)
Artiest Maus
Zeker GEEN zin in ILT :)








:bounce: op Multigroove :P:)
 
Ale`zeker en vast goed naar de klote op ILT !!!!
IK HEB DER ZIN AN
 
Exactly Irene, what should I wear????? :-O ;-)
2 smink & Q-Buz.

Enof dat we gaan knalluh !! heb dan net mn tentamens achter de rug dus ik van god los !! I can't wait.......
kan ook echt niet wachten tot het zover is!
lekker hotelletje geboekt,opzeker een leuk feest,wat wil je nog meer?!?!?!:bounce:
 
JAHAAAAAA... we gaan ervoor... heb er echt fucking zin, mocht voor mij morgen wel zijn... DAMN

ennuh wij hebben geen hotelletje geboekt maar gaan in 1 keer door... maar jah.. met een heeeele vette Subaru Impreza en een Opel Calibra 2.5i 24v V6 is dat eigenlijk ook geen straf...

:devil: GAAAAAAAAAAAAAAAN!!!­! :devil:
eilijk nie nee, kdenk dat ik m'n kaartje ga verkopen.
 
heb ook erg veel zin. 'T begint alweer te kriebelen..
heb altijd zin.... :bounce:
jaaaaaaaaaaah keb er nu al zin in!!!
we gaan met een groep.. maar ik smeer hem wel in men eentje :) sorry fairytale alicebabe.. Dthylamide
:)
(K)
ontzettend veel zin in ILT en niet alleen in ILT.......:kwijl:
ach ja wat is zin.
ff mn kaatje zoeken en dan volgende week rond deze tijd maak ik me wel druk om het een en ander maar nu nog niet
 
Kheb er ook ckurz wel dikke zin "an".
 
ik kan ook niet wachten tot het zover is.....!!! Heb er zo'n zin in, m'n eerste ILT..
zin der zinnen, der aller zinnest !!!!
ik heb nog een paar kaarten overvoor i love techno
wie zoekt ze nog bel 0655926644
sssssuperzzzzin!:D
 
pff i love techno tis maar waar je zin in hebt sander:O:P
(K)je
elke minuut meer en meer :D

en nie enkel ILT
laatste aanpassing
 
SSSssst ik kan geen kaarten krijgen....
OOOOOhhhhhhhh ik heb echt al kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Dit is voor mij echt het feest der feesten
laatste aanpassing
Zin, zinner, ZINST!!
De overtreffende trap !
Man!!!
Sinds een maand of 2, vlinders in mn buik....Maar deze week is het echt ernstig....k lag gister om 12 uur in mn nest en heb gewoon tot 3 uur wakker gelegen...:P
laatste aanpassing
 
Er zijn er dus gelukkig meer, ik dacht dat ik de enige was
ik wil ook!!!!!!!!!
:bounce:de hele nacht!
nog 5 dagen en dan begint voor mij het ILT-weekend :D

vrijdagavond aanwezig in gent met 14 vrienden en vriendinnen, lekker stappen en feesten, zaterdag overdag beetje gent in, beetje winkelen en `s avonds happie eten en dan.... en dan gaan we FEEEEEESSSSSTTTTTEEEEEEENNNNN om vervolgens zondag brak in het hotel door te brengen en maandagmiddag weer naar huis te gaan

tering, ik heb er zin in
 
dis me 1e technofeest... en ik heb er VERDOMD VEEL ZIN IN!!! lekker vet feesten :-) iedereen die erheen gaat veel plezier toegewenst!!!
:bounce: heb ook zin, heb ook zin, heb ook zin :bounce:
ik heb er ook zin in! he Christa ;)